今日要番學牙(9 點到...10 點半放),放左學之後我、葉芷晴同麥加妍一齊去M 記食野,食完野之後我同麥加妍搭車,我地又番返學校個車站- -'',差5 多12點半- -(5 知點解食咁耐- -''),果陣己經黃色暴雨- -。之後4 點半去學琴,搭完車到琴行成身濕哂...好大雨牙^^''(有d 鐘意玩水^^''')之後學完琴個身乾番啦...但番屋企又濕番- -''...果陣紅色暴雨啦......(大風大雨...)之後8、9點家姐番屋企,阿爸要我接家姐- -,我最後當然冇去啦...但其實我都有d 想去玩水- -,黃色、紅色都玩過,就係黑色未玩過。(我傻傻地嫁...哈哈...)
|