你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
Canadian Dru... (Chassype)
Buy Orlistat... (Chassype)
Acyclovir No... (Chassype)
Buy Miodar ... (Chassype)
Baclofene Li... (RoberJoyday)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 1
累積人氣: 12572
2010 年 5 月 12 日  星期三   晴天


12-5-2010 分類: 學校生活

  今日係星期三,早會果陣,miss Lai叫我地唔好參加果個xx一叮,

疑似比佢地聽到,哈哈.第一堂上math,講左半堂only,之後d時間扮睇書,

好曬時間-,-之後英文堂有Listening test,又係果個miss so,miss lee唔知去左邊...

跟住中史堂,好難得冇訓到,因為今堂唔係咁悶,幾有趣..

Chem都係做experiment,倒番d solution落去果個就係我!

中文堂講養生處,好悶...緊張的心情迫近

OLE睇高皓正,原來佢的過去係咁的= =,不過已經過去了!

放學換完衫之後出去練左陣,提早左開始,我踢上半場,

除左開波果一陣,跟住比人壓住黎打,第一球好似出左界,球證過冇,就咁比人入左

下半場輸多2球.......又要等多年lu~唔通真係宿命難遺?!無論係辯論,bigball or西瓜波,

都係咁....唉~依家唯一希望,女子西瓜波,你地要加油,拿番個冠軍番黎啊!!!!!!!

發表時間:2010-05-12 07:01 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 5 月 11 日  星期二   晴天


11-5-2010 分類: 學校生活

  今日天朗氣清,聽日係咁就唔錯..

今朝要fall in,之後去hall聽野,冇啦啦比so good叫左出黎,

開頭以為佢叫Diogo,出到去佢同我講話我儀容標準,

叫我一陣上去比人睇,我即時的反應係同佢講:'唔係掛!'

唉~上到去見到鄭嘉豪佢地偷笑,不過我唸唔止係佢地啦

下星期四將會囉多一次,仲會係更加樣衰tim!

VA話就話整陶泥,但係佢都講左2/3的時間,仲有的1/3冇聽佢講野,

同Yammy 玩海綿-,-比佢贏左.由於遲落堂,所以A Sir比我地去Toilet

去完入番班果陣唔知點解d人笑緊我,仲以為有d咩污糟野,

跟住A Sir 叫左埋去,原來係份PHY WS!!!! 估唔到有如此的分數!!

DT堂幾好玩,同homan佢地吹下聽日比賽d野

lunch番黎李俊樂走音XDHist堂 Quiz完講WS,又囉左,點解?

原本冇帶到HIst書,問Raymond借左,但佢冇用書用WS,企左一陣,比AW fake左

英文堂比卡超代課,要做WS,突然有火警演習,好慢咁落左去

上黎課室之後,AW突然高歌,比卡超罰左佢出黎,目睹成個過程,笑到傻左!!

放學知道左黎緊要做d囉野,好sad!!!!希望聽日唔好落雨,希望3E可以贏波!!!!

雖然只係踢半場,但我會全力以赴!!!3E加油!!!

發表時間:2010-05-11 05:23 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 5 月 10 日  星期一   雨天


10-5-2010 鬱悶 分類: 學校生活

  今日係上星期五的堂,加上要踢西瓜波,所以穿PE衫,

呢幾日的天氣都好唔穩定,出門果陣都冇落雨,但番到學校就落,

擔心比賽要延遲,因為一延就要等好耐!第一堂上CL,

上上下堂知道思遠早退-,-冇埋個龍...bIO堂持續大雨...

英文堂校長黎睇堂,miss Lee叫AW派野,笑左xd

之後要出去prsent, 一點緊張的心情也沒有,神奇

PE堂上左4樓課室睇ETV,好gag啊

lunch去左新開的香早屋食,miss Lee送左個飽比Diogo,

小心食肥你啊XP lunch教homan數

math堂講12.3,唔明佢講咩

中文堂好想toilet,因為math堂唔可以去,唸住中文堂去,

問左2 淑ling都唔理我!!!可惡,搞到冇曬心機上堂,

放學依然落雨,番黎聽homan講好似星期三放學踢,希望唔好落雨啦!!!!!

發表時間:2010-05-10 08:36 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 4 月 30 日  星期五   晴天


30-4-2010 分類: 學校生活

  學A Sir話齋,琴日就落狗屎,今日就咁好天,

搞到我仲以為今日會落雨,帶左把長遮,仲唔記得拎番黎...

第一堂上CL,成堂上youtube睇片,冇剪過段片,因為唸住再拍過

朱哥哥睇足球小將爆笑篇...真係幾gag嫁d對白,我最中意第4集xd

bio堂講ppt.我答左2題,因為d組員係唔答的

英文堂又係吹水,同阿禮佢地話緊金田四十xd

PE堂打排球,睇住皓文比治權省中個球,,笑死

lunch去左大家樂,跟住試下miss pang話含住口飯會變甜,

但我又feel唔到lor,食完番學校睇西瓜波,3C對3D,

好鬼好睇,最後果球睇唔到入定唔入,D班贏2比1

math堂冇心機上啦,又熱又眼訓,a sir仲話個天氣好爽,唔係好覺lor..

中文堂講詩,yan yan講得好快,聽唔切,之後都冇咩點聽,

同李俊樂鑽研Diogo個USB,放左去左fitness玩左陣走

發表時間:2010-04-30 08:43 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 4 月 26 日  星期一   陰天


26-4-2010 愉快 分類: 學校生活

  今朝早會上課室,早會完派成績單,

今次都係Above Averge,仲睇到名次tim,都ok的,

不過真係唔係好明點解佢話我平均分退左2分-,-

跟住math堂對數,仲要做好鬼多次數...

英文堂默書,溫得唔熟,但合格

中文堂默完書之後講人與自然,冇啦啦問人問題-,-

最中意在人地發緊呆果陣問問題,真係吹漲....

普通話堂,更加唔知做緊咩?連阿sir自己都係咁唸...

lunch去左大家樂食,勁快食完番黎睇女子西瓜波,

點都要支持下我地班的!不過佢地真係好正,

開角球用手擲= =,selina比我fake左一次xd

最後以為射十二碼,點知阿嚴咁鬼神射入左,

仲要係靚波!最後贏1:0.好勁啊你地!

Geog堂present ppt.咁都要最後一組present,

真係玩野....估唔到只係講剩1分30,以為好快講完,

多得鄭嘉豪在保育果part狂吹。放左上左去打table tennis

發表時間:2010-04-26 06:12 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]