~Cow City~
sl20017
暱稱: 牛成
性別: 男
國家: 香港
地區: 灣仔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-03-20
2012-02-16
2012-02-09
2012-02-08
2012-02-01
文章分類
全部 (118)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 118
留言總數: 63
今日人氣: 0
累積人氣: 1814
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 15 日  星期三   晴天


統測開始了.... 分類: 未分類

 

統測開始左la !

今日考數學同中史

數學......好難(溫左都唔識= =)

中史.....都好難(難到我15分鐘連挑戰題都做埋)

考完聽到3c呀3d個D都要補課

初頭覺得好野我地唔洗....

但係係唔係真係咁好呢?

今日上網搵到個網

個D漫畫都幾搞笑(雖然都係足球)

'

______________

向車路士進級致敬!!

向利物浦永不放棄ge精神致敬!!

 

 



2009 年 3 月 27 日  星期五   晴天


由E個假期開始……所有都要改變了 分類: 未分類

今日開始放假la!!

有17日假期......

以前會驚假期無野做

但係今次唔同......

係E 17日裡面.....

一定要搵5日溫書

因為今年唔係講玩

Miss 潘今日講過

下年入邊班就好睇E 次UT同下次期考

如果今次唔努力

下年入邊班點怨都無用

所以今次要比心機

唔可以再成日打機同踢ball!!

_______________

聽日就放假

所以功課都比之前多

放學個陣.......落雨= =

同彭敬天林到濕曬= =

頭先睇完學警追擊結局

唔錯.....

尤其係最後個到

幾感人.......

「幸福王子.....小公主.......」

 



2009 年 3 月 6 日  星期五   晴天


2009-03-06 愉快 分類: 未分類

前進吧..3A.3B!!

兩班今年合作下.....

已經係辯論同羽毛球分別擊倒3C...3E

今年中有好多班際比賽....

希望可以贏落去!!

 



2009 年 2 月 28 日  星期六   晴天


輸....... 分類: 未分類

12強.......

好記得......

上年我大C個陣

都係12強出局...

古唔到

今年歷史重溫....

今次對手係余振強...

我地同人係55 ball

雖然比人入ball先....

但係我地最後都追番

到左射12碼.....

我雖然捉到路...

但係次次都爭小小

最後中要有人射失

忽然好憎自已...

點解一球都救唔到......

可能我就係咁無用..........



2009 年 2 月 16 日  星期一   晴天


2009-02-16 分類: 未分類

點解我個班永遠都有咁多事?

點解我個班有個人都咁鐘意反抬?

近期唔知做乜?

做咩都咁黑仔= =

星期五同mr.lau曹完之後

今日都無咩同佢講野

放學陪廖叔打besketball

之後兩日都要學界

忙死哦~~