穿越之绝色皇后讀後感想
睇完呢個故事後,個結果算係gd end,因為男、女主角見得番,但係個女主角變成BB。男主角就有d 吾明係邊個,雖然都係果個人,但一個係大皇子/皇帝ge 龙月凌,另一個係魔王邪司(其實佢吾係衰人,佢係扮衰人)前部份男主角係龙月凌,後部份男主角係魔王邪司,所以吾清楚邊個係男主角。而女主角飛雪,佢原本係二十世紀ge 人,佢係做醫生,後來無意間番左去古代,成為當代ge 第一公主,其實佢萬年前係天界第一公主。詳細就吾講la……不過呢個故事真係好好睇,個故事以盤古初開ge 故事為背景。有好多笑點,但要加d 想像力睇,吾係就冇咁好笑。( 突然好想寫讀後感想,我知我可能寫得吾好/吾係好岩,不過呢個故事真係好好睇 )
|