今日早上9 點幾起伸......之後食左小小野就出街......今日同B 女一齊補習牙^^......去九龍灣果間英皇補math......11點05 分開始補......補到12點半左右,就走得......之後同B 女食飯......去左吉野家食牙......之後又行商場果d......後來去左礸石山行下......我同B 女買左水晶寶寶玩......之後3點半我就番屋企la......
今日放左學之後,要去太子補習...,全級得8 個人去,我班己經7 個人- -''(另1 個人係c 班)去到大家係到講自己ge 花名,我好似好多花名咁''(4 號仔、5 號仔、「蔣」櫃,個音似'')之後又超好笑lo....但7 點先番到屋企,好晏牙......