今日要去英皇補習,入到去之後同左丫儀坐,後來丫儀c 到B 女黎左就叫佢過黎一齊坐,我己經差5 多1、2個星期冇同B 女講野。「上次B 女、賴賴、可盈同張仲仁,一齊留低我係學校,佢地4 個人一齊搭的士走左,我又5 知佢地4 個人走左,之後call 可盈,點知係張仲仁聽(當時佢地己經到左九龍城...),張仲仁同我講佢地係樂富ge M記,之後我行到M記,再call 佢地,張仲仁話行左去地鐵站,之後我行左去地鐵站,再call 佢地,張仲仁話可盈留左野係M記,叫我即刻去M記,之後我到左,之後再call佢地,佢地同我講佢地搭左的士走左,仲話我行得太慢,所以佢地先走左(之後我自己一個人搭的士走)。其實佢地一早就走左,但佢地仲要玩我lo......」補完習我地去左影貼紙相,之後丫儀走左,龔同學黎左,之後食完野龔同學就去amp,我同B 女就去旺中,之後我call 左瑤,後黎佢同佢阿媽一齊黎左,但我c 5 到佢阿媽。之後我地行女人街買野,其實得我要買野^^'',佢地陪我姐,我要買大口仔比牙k,但c 黎c 去都5 見有大口仔d 野,所以先去女人街c 下有冇,點知都係冇- -'',之後就番屋企la......
|