你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
Canadian Dru... (Chassype)
Buy Orlistat... (Chassype)
Acyclovir No... (Chassype)
Buy Miodar ... (Chassype)
Baclofene Li... (RoberJoyday)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 0
累積人氣: 12573
2009 年 11 月 19 日  星期四   寒冷


19-11-2009 愉快 分類: 學校生活

  好耐冇打blog了,呢排開始凍,所以都係要換冬季

今早要早番fall in,之後第一堂係LS,首先睇片,

個機又lag左....跟住係Math,冇教到書,只係做數,

在堂上已經做完,番屋企又唔洗做

小息去左搵Miss Wan講個訓練營,依家開始有d淆...

PHY堂好似冇咩野,中文堂默書,溫得好唔熟,唔記得左2句=3=

lunch同d學員食,帶埋CC去,RE堂又係好鬼好笑,無聊到笑~

之後英文堂秦sir代課,真係慘==

放學去左超市買野,見到好多人.....包括阿sir,差d講錯野= =

嚇死...聽日school outing啦!!!

發表時間:2009-11-19 05:14 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 11 月 6 日  星期五   晴天


6-11-2009 愉快 分類: 學校生活

  今日係星期五,唔洗早番,所以唔洗咁趕

早會又有就職典禮,企左幾個字...

第一堂係CL,都係整program ,不過今次果d好難

之後係BIO,派埋最後一份卷,唔算高唔算低,

對平均分冇咩影響,不過隔離果個又咁高分,又串人!

跟住係英文堂,睇埋套戲,最尾個男人屁股反光,笑死

仲有派埋個Reader Quiz,得7分,明顯係冇睇過

之後PE堂去左跑城門河,冇唸過出全力跑,最尾跑17分06,

下次應該可以快d,跟住有得踢波,不過冇咩力踢

lunch之後果2堂真係好悶,首先係MATH,講番做果幾條數

中文講詩,講足成堂,好多人訓左..因為.的確好悶

發表時間:2009-11-06 09:51 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 11 月 5 日  星期四   晴天


5-11-2009 鬱悶 分類: 學校生活

  今日係星期四,天氣冇咁凍,舒服好多

直至依家仲有3份卷未派,第一堂係L.S,

講左成堂先派,聽佢講答案果陣好似錯好多咁...

不過最後竟然有7成幾,驚訝左....

之後係MATH堂,教左成堂書,真係好想訓= ='

跟住係PHY堂,又係派卷,但佢派完都唔知個分點睇,

直到睇完之後實在好down...好低啊!!拉低曬d分

中文堂講詩,冇人講過話要帶詩集lor...不過唔洗講多首詩,太好啦

RE堂用左半堂講個作文,笑死xdd

英文堂又睇片,好正,好中意呢套戲,哈哈!!

放學去左xx,下星期仲有一次.........唉

發表時間:2009-11-05 09:18 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 11 月 3 日  星期二   寒冷


3-11-2009 愉快 分類: 學校生活

  今日係星期二,朝早得17度,仲未買長袖冷衫,超凍

第一堂係Art,又傾計lu~每隻風箏的款都比我tick過

之後Math堂派卷,7個肥左,好彩合格,之後比我地自修,

鄭嘉豪又講笑話lu~笑死,隔離果個又聽埋一份

Home E堂整咩蘇皮,整得好樣衰= =

lunch之後係history,派卷,隔離個3位話最高分摑最低分果位,

我最後拿卷,岩岩比隔離果位高一分,佢比人打XD呢科幾滿意

英文堂Reader Quiz,冇睇過本書,所以亂做,

之後睇片,好鬼好笑,聽日應該繼續睇

 

發表時間:2009-11-03 09:12 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 11 月 2 日  星期一   清涼


2-11-2009 愉快 分類: 學校生活

  今日係星期一,天氣開始轉涼,

所以都要穿番件冷衫番學,明明今日星期一,

但又要操場早會,真麻煩,上到去第一堂係Math,

得半個鐘,所以冇派卷,只係講左幾句,話我地考得好差好差,驚...

之後英文有個半鐘,到半個鐘講Ans,之後就派左卷,合格的,

Average左右,都ok啦。跟住係中文,講左成堂Ans,好彩都派到卷,

但中文依然係咁差.....之後普通話堂唔知佢做緊咩lor

跟住music堂好鬼眼訓,冇聽到佢講咩

Geog堂又派卷,之前以為幾差,因為cross section錯左,不過好彩都有30幾

放左學去左曾大屋打波,打左一陣過左隔離踢波,踢11人場,跑死人,不過勁好玩

發表時間:2009-11-02 07:31 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]