今日係UT第二日
有好消息都有壞消息
好消息就係我中文羅到78分(成世仔最高分 )
中要高過幾個E班(哈哈)
但係壞消息就係同一時間今日考ge英文
只得21分....(我地班最高都係37.......)
因為份卷超難= =
好多都空左....
唉....聽日考世史....(唔洗驚..搵左劉sir補課^^)
中要踢friendy.....
點算呀= =
放學
接到電話
敏姐打來話呀嚴陸玲喊
講番話sorry先
個時來唔到
雖然唔知咩事
但希望你無野...
__________ (開古)
A.徘徊於上前跟對方打招呼,還是等對方走過來當中,往往機會就會在這麼的猶豫中消逝。
B.覺得這是上天給自已的機會,緣分正在自己的跟前,所以會愉快地上前跟對方說聲hi,
然後自然地談笑風生約下場。
C.看看如果對方好像還未看到自己,則不會刻意地走近對方,但如果覺得對方已看見自己,
亦只會點點頭打招呼便算數,就當一切隨緣,可是小心機會真的隨緣而去!
D.雖然對他/她有感覺,可是太矜持了,對方又如何能了解到你/妳的心意呢?
還是放開你/妳的心結,邁開懷抱行出第一步,好事會出現的。
|