因為P.E 要考排球,所以上星期同今日都學打排球- -(P.E 堂打咋...)打到隻手又紅又痛tim......不過都幾好玩牙......今日miss 比我地練排球或休息都得 ( 隨便我地... ) ,佢就see 人考排球 ( 未到我 ) 不過我差5 多練足2 堂- -(5 識嘛...),不過到最後都係5 多識打(耐力好強牙-v-'')
不過番到屋企see 到牙爸,咪叫佢教我lo,點知佢一口應承左,仲話聽日買個排球喎- -(平時又5 見佢好人- -''),但佢出街冇耐就買左個排球,叫牙媽落樓下拿排球,之後去飲啤洒- -''
|