| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 7 日 星期五  |
| Ut第一戰.....中國語文!! |
分類: 未分類 |
今日係UT ge第一日
今日考中文
份卷都比想像中容易..
挑戰題有聽書一定識答(咁叫唔叫挑戰題呢??)
老蔡話改左最後個版..
我羅左20分....(唔可信 )
但係唔理點
一定要考到好成績
唔可以衰比Mr.Lau睇!!
放左學...
去左展靈社集會
無聊爆.....(玩D無聊game....)
落左去見到錢家廉佢地
一齊走
去左摩頓個到
見到梁裕軒佢地
踢左陣ball
踢完之後見到佢地係到玩狗= =(但隻狗都幾qute^^)
_ 係唔係好cute呢??
________
生日快樂!!!
|
2008 年 11 月 6 日 星期四  |
| UT.......終於來了 |
分類: 未分類 |
終於來la UT.......
今年可以話係好重要ge一年
希望大家可以考到好成績!!
3A.B又好
3C.D又好
真係唔希望見到自已ge朋友out左,,,,,,
所以祝大家好運!!
____
6/11
今日早會,,,
又要企....
熱到死就來
跟住聽個個miss Lau係到講蛋.....(都唔知佢講咩- -)
生物堂要默書
識5個(合格 )
英文堂
聽個個Mr,,,,(唔記得左)係咁講中文
超搞笑
P,E堂
用番操場
唔洗講緊係踢ball la
但係我唔係幫自已班
係幫3c
所以係咁比人話25......= =
但係我地最後都係贏左^^
放學同ball老佢地睇007,,,
幾好睇^^
______
心理測驗好古....
結果:這是一個測試你會選擇甚麼類型的戀人。
A.你心底希望另一半是個千依百須的人,有規有矩之餘,亦懂得怎去呵護你。
B.你是個絕對需要私人空間的人,所以一些太黏身的戀情絕對不適合你,反而會因為對方的太過關懷而顯得煩厭。
C.你覺得男女是平等的,雖不至於是大男人或大女人主義的支持者,但你一切都建基於均等上,所以你理想中希望一段彼此都一樣地愛對方的愛。
D.你渴望一段轟轟烈烈的愛情,如果擁有對方,便時時刻刻地想對方在自己身邊,可以用如膠似漆地形容。
E.你一切都是淡淡的,就連戀愛也是如此,一切的激情都與你無緣,就算你覺得已是愛極對方了,但在其他人眼中,你們還是優雅溫文地談著戀愛。
(想再玩ge話,cm比我,我再搵...)
有時候....當你發覺你所愛的人已喜歡了其他人....你會選擇離開他....還是繼續愛她呢? |
2008 年 11 月 5 日 星期三  |
| 超黑..... |
分類: 未分類 |
開古先........
你的愛情觀分析
A.你可能對你的愛情不能專心,常常半路就會放棄跑去睡覺!(邊個!!??)
B.你遇到愛情會無法自拔,會墜入愛情的迷網裡!頭腦暈暈的。(邊個係呢??)
C.你對愛沒啥渴望,心中缺乏愛。(應該無人係掛.......)
比多個你地玩
6.如果前面有一道門,你估鎖匙會放在那呢?
a放在桌頭的擺設品上
B.放在你的寵物身上
C.放在地毯底
D.放在門口遮筒內
E掛在窗前風鈴上
(聽日開古)
___________
5/11
今日睇視像轉播
原本以為自已無拍....
應該無我份...
但係,,,,,, (大家都有睇.....唔洗我多講= =)
視藝堂
派番陸運會D畫
點知無左我同so仔個份= =
合又要畫過,,,,,,
都算la
以為可以番home畫la
但係miss 潘一定要畫埋先走得..........><
天呀,,,,,,,,
你係唔係玩我呀,,,,,
______________
愛情教人如癡如醉的地方,正是不可理喻。不到那個人出現,我們都無法確定自己愛甚麼人。最怕是那個人姍姍來遲。

|
2008 年 11 月 3 日 星期一  |
| 數學同樂日...... |
分類: 未分類 |
寫blog之前
比個心理測驗比大家玩:你的愛情觀分析
中途遇見一隻兔子,長的漂漂亮亮,躺在路邊一動也不動的,你心裡想:
A.他暈倒了
B.他在休息
C.他死了
(聽日開古)
______________
今日一返學
就聽到一個可能一世只會發生一次ge事
就係同日中(蔡sir).英(mr.lau)老師都無返
miss沈又要搞週會
又叫人代堂.......= =
搞到有5堂空堂..........
miss潘見到咁多空堂
就比左好多數學野比我地做(TSA , file......)
中話今日係數學同樂日......(唔覺好快樂播= ='')
搞到我地連續四堂都係做數學ge野,,,,,
好彩ms都唔係咁衰
最後兩堂比我地睇戲(唔知咩名.....但係係話D童話故事ge人物去左現實世界,,個公主超搞笑)
放學之後同ball老佢地去食"肥仔餐"(熱狗餐姐係,但係唔知點解佢地叫"肥仔餐")
食完之後個個都話佢我home.....(都唔知我home有咩好= =)
最後去唔成就各自各返home
我就陪劉儉輝去答地鐵
______________
有笑,便有淚;有愛,自然有恨。
|
2008 年 11 月 2 日 星期日  |
| 開心ge一日......(ut前最後活動...) |
分類: 未分類 |
今日原本林住係home算
但係我朋友有野要我幫手(不方便公開姓名 )
所以去左佢home
幫佢搞完之後
佢話今日佢地食piaza hut
問我食唔食
我緊係食la
等到8:00先食(之前就玩住電腦先)
佢地叫左三個piaza
中自已整意粉(超好味 )
食完大約9:00幾
就返home lu(返來個陣落雨....好彩唔係大雨..如果唔一係一定變落湯雞 )
係唔係好好味呢
﹎°×||Ξ* 笑臉的你σ﹏[]×.令我愛..`'★}/!但冷漠的你﹏×令我恨!,&# |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|