終於可以休息幾日la^^......但之後就冇得放假la >.<.....琴日好5 正常(冇得舉體講出黎- -,有d 舒服),今日好攰牙,全部書都要帶番屋企-3-..........
上星期岩岩開始有留堂班- -,星期一番左半日(早上冇番,lunch 先番),如果5 係有test 我都5 番la-.-。星期二如如留堂(估5 到ge 事發生左牙...)當然我會等埋如如先走la...(家姐喎...)星期三到我留堂- -,Eng dict 5 識就比人寫左入留堂班- -(超無奈...)5 係冇do hw 先留堂咩,點解dict 5 識都要留堂- -?(要罰抄,抄超多- -),星期三去HE室 入棉花,之後又係好遲先搞掂- -,當然如如要等埋我la^^...(有兩個好家姐牙^^,一個係如如,一個係我家中ge 家姐....)。星期五終於5 洗咁遲放la...(happy^.^)連續3 日都5 點走,番到屋企都差5 多6點la.......
冇咩人c ge 日誌........... |