岩岩過去既第1個返學既星期,真係既開心又緊張呀~不如依家我講返開學既第1日先喇。
第1日:由於前一晚我太興奮喇,所以第1日唔係好精神^^"
入到課室我就即刻問我班今年既班主任-------------岑sir我坐邊喇,之後佢就話得知我同黃江祥坐,當時我真係......^^"唔知點講,
因為我同已經仕埋一齊3年喇(計埋今年)所以我就講笑咁講我同佢寅係就嚟由無感情變有感情囉。之後佢地都係到笑我=]至於點解我會咁講,相信識我同佢既人
就明我點解我會咁講囉^^坐定定之後,岑sir就開始講我地今年既班既事喇~都唔知係好事定唔好事,我竟然今年同萬生一齊做副班長,唉~!完咗小息之後我
地就開始今年既開學禮喇~開學喇............................當到校長介紹今年既新老師個陣,介紹到何老師個陣,太家都好開
心好熱烈咁歡迎佢,因為佢太受歡迎喇=]
第2日至第5日:都係如常上堂既=]
今年我地無新老師教呀,反而有妁前做過我地既班主任吳老師教
我地中史、林SIR就教我地通識同科學其他都無咩點變,重有一個好耐無教我地既黎老師,佢今年就教我地中文喇,開頭我都有d驚架,因為以前發生過d事,所
以我就驚黎老師會對我既印象差咗,但好好彩竟然無喎,真係太好喇=]
新學期岩岩開始,本來就係好事嚟既,但我就係依個時候,又病咗>.
<其實病係好耐之前都有架喇,但到咗星期五我實在頂唔住喇,再加上個日又咁岩要睇醫生,所以我就決定早走,之後就去沙田揾江醫生睇下我。後來睇完,
佢就畀咗d令人好眼瞓既藥,攪到又要我瞓覺覺>.<好慘呀,希望快d好返喇。
|