今日考數學....
見到份卷原本好開心嫁
因為頭三頁都好易
但係之後就.....唉
可能整定ge.....8年都唔合格
都唔知點算....
人人都認為最易ge數學
偏偏我就唔識...
點算.......
聽日考物理....
又可能係個悲劇....
考試ge第二日
今日考中文同普通話
除左閱讀有小小難之外
其他都ok
考完之後同波老佢地去食扒王
唉....又食40蚊la~.~
我真的變了!?
E幾日都落雨呀~~
搞到又無得踢ball= =
今日又有師生
排球隊輸左比老師隊..
Jason每次見到李sir打ball
個反應都好奇怪
真係好想笑^^
羽毛球嬴埋3D!!
哈哈...3B好勁呀
估唔到今日.....
3E好有火....
全場狂攻下大抄4:0
我真係O嘴
但係佢地中有一關要過
就係3D.....
我呀哥個班都輸左呀
輸2:1.......
之後個場就精彩la
全場好次細路仔玩泥沙咁打成1:1
最後p.k1B先嬴2:1
我地之後就打3A
如果贏左睇下對E定D la
統測完la....
今次比上次差左
要加油....
一直係到林中四自已班會係點呢?
我就想係咁:
1.無麻煩人(大家知邊個la)
2.有個好班主任(mr.lau ms,pang^。^)
3,好朋友
就係咁簡單!!
聽日.....
西瓜ball比賽(3c vs 3e)
理論上3c贏緊.....
但係我已經過左兩招比3E
務求令到聽日場ball唔好咁悶