今日落左好耐雨
今日足足上左3 堂Eng >.<
好慘牙
臨放學前2 堂係巢小姐堂
巢小姐係走之前同我地班講:
「呢排我帶左個人一齊上堂,佢就係我肚入面個BB...」
雖然大家之前都估到ge
不過我真係好開心
雖然好多人都覺佢份人5 係好好
但佢教左我2 年
做左我2 年班主任
我都知佢ge 用意
所以都5 係好5 like 佢
(開心一)
今日放左學之後
係c 班門口等左20分鐘
牙K 要IS 默書- -
之後就係咁等左20分鐘
終於等到佢出黎- -
之後去左電腦室
原本諗住食完野再玩電腦
點知食完野都2 點10分
食緊野果陣,牙K 超快食完
之後叫我係電腦室等佢
等左好耐佢先番
原來佢要搵Miss 風
之後我地就去搭車
因為我地2 個都要去補習
今日要清櫃
所以有好多書要拎
牙K 又冇帶多個袋- -
個天又落雨
之後我個細袋借左比佢(我5 想嫁- -)
我地2 個「擔姐」
後來我地行到商場
牙K 話同我交換袋
我個大袋十幾本書,佢同我交換個細袋得幾本書- -
之後仲要死撐
我問佢重5 重?不如比番我拎
之後佢話好輕- -
後來走左好耐
終於撐5 到...比番個袋我
我地冇遲到(之前遲到十幾分鐘- -)
仲多左2 分幾鐘- -
後來牙K 到左補習社
話條骨好似整親- -
我覺得好似係我累ge...
如果佢冇幫我拎個袋
佢未必會整親
果陣佢左一個袋右一個袋- -
想5 整親都難
不過我真係好開心牙
佢真係好好人牙^^''
不過佢好似對其他人惡左d- -
(但其實佢個人真係幾好...)
(開心二)
好長ge 一篇文- -...... |