琴日己經有小小感冒,早上原本要番學,但有d 5 舒服,所以冇番......早上都仲可以,點知食食下lunch 就有d 想嘔、食5 落,之後點都食左d ,但走左冇耐就嘔(病到嘔-.-''),之後去左睇e 生,途中又嘔左一次-.-'',等左成個鐘先可以睇e 生-.-(私家e 生...)等到個e 生c 我,我己經好左好多la,不過都c 下好d ge,佢話我感冒-.-(原來感冒會嘔嫁-.-)
今日第一日番學,就落大雨,代表左我今日會好黑,今日Eng 排左份test 比我(之前test ge...),20分得4 分>.<,其實我有溫書嫁,但都係咁低分......,今日好5 開心牙>.<
如果努力冇成果,咁不如5 努力好過......