~Cow City~
sl20017
暱稱: 牛成
性別: 男
國家: 香港
地區: 灣仔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-03-20
2012-02-16
2012-02-09
2012-02-08
2012-02-01
文章分類
全部 (118)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 118
留言總數: 63
今日人氣: 0
累積人氣: 1792
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 18 日  星期四   晴天


走向悲觀!? 不安 分類: 未分類

今日考數學....

見到份卷原本好開心嫁

因為頭三頁都好易

但係之後就.....唉

可能整定ge.....8年都唔合格

都唔知點算....

人人都認為最易ge數學

偏偏我就唔識...

點算.......

聽日考物理....

又可能係個悲劇....



2009 年 6 月 16 日  星期二   陰天


考試...第二天~ 不安 分類: 未分類

考試ge第二日

今日考中文同普通話

除左閱讀有小小難之外

其他都ok

考完之後同波老佢地去食扒王

唉....又食40蚊la~.~

我真的變了!?



2009 年 5 月 27 日  星期三   晴天


2009-05-27 分類: 未分類

E幾日都落雨呀~~

搞到又無得踢ball= =

今日又有師生

排球隊輸左比老師隊..

Jason每次見到李sir打ball

個反應都好奇怪

真係好想笑^^

羽毛球嬴埋3D!!

哈哈...3B好勁呀



2009 年 4 月 29 日  星期三   晴天


2009-04-29 分類: 未分類

估唔到今日.....

3E好有火....

全場狂攻下大抄4:0

我真係O嘴

但係佢地中有一關要過

就係3D.....

我呀哥個班都輸左呀

輸2:1.......

之後個場就精彩la

全場好次細路仔玩泥沙咁打成1:1

最後p.k1B先嬴2:1

我地之後就打3A

如果贏左睇下對E定D la

 



2009 年 4 月 27 日  星期一   晴天


2009-04-27 分類: 未分類

統測完la....

今次比上次差左

要加油....

一直係到林中四自已班會係點呢?

我就想係咁:

1.無麻煩人(大家知邊個la)

2.有個好班主任(mr.lau ms,pang^。^)

3,好朋友

就係咁簡單!!

聽日.....

西瓜ball比賽(3c vs 3e)

理論上3c贏緊.....

但係我已經過左兩招比3E

務求令到聽日場ball唔好咁悶