今日約左如如一齊溫書,2 點幾佢就黎左我屋企,之後我問佢我剪左個新髮型同之前果個髮型有d 咩5 同,佢話e+ 個look 好清爽- -(之後又話清純學生妹囉- -,點解好似有d 向某方面講ge - -'')之後紮左個同番學5 同ge 髮型,佢話(e.....轉成日本妹ge- -,又學生妹又日本妹ge- -)我地兩個話好似有d 向某方面講ge- -.....
原本諗住今日有2 堂IH 2 堂IS 可以玩嫁,點知Miss 余冇番(即教IS ge 老c ),之後老太要成班上半班要抄書- -(教Eng 的老c - -)要抄d word...兩課毎個字抄10 次- -...抄足2 堂得抄完一課- -...要番屋企再抄- -(想抄死人咩-3-)之後IH 個老c 教書超悶...之後畫左畫1 堂、訓左1 堂.......搞到之後d 堂都想訓tim^.^''.......