你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 4
累積人氣: 12580
2009 年 6 月 26 日  星期五   陰天


26-6-2009 分類: 學校生活
今日係星期五,朝早所以Prefect要去操場,

原來要搵d人影相,我好無奈咁比人叫左去影..囧..

第一堂係Music,派卷,真係唔合格,而且好低= =不過冇所謂

之後係中文堂,講左成堂答案,最尾都有派卷,好好彩合格

跟住中史,都係派卷,唔差,都幾滿意,但有幾位勁人竟然唔合格,

好驚訝,真係估唔到wo,Math堂講番d答案

小息果陣秦Sir無啦啦閃左來省人,或者更年期發作啦,都幾可怕

英文堂派卷二,好低分啊,都唔知搞咩= =,但依家Selina的平均分同我一樣,

來緊要睇L.S同R.E啦!

放左學去影相同點書,之後同OB,Sunny&肥龍去蘇諾為屋企,

去左同佢打winning,只係僅僅輸左,之後就真係幾嬲,我玩緊winning果陣,

個個走左入房入面,後尾發覺有d唔對路,原來冇登出msn,

跟住就發生左d野= =呢樣都唔係問題,最大問題係佢無啦啦放左隻狗出黎,

跟住比佢咬左3口,其實唔係幾痛,不過隻狗真係跑得好快- -,

4點幾我地就走左lu
發表時間:2009-06-26 06:46 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 25 日  星期四   陰天


25-6-2009 開心 分類: 學校生活
今日係星期四,都係番半日,

番到去即刻派卷,派Math,點知d人個個都好高分,

我雖然合格,但就唔高分唉

跟住中文堂,冇派卷,因為演講先,我第4個出去,

都講得幾細聲,不過唔知點解d人笑lor= =

之後I.S堂派卷,有18個人唔合格,

其實我覺得係個老師的問題 lor= =

跟住CL堂,又係派卷,不過我都合格

最後係英文堂,派左Listening,差少少先合格...

好彩都有幾多人陪我^^放左學真係有西瓜波決賽,

但我地我4個人穿左PE衫,後尾黃文韜番屋企拿,

岩岩趕到番黎,但E班真係幾勁,上半場都係唔到波,

而且上半場果陣已經好攰...不過下半場休息完冇咁攰,

去到差唔多完場果陣我入左球波,真係估唔到,

估唔到咁都入^^真係好開心,做到神射手啊^^

仲有29號果日可以踢師生賽,可以同So Sir踢波喇
發表時間:2009-06-25 04:04 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 23 日  星期二   時晴時雨


踏單車 開心 分類: 日常生活
今日係星期二,已經係第三日放假,

原本昨日約左去踏單車,不過落雨去唔成,

所以改左今日去,本來波鋒都去,

不過佢今日放左我地飛機,但依然有何梓聰,黃梓朗&Charlie

我地去左單車公園租單車,之後我地開始踏去大埔

我地踏得好慢,仲有一路踏一路有毛毛雨,踏左成個幾鐘先到大埔

去到之後又買下野食,跟住又去左一間茶餐廳食野,食完回程落大雨,

成身都濕曬,不過過左一陣又冇落,然後我地決定由大埔踏去車公廟,

之後再踏番去大水坑,番到去勁攰- -不過我地又響單車公園踏左一陣先走
發表時間:2009-06-23 06:42 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 17 日  星期三   晴天


17-6-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期三,已經接近考試的尾聲,

所以好似有d 鬆散,今日考RE&英文Listening

首先RE,Miss Wu(後生果位)監堂,發覺佢好似幾好人..

呢份卷考45分鐘,不過時間算充裕,而我5分鐘左右就做完第一頁,

之後d時間都係做後面果Part,後面果Part要寫信,

突然間d靈感番曬黎,好耐冇試過呢種感覺,

所以希望份野最後有個好成績啦!

之後英文Listening,小息落左操場hea,差d遲左上hall,好險

不過Listening我不嬲好唔掂,今次都唔例外,

而且個擦膠掉左落地,搞到擦唔到= =最後都做唔曬

聽日考Computer,唔知點溫好- -
發表時間:2009-06-17 06:10 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 12 日  星期五   雨天


11/6-12/6 愉快 分類: 學校生活
11/6,考試的第一,考英文,

Vocab有成20幾個,好似錯左幾個..

之後Question Tags都ok簡單,

不過之後做做下發覺時間就完,

果陣有d急,Passive vocie唔識做,所以全部亂做= =

Proofreading都冇時間做= =唉

12/6,今日考Math同L.S,math考90分鐘,發覺d時間都係岩岩好,

開始有15題選擇題,不過好似有1,2題唔識,

之後好似冇考Cross Method,第10課都唔係好多,

不過都有好幾題唔識做= =

之後L.S,雖然得1粒鐘,但其實好快就做完,

不過我已經比人做得慢,我仲做緊d問題,

d人就畫Cross Section啦,而d人話份卷好易,

其實我都係麻麻,因為有2,3問答係唔識的..

仲有d大意的錯誤,明明就係Relief就睇左Climate,

咁就冇左寶貴的1分,所以粗心大意真係可以致命的!

跟住番來唸住溫吓中文,點知原來借左個議論文note比鍾穎謙影印,

佢仲未比番我,今鋪真係死得,好鬼煩啊,下次唔再借比佢啦!!
發表時間:2009-06-12 05:22 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]