我己經冇玩勁舞兩日,呢兩日我諗左好多野。其實有冇人係真正當我係朋友或知己?我對每位的同學、每位認識的人都當做好朋友、好知己。我真心真意去對待佢地、關心佢地,反而令佢地討厭。我真是唔明白,雖然佢地的話係針對我,但我可以當聽唔到,成日都以笑臉面對佢地。
我己經開始討厭自己,成日諗係唔係我自己講錯野激嬲佢地,好似交唔到朋友。明明有幾位好同學,但其實佢地係唔係當我係朋友?定係因為下年唔同班,所以關係開始疏離?好似冇人明白我,我開始想自己係唔係存在?
(呢篇文係2007-08-02 果陣作ge,但我e+ 未寫日記,所以拿之前ge 日記先放上網la..... )(我係yahoo 有blog....)
|