原本今日約左瑤佢出街 (我淨係約瑤,佢好似約左軒同5 知邊個- -'') 但後黎阿媽5 比我出- - 原因係落雨= ='' 但阿媽之後又要我陪佢去沙田'' 有d 矛盾牙>.<'' 我地行左好耐... 後黎去西田入面個超級市場行下... 好似好好喝...但我冇買>.<''
後黎我地買左2 個雪糕 ( $39- -'' )
雪糕店個名......
雪糕店d 雪糕...(我偷偷地影嫁^^'') 好令牙......d 雪糕^^''
原本今日我5 洗番學 因為學校有個大食會 其實個大食會叫「服務團體聯歡會」 而我係圖書館館理員 所以我可以去食野 我11 點幾番到學校 之後c 到老太(Miss 黃'') 老太就叫我等一等 原本佢想比d 英文故事書我 但我話屋企有好多 所以就冇要到 不過後黎佢比左支筆我^^'' thz牙!!!Miss 黃'' 之後我行去圖書館 c 到楊詠x ( 副組長 ) 我地就一齊睇Yes!!! 11 點7 我地行去禮堂 玩左2 個游戲就食得野la... 不過個游戲都幾好玩牙^^''...... 我仲同組長、副組長一齊玩^^...... 後黎校長仲行過黎同我地幾個一齊食野同傾計牙^^........ 最後2 點就放學la......