統測開始左la !
今日考數學同中史
數學......好難(溫左都唔識= =)
中史.....都好難(難到我15分鐘連挑戰題都做埋)
考完聽到3c呀3d個D都要補課
初頭覺得好野我地唔洗....
但係係唔係真係咁好呢?
今日上網搵到個網
個D漫畫都幾搞笑(雖然都係足球)
'
______________
向車路士進級致敬!!
向利物浦永不放棄ge精神致敬!!
今日開始放假la!!
有17日假期......
以前會驚假期無野做
但係今次唔同......
係E 17日裡面.....
一定要搵5日溫書
因為今年唔係講玩
Miss 潘今日講過
下年入邊班就好睇E 次UT同下次期考
如果今次唔努力
下年入邊班點怨都無用
所以今次要比心機
唔可以再成日打機同踢ball!!
_______________
聽日就放假
所以功課都比之前多
放學個陣.......落雨= =
同彭敬天林到濕曬= =
頭先睇完學警追擊結局
唔錯.....
尤其係最後個到
幾感人.......
「幸福王子.....小公主.......」
前進吧..3A.3B!!
兩班今年合作下.....
已經係辯論同羽毛球分別擊倒3C...3E
今年中有好多班際比賽....
希望可以贏落去!!
12強.......
好記得......
上年我大C個陣
都係12強出局...
古唔到
今年歷史重溫....
今次對手係余振強...
我地同人係55 ball
雖然比人入ball先....
但係我地最後都追番
到左射12碼.....
我雖然捉到路...
但係次次都爭小小
最後中要有人射失
忽然好憎自已...
點解一球都救唔到......
可能我就係咁無用..........
點解我個班永遠都有咁多事?
點解我個班有個人都咁鐘意反抬?
近期唔知做乜?
做咩都咁黑仔= =
星期五同mr.lau曹完之後
今日都無咩同佢講野
放學陪廖叔打besketball
之後兩日都要學界
忙死哦~~