| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2010 年 5 月 12 日 星期三  |
| 12-5-2010 |
分類: 學校生活 |
今日係星期三,早會果陣,miss Lai叫我地唔好參加果個xx一叮,
疑似比佢地聽到,哈哈.第一堂上math,講左半堂only,之後d時間扮睇書,
好曬時間-,-之後英文堂有Listening test,又係果個miss so,miss lee唔知去左邊...
跟住中史堂,好難得冇訓到,因為今堂唔係咁悶,幾有趣..
Chem都係做experiment,倒番d solution落去果個就係我!
中文堂講養生處,好悶...緊張的心情迫近
OLE睇高皓正,原來佢的過去係咁的= =,不過已經過去了!
放學換完衫之後出去練左陣,提早左開始,我踢上半場,
除左開波果一陣,跟住比人壓住黎打,第一球好似出左界,球證過冇,就咁比人入左
下半場輸多2球.......又要等多年lu~唔通真係宿命難遺?!無論係辯論,bigball or西瓜波,
都係咁....唉~依家唯一希望,女子西瓜波,你地要加油,拿番個冠軍番黎啊!!!!!!!
|
| 發表時間:2010-05-12 07:01 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 11 日 星期二  |
| 11-5-2010 |
分類: 學校生活 |
今日天朗氣清,聽日係咁就唔錯..
今朝要fall in,之後去hall聽野,冇啦啦比so good叫左出黎,
開頭以為佢叫Diogo,出到去佢同我講話我儀容標準,
叫我一陣上去比人睇,我即時的反應係同佢講:'唔係掛!'
唉~上到去見到鄭嘉豪佢地偷笑,不過我唸唔止係佢地啦
下星期四將會囉多一次,仲會係更加樣衰tim!
VA話就話整陶泥,但係佢都講左2/3的時間,仲有的1/3冇聽佢講野,
同Yammy 玩海綿-,-比佢贏左.由於遲落堂,所以A Sir比我地去Toilet
去完入番班果陣唔知點解d人笑緊我,仲以為有d咩污糟野,
跟住A Sir 叫左埋去,原來係份PHY WS!!!! 估唔到有如此的分數!!
DT堂幾好玩,同homan佢地吹下聽日比賽d野
lunch番黎李俊樂走音XDHist堂 Quiz完講WS,又囉左,點解?
原本冇帶到HIst書,問Raymond借左,但佢冇用書用WS,企左一陣,比AW fake左
英文堂比卡超代課,要做WS,突然有火警演習,好慢咁落左去
上黎課室之後,AW突然高歌,比卡超罰左佢出黎,目睹成個過程,笑到傻左!!
放學知道左黎緊要做d囉野,好sad!!!!希望聽日唔好落雨,希望3E可以贏波!!!!
雖然只係踢半場,但我會全力以赴!!!3E加油!!! |
| 發表時間:2010-05-11 05:23 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 10 日 星期一  |
10-5-2010  |
分類: 學校生活 |
今日係上星期五的堂,加上要踢西瓜波,所以穿PE衫,
呢幾日的天氣都好唔穩定,出門果陣都冇落雨,但番到學校就落,
擔心比賽要延遲,因為一延就要等好耐!第一堂上CL,
上上下堂知道思遠早退-,-冇埋個龍...bIO堂持續大雨...
英文堂校長黎睇堂,miss Lee叫AW派野,笑左xd
之後要出去prsent, 一點緊張的心情也沒有,神奇
PE堂上左4樓課室睇ETV,好gag啊
lunch去左新開的香早屋食,miss Lee送左個飽比Diogo,
小心食肥你啊XP lunch教homan數
math堂講12.3,唔明佢講咩
中文堂好想toilet,因為math堂唔可以去,唸住中文堂去,
問左2 淑ling都唔理我!!!可惡,搞到冇曬心機上堂,
放學依然落雨,番黎聽homan講好似星期三放學踢,希望唔好落雨啦!!!!! |
| 發表時間:2010-05-10 08:36 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 30 日 星期五  |
| 30-4-2010 |
分類: 學校生活 |
學A Sir話齋,琴日就落狗屎,今日就咁好天,
搞到我仲以為今日會落雨,帶左把長遮,仲唔記得拎番黎...
第一堂上CL,成堂上youtube睇片,冇剪過段片,因為唸住再拍過
朱哥哥睇足球小將爆笑篇...真係幾gag嫁d對白,我最中意第4集xd
bio堂講ppt.我答左2題,因為d組員係唔答的
英文堂又係吹水,同阿禮佢地話緊金田四十xd
PE堂打排球,睇住皓文比治權省中個球,,笑死
lunch去左大家樂,跟住試下miss pang話含住口飯會變甜,
但我又feel唔到lor,食完番學校睇西瓜波,3C對3D,
好鬼好睇,最後果球睇唔到入定唔入,D班贏2比1
math堂冇心機上啦,又熱又眼訓,a sir仲話個天氣好爽,唔係好覺lor..
中文堂講詩,yan yan講得好快,聽唔切,之後都冇咩點聽,
同李俊樂鑽研Diogo個USB,放左去左fitness玩左陣走 |
| 發表時間:2010-04-30 08:43 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 26 日 星期一  |
26-4-2010  |
分類: 學校生活 |
今朝早會上課室,早會完派成績單,
今次都係Above Averge,仲睇到名次tim,都ok的,
不過真係唔係好明點解佢話我平均分退左2分-,-
跟住math堂對數,仲要做好鬼多次數...
英文堂默書,溫得唔熟,但合格
中文堂默完書之後講人與自然,冇啦啦問人問題-,-
最中意在人地發緊呆果陣問問題,真係吹漲....
普通話堂,更加唔知做緊咩?連阿sir自己都係咁唸...
lunch去左大家樂食,勁快食完番黎睇女子西瓜波,
點都要支持下我地班的!不過佢地真係好正,
開角球用手擲= =,selina比我fake左一次xd
最後以為射十二碼,點知阿嚴咁鬼神射入左,
仲要係靚波!最後贏1:0.好勁啊你地!
Geog堂present ppt.咁都要最後一組present,
真係玩野....估唔到只係講剩1分30,以為好快講完,
多得鄭嘉豪在保育果part狂吹。放左上左去打table tennis |
| 發表時間:2010-04-26 06:12 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 50 | »
|