| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 26 日 星期五  |
| 26-6-2009 |
分類: 學校生活 |
今日係星期五,朝早所以Prefect要去操場,
原來要搵d人影相,我好無奈咁比人叫左去影..囧..
第一堂係Music,派卷,真係唔合格,而且好低= =不過冇所謂
之後係中文堂,講左成堂答案,最尾都有派卷,好好彩合格
跟住中史,都係派卷,唔差,都幾滿意,但有幾位勁人竟然唔合格,
好驚訝,真係估唔到wo,Math堂講番d答案
小息果陣秦Sir無啦啦閃左來省人,或者更年期發作啦,都幾可怕
英文堂派卷二,好低分啊,都唔知搞咩= =,但依家Selina的平均分同我一樣,
來緊要睇L.S同R.E啦!
放左學去影相同點書,之後同OB,Sunny&肥龍去蘇諾為屋企,
去左同佢打winning,只係僅僅輸左,之後就真係幾嬲,我玩緊winning果陣,
個個走左入房入面,後尾發覺有d唔對路,原來冇登出msn,
跟住就發生左d野= =呢樣都唔係問題,最大問題係佢無啦啦放左隻狗出黎,
跟住比佢咬左3口,其實唔係幾痛,不過隻狗真係跑得好快- -,
4點幾我地就走左lu
|
| 發表時間:2009-06-26 06:46 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 25 日 星期四  |
25-6-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期四,都係番半日,
番到去即刻派卷,派Math,點知d人個個都好高分,
我雖然合格,但就唔高分唉
跟住中文堂,冇派卷,因為演講先,我第4個出去,
都講得幾細聲,不過唔知點解d人笑lor= =
之後I.S堂派卷,有18個人唔合格,
其實我覺得係個老師的問題 lor= =
跟住CL堂,又係派卷,不過我都合格
最後係英文堂,派左Listening,差少少先合格...
好彩都有幾多人陪我^^放左學真係有西瓜波決賽,
但我地我4個人穿左PE衫,後尾黃文韜番屋企拿,
岩岩趕到番黎,但E班真係幾勁,上半場都係唔到波,
而且上半場果陣已經好攰...不過下半場休息完冇咁攰,
去到差唔多完場果陣我入左球波,真係估唔到,
估唔到咁都入^^真係好開心,做到神射手啊^^
仲有29號果日可以踢師生賽,可以同So Sir踢波喇 |
| 發表時間:2009-06-25 04:04 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
踏單車  |
分類: 日常生活 |
今日係星期二,已經係第三日放假,
原本昨日約左去踏單車,不過落雨去唔成,
所以改左今日去,本來波鋒都去,
不過佢今日放左我地飛機,但依然有何梓聰,黃梓朗&Charlie
我地去左單車公園租單車,之後我地開始踏去大埔
我地踏得好慢,仲有一路踏一路有毛毛雨,踏左成個幾鐘先到大埔
去到之後又買下野食,跟住又去左一間茶餐廳食野,食完回程落大雨,
成身都濕曬,不過過左一陣又冇落,然後我地決定由大埔踏去車公廟,
之後再踏番去大水坑,番到去勁攰- -不過我地又響單車公園踏左一陣先走 |
| 發表時間:2009-06-23 06:42 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 17 日 星期三  |
17-6-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期三,已經接近考試的尾聲,
所以好似有d 鬆散,今日考RE&英文Listening
首先RE,Miss Wu(後生果位)監堂,發覺佢好似幾好人..
呢份卷考45分鐘,不過時間算充裕,而我5分鐘左右就做完第一頁,
之後d時間都係做後面果Part,後面果Part要寫信,
突然間d靈感番曬黎,好耐冇試過呢種感覺,
所以希望份野最後有個好成績啦!
之後英文Listening,小息落左操場hea,差d遲左上hall,好險
不過Listening我不嬲好唔掂,今次都唔例外,
而且個擦膠掉左落地,搞到擦唔到= =最後都做唔曬
聽日考Computer,唔知點溫好- - |
| 發表時間:2009-06-17 06:10 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 12 日 星期五  |
11/6-12/6  |
分類: 學校生活 |
11/6,考試的第一,考英文,
Vocab有成20幾個,好似錯左幾個..
之後Question Tags都ok簡單,
不過之後做做下發覺時間就完,
果陣有d急,Passive vocie唔識做,所以全部亂做= =
Proofreading都冇時間做= =唉
12/6,今日考Math同L.S,math考90分鐘,發覺d時間都係岩岩好,
開始有15題選擇題,不過好似有1,2題唔識,
之後好似冇考Cross Method,第10課都唔係好多,
不過都有好幾題唔識做= =
之後L.S,雖然得1粒鐘,但其實好快就做完,
不過我已經比人做得慢,我仲做緊d問題,
d人就畫Cross Section啦,而d人話份卷好易,
其實我都係麻麻,因為有2,3問答係唔識的..
仲有d大意的錯誤,明明就係Relief就睇左Climate,
咁就冇左寶貴的1分,所以粗心大意真係可以致命的!
跟住番來唸住溫吓中文,點知原來借左個議論文note比鍾穎謙影印,
佢仲未比番我,今鋪真係死得,好鬼煩啊,下次唔再借比佢啦!! |
| 發表時間:2009-06-12 05:22 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 50 | »
|