今日又2 點起伸(可以訓好耐呢^^''),琴日發左個好怪ge 夢,個夢好清楚好似真ge 一樣,但如果現實發生呢個夢ge 話,姐係我己經變左第2 個人啦,所以都係5 講啦......(5 知有冇人明我講咩呢......其實自己都5 知自己講咩- -'')
之後去左西九龍,因為回鄉証過左期,要去整番張新ge,但去到冇哂位,所以走啦。2點半多仲未食野- -'',之後去礸石山食野野,因為同媽咪一齊,所以去元綠食,個姐姐話我5 同左樣(之前成日食,所以識d 人),5 覺有變到- -'',呢排成日摺玫瑰- -''........
今日又冇咩野發生原本約左如如同龔同學出黎做Math 報告(哈哈,我係5 係好乖呢^^''),不過因為我學琴ge 時間早左(原本係5 點學,4 點半搭車,今次提早左,2 點3 學,所以要1 點9搭車)所以要改期啦......又買左一本書,差5 多一百蚊,點解d 書咁貴嫁- -''..........