以前既我............
乖d~
聽話d~
無咁無禮貌~
細膽~
蠢~
唔會識咁串~
讀書差~
講大話~
驚畀人話~
得意d~
好聽神話~
唔貪靚~
依家既我..........
串~
無禮貌~
膽大咗~
懶~(特別係做運動)
多籍口~
唔聽屋企人話~
同屋企人諗法唔同~
唔孝順~
無得咁得意&唔靚^^"~
唔聽神話~
好貪靚~
態度差咗~(特別心情唔好個陣)
好care人地點睇自己~
唯一唔變既係.................我都諗唔到~=.="
睇睇下發現..............我個人愈來愈,變得愈來愈勁,同以前既個已經唔同咗。無論係行動上,心理上、溝通上or諗法都開始變。咁既轉變,對我嚟講係咪一件好事呢??!!
我覺得唔係囉,只會令我...........我都唔知點講添^^"我能夠做返以前既我嗎??
|