| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 12 日 星期二  |
12-5-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期二,要早番fall in,
不過fall in 果陣個leader好似冇叫我個名lor..
之後去左hall早會,聽咩作文的技巧..講到成8點45分,
所以L.S遲上,跟住教Papyrus
英文堂Miss Lee貼貼紙,我地就要作文...
P.E堂又係跳馬,首先係自評,大家都比滿分xddd
之後係老師評,第一跳果陣撻Q,雖然跟到勁遠,
但落地唔掂,不過A Sir比我跳多次,呢次就跳得ok
落堂之後,陳Sir搵我,叫我入體操隊,不過我未有答應,
因為我冇興趣,唔知點樣拒絕佢..
跟住係Math competition,最後...全級最低分..-o-
跟住最尾3堂係中文,3堂都係教詩,幾悶,
最衰係Miss Leung 留左鄭皓文佢地改正,
差唔多趕唔到比賽。跟住4點落左去練左一陣,
但拉傷左少少= =不過唔算太痛
4點20分左右到我地班踢,對2D班,
一開波我係咁搶,結果冇耐我竟然入左波,
其實我都唔係好信..之後冇耐又入又球,
我真係勁開心,第一次入波就入左2球^^
不過之後我又在禁區手球,拿左張黃牌,
真係好囉,我都唔知我果陣做緊咩= =
跟住比人入多一球,鄭皓文再射入12碼,
領先3:1,不過之後又唔知比邊個入多球,
下半場攰左好多,差唔多完場果陣有一球中柱,
比較可惜,不過最後贏3:2,聽日對2E班,好驚..
多謝咁多人來支持我地班^^
|
| 發表時間:2009-05-12 06:39 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 6 日 星期三  |
6-5-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期三,只係番半日,每堂的時間都減少左,
第一堂係L.S,Present Power Point,未到我地果組
跟住係RE堂,都係講筆記..
然後係Art 堂,仲係整番件廢物,我又重新整過lu~
Math堂教左兩頁W.S,好快就落堂啦
至於英文堂...都唔係好記得做中左d咩lu~
I.S堂竟然真係默書,但本默書簿夾左響B書度,
又冇帶番黎,搞到要改正10次= ='
跟住放左學,蘇諾為拉左我去佢屋企,
OB&Sunny都有去,去到之後即刻同佢玩Winning,
但個賽果....係唔會公開的^^
玩到3點幾落左去會所打桌球,
可能之前睇得太多桌球天王,想打下裹面的招式,
不過係冇可能打到的,不過原來桌球都幾好玩,
之後玩到5點半走 |
| 發表時間:2009-05-06 09:06 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 3 日 星期日  |
3-5-2009  |
分類: 日常生活 |
今日係星期日,朝早去左沙田買補充,
因為Miss Lee又話要買多本...
跟住去左McDonald食野,
食完約左Paul去Sunny屋企做L.S Project,
不過去到主要得Sunny做...我地兩個都係玩下玩下咁..
Paul又拿左噴水的物體係咁噴Sunny..超好玩xdddd
做到4點鐘做完,於是落去球場踢波,踢左一陣有人鬥波,
所以我地又閃,跟住去左食小小野,5點半同Paul走.... |
| 發表時間:2009-05-03 07:01 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 30 日 星期四  |
30-4-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期四,要早番fall in,
今朝6點半起左身,有好多時間整理
而且fall in都冇遲到
跟住第一堂係Math,教左半堂書,半堂做數
之後中文堂,唔知點解坐呢個位覺得好大壓力...
真係唔想坐呢個位..
I.S堂睇ETV,肥雲突然講左一番偉論,勁好笑xddd
CL堂,吳Sir有d事冇上,果陣做功課,做曬d數and中文ws
最後係英文堂,3堂都係作文,Miss就逐個對補充
hea得勁緊要...不過作到最尾先作完..
放學去左踢波,之後知道左原來星期一就西瓜波比賽,
對2D班,聽講B班對E班,抽得幾好 |
| 發表時間:2009-04-30 08:27 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 29 日 星期三  |
29-4-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期三,朝早唔洗早番,冇咁趕
而番到去見到Miss Chan,佢問我我地班fashion show個賽果點,
我話有亞軍and創意獎,佢幾開心的樣..
第一堂係L.S,都係教書
RE堂Present,冇聽到..
Art堂整個廢物
Math講解d題目
Lunch去左小跳豆食
英文堂我地叫Miss Lee調位,估唔到佢已準備左個座位表
有d當然好興奮,不過有d就唔係好滿意..
我或者係其中一個啦..坐老師枱前面,同皓揚坐
佢講野好大聲,耳仔遲早聾..
坐呢個位好驚比秦Sir問問題,好彩今日未有..
放左學去左陣207室,之後就同佢地踢波,
就來西瓜波比賽,要練習下wo
Pamela生日快樂!!! |
| 發表時間:2009-04-29 09:41 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 50 | »
|