你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 2
累積人氣: 12608
2009 年 5 月 12 日  星期二   晴天


12-5-2009 開心 分類: 學校生活
今日係星期二,要早番fall in,

不過fall in 果陣個leader好似冇叫我個名lor..

之後去左hall早會,聽咩作文的技巧..講到成8點45分,

所以L.S遲上,跟住教Papyrus

英文堂Miss Lee貼貼紙,我地就要作文...

P.E堂又係跳馬,首先係自評,大家都比滿分xddd

之後係老師評,第一跳果陣撻Q,雖然跟到勁遠,

但落地唔掂,不過A Sir比我跳多次,呢次就跳得ok

落堂之後,陳Sir搵我,叫我入體操隊,不過我未有答應,

因為我冇興趣,唔知點樣拒絕佢..

跟住係Math competition,最後...全級最低分..-o-

跟住最尾3堂係中文,3堂都係教詩,幾悶,

最衰係Miss Leung 留左鄭皓文佢地改正,

差唔多趕唔到比賽。跟住4點落左去練左一陣,

但拉傷左少少= =不過唔算太痛

4點20分左右到我地班踢,對2D班,

一開波我係咁搶,結果冇耐我竟然入左波,

其實我都唔係好信..之後冇耐又入又球,

我真係勁開心,第一次入波就入左2球^^

不過之後我又在禁區手球,拿左張黃牌,

真係好囉,我都唔知我果陣做緊咩= =

跟住比人入多一球,鄭皓文再射入12碼,

領先3:1,不過之後又唔知比邊個入多球,

下半場攰左好多,差唔多完場果陣有一球中柱,

比較可惜,不過最後贏3:2,聽日對2E班,好驚..

多謝咁多人來支持我地班^^
發表時間:2009-05-12 06:39 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 6 日  星期三   晴天


6-5-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期三,只係番半日,每堂的時間都減少左,

第一堂係L.S,Present Power Point,未到我地果組

跟住係RE堂,都係講筆記..

然後係Art 堂,仲係整番件廢物,我又重新整過lu~

Math堂教左兩頁W.S,好快就落堂啦

至於英文堂...都唔係好記得做中左d咩lu~

I.S堂竟然真係默書,但本默書簿夾左響B書度,

又冇帶番黎,搞到要改正10次= ='

跟住放左學,蘇諾為拉左我去佢屋企,

OB&Sunny都有去,去到之後即刻同佢玩Winning,

但個賽果....係唔會公開的^^

玩到3點幾落左去會所打桌球,

可能之前睇得太多桌球天王,想打下裹面的招式,

不過係冇可能打到的,不過原來桌球都幾好玩,

之後玩到5點半走
發表時間:2009-05-06 09:06 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 3 日  星期日   晴天


3-5-2009 愉快 分類: 日常生活
今日係星期日,朝早去左沙田買補充,

因為Miss Lee又話要買多本...

跟住去左McDonald食野,

食完約左Paul去Sunny屋企做L.S Project,

不過去到主要得Sunny做...我地兩個都係玩下玩下咁..

Paul又拿左噴水的物體係咁噴Sunny..超好玩xdddd

做到4點鐘做完,於是落去球場踢波,踢左一陣有人鬥波,

所以我地又閃,跟住去左食小小野,5點半同Paul走....
發表時間:2009-05-03 07:01 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 30 日  星期四   晴天


30-4-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期四,要早番fall in,

今朝6點半起左身,有好多時間整理

而且fall in都冇遲到

跟住第一堂係Math,教左半堂書,半堂做數

之後中文堂,唔知點解坐呢個位覺得好大壓力...

真係唔想坐呢個位..

I.S堂睇ETV,肥雲突然講左一番偉論,勁好笑xddd

CL堂,吳Sir有d事冇上,果陣做功課,做曬d數and中文ws

最後係英文堂,3堂都係作文,Miss就逐個對補充

hea得勁緊要...不過作到最尾先作完..

放學去左踢波,之後知道左原來星期一就西瓜波比賽,

對2D班,聽講B班對E班,抽得幾好
發表時間:2009-04-30 08:27 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 29 日  星期三   晴天


29-4-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期三,朝早唔洗早番,冇咁趕

而番到去見到Miss Chan,佢問我我地班fashion show個賽果點,

我話有亞軍and創意獎,佢幾開心的樣..

第一堂係L.S,都係教書

RE堂Present,冇聽到..

Art堂整個廢物

Math講解d題目

Lunch去左小跳豆食

英文堂我地叫Miss Lee調位,估唔到佢已準備左個座位表

有d當然好興奮,不過有d就唔係好滿意..

我或者係其中一個啦..坐老師枱前面,同皓揚坐

佢講野好大聲,耳仔遲早聾..

坐呢個位好驚比秦Sir問問題,好彩今日未有..

放左學去左陣207室,之後就同佢地踢波,

就來西瓜波比賽,要練習下wo
Pamela生日快樂!!!
發表時間:2009-04-29 09:41 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]