今日考完試之後. 我同如如一齊搭巴士番屋企.. 我地上左去上層坐... 就快到站我就同如如一齊落樓梯.... 點知行得太快左腳滑左3 級樓梯..... 好彩我即刻用右手扶實個扶手...... 不過番到屋企隻右手有d 痛....... 慘...慘....慘.....慘......
聽日考試la...... 但我仲未溫書...... 不過算la...... 聽日考Eng...... 溫左同5 溫冇咩分別.......