~Cow City~
sl20017
暱稱: 牛成
性別: 男
國家: 香港
地區: 灣仔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-03-20
2012-02-16
2012-02-09
2012-02-08
2012-02-01
文章分類
全部 (118)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 118
留言總數: 63
今日人氣: 0
累積人氣: 1793
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 9 日  星期四   晴天


2009-07-09 分類: 未分類

聽日返學羅成績表

應該可以知到埋分班

都唔知點

真係可能要讀地理!?

定係走左去讀生物!?

無論讀咩都好

我只係唔想再同"佢"一班

2年夠la~.~

如果有到A班

我發誓真係會比心機嫁~

神呀!就比次機衍會我la!

一個咁小ge心願一定可以實現ge係米?

好歌推介2: 小心願

靜靜站在你的身邊
感覺擁有全世界
想抓緊所有的一切
不讓走遠

幸福在我們的眼前
溫暖每一寸心扉
雖然笑起來很媔靦
你總是很瞭解
你總是很體貼
我們一起走到永遠

我們許下美麗的心願
心願許下我們的明天
不管多遠 遠到天邊
我們總肩並著肩

就算彼此沒時間相見
電話簡訊也不會斷線
我能感覺 我的明天
都是你笑臉 填滿我
記憶裡的畫面

記得騎車的下雨天
你說有甜蜜的感覺
每張記憶裡的照片
有快樂的側臉
有音符在跳躍
所有的回憶全是甜

我們許下美麗的心願
心願許下我們的明天
不管多遠 遠到天邊
我們總肩並著肩

就算彼此沒時間相見
電話簡訊也不會斷線
我能感覺我的明天
都是你笑臉 填滿我
記憶裡的畫面

我們許下美麗的心願
心願許下我們的明天
不管多遠 遠到天邊
我們總肩並著肩

我們記得每一次見面
相擁幸福不想說再見
我能感覺我的明天
不讓你流淚 不傷悲


 



2009 年 7 月 7 日  星期二   晴天


2009-07-07 分類: 未分類

E 排熱到死

每次踢ball都好次比火燒

但又想踢....

所以一有長假就係咁....

都唔知做咩好..

好歌推介:曾沛慈 淚了

天快亮了
能不能別離開呢
沉默像首悲傷的歌
捂上視線卻模糊了

你要走了
也帶走所有快樂
甜蜜的片段散落了
疲倦了心冷了我哭了

那流星閃過
我們許下一個願望
要在一起 絕不分離
你怎麼放棄了

星空在閃爍
像你的眼淚
悄悄劃過
當你放開了手
離開的時候
有沒有一點捨不得我

淚光在閃爍
而我的眼淚忍住
不敢墜落
我還留在黑暗中守候
你卻已經遠遠離開我

離開我了
夢醒了還剩什麼
我要的幸福消失了
你的心曾經屬於我的

那流星閃過
我們許下一個願望
要在一起 絕不分離
你怎麼放棄了

星空在閃爍
像你的眼淚
悄悄劃過
當你放開了手
離開的時候
有沒有一點捨不得我

淚光在閃爍
而我的眼淚忍住
不敢墜落
我還留在黑暗中守候
你卻已經遠遠離開我

有過的快樂
我都記得
回憶還旋轉著
愛怎麼停了
我們都累了

星空在閃爍
像你的眼淚
悄悄劃過
當你放開了手
離開的時候
有沒有一點捨不得我

淚光在閃爍
而我的眼淚忍住
不敢墜落
我還留在黑暗中守候
你卻已經遠遠離開我



2009 年 6 月 23 日  星期二   晴天


2009-06-23 分類: 未分類


 Blue is the colour(車路士會歌)~~恭喜55週年~~

Blue is the colour, football is the game
We're all together and winning is our aim
So cheer us on through the sun and rain
Cos Chelsea, Chelsea is our name
Here at the Bridge, whether rain or fine
We can shine all the time
Home or away, come and see us play
You're welcome any day

Blue is the colour, football is the game
We're all together and winning is our aim
So cheer us on through the sun and rain
Cos Chelsea, Chelsea is our name

Come to the Shed and we'll welcome you
Wear your blue and see us through
Sing loud and clear until the game is done
Sing Chelsea everyone

Blue is the colour, football is the game
We're all together and winning is our aim
So cheer us on through the sun and rain
Cos Chelsea, Chelsea is our name
Blue is the colour, football is the game
We're all together and winning is our aim
So cheer us on through the sun and rain
Cos Chelsea, Chelsea is our name

_____

今日考TSA

先考中文~

三份都唔難

考完同ball佬佢地去食扒王~

ball佬一路食一路講宅野~

食完之後即刻去買ball衫

$300兩件~~

超值^o^



2009 年 6 月 22 日  星期一   雨天


世史... 鬱悶 分類: 未分類

打ball變打交....估唔到阿仙奴D人係咁~

_______

今日考世史

唔係太難

但係有條唔係太清楚答案(填充..伊拉克個條)

如果有人知道答案

請留言thx~

考完試之後中要補數(救命呀~.~)

真係古唔到呀肥so數學羅到80幾分

我就第9年都唔合格.......

補完又同劉儉輝去食16蚊~

越來越鐘意個到D面XD~



2009 年 6 月 19 日  星期五   陰天


走向悲觀!?(2) 傷心 分類: 未分類

估唔到衰運一到

真係想叫佢走都幾難....

原本林住中史唔洗點溫

專攻物理....

點知個李sir又鬼咁遲先福我....

搞到我無得溫..

唯有今朝問劉儉輝....

唉...又抄一科...

唔知點...打定輸數

A入唔到嫁la...咁多高手

入B定C....= =

放左學...同劉儉同林泉去食吉野家

見到張翠華、肥茵、歐陽佩佢地

我地遲佢地10幾分鐘去

竟然我地走佢地都未食完....

都唔知咩料....= =

盡自己努力…考好E次試

無論結果係點…都對自己有交待!!