一眨眼…兩年了…兩年都無寫blog. . .因為個兩年覺得自已真係. . .算la. , ,今年寫番希望有人睇la
29/10 sports day
今年ge陸運會....係我最辛苦ge一年
因為我要做埋籌委...
同蔡sir同埋Jason係冷氣房(超舒服^^)
上午跳遠.....4.73(唔錯..入決賽 )
100米初賽(無人夠我鬥 輕鬆進入複賽)
到左下午食lunch個陣
食飯勁慘......無檯
到左下午就慘la= =
100米複賽同幾個大B一team
搏曬命先羅到第二
竟然話重賽 (好彩最後都係第二,入決賽^ ^)
跳遠就第四(淨係輸比三個大B...算係咁la)
跟住係師生、班際4x100就羅第一同第二(哈哈哈 )
完左之後同Jason去食m記,之後搭8P反home
_________________
原來,在某些情況下,一廂情願比兩情相悅更為理想。就像有些感情關係,相戀是互相毀滅,單戀反而歷久常新。
|