| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2010 年 4 月 22 日 星期四  |
| 22-4-2010 |
分類: 學校生活 |
今朝要早番,但遲左去身,好彩趕得到fall in
跟住早會完左之後,已經見到有人被抽中考tsa,
搞到我感受唔到抽之前的感覺...抽唔中我xd
所以照常上堂.LS可以調位坐,由於比人坐左個位,
所以同Ernest坐.之後MAth做數,又係做曬先走
PHY成堂都冇聽到書,因為我果組的人實在太健談
中文堂講詩,悶到呢~跟住就落起大雨,真係好大!
仍然出街食,番來已經冇落到
RE堂要帶祈禱with朗爺....鄔sir隊到支咪勁埋,點講?!
同埋我d普通話真係要好好改善....不過朗爺其實唔會好我好多
"禱文第xx「則」'佢讀左jur..笑死我xd
跟住英文堂睇戲,睇完左,仲要做review....應該都係上維基搵資料...
放學好好彩冇落下,如果唔係又變落湯雞!
|
| 發表時間:2010-04-22 06:55 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 20 日 星期二  |
| 20-4-2010 |
分類: 學校生活 |
今朝去hall聽徐姑娘講劍道,佢講到走音...笑了x)
之後係Art,又話頭一個鐘練習,之後就做書法,
但佢一味講講講,講到9點幾先上去,結果咪用埋小息lor
跟住佢唸果d動作真係幾廢下,仲要出黎做,唉........
math成堂做數,第一次做曬先走.
DT堂仲係做果樣野,一早做曬,唯有聽子安唱歌
lunch之後上2堂英文,真係好悶,之後睇戲,
咁細個就做埋d咁的野,還有兩個男仔( )唉.....
睇完真係有d不安,放左學辯論,我地班主場出擊,
有好多人黎睇,不過士氣就比對方低落......
台下發問果陣個腦塞曬......最後我地班輸左,唉..... |
| 發表時間:2010-04-20 08:17 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 16 日 星期五  |
| 16-4-2010 |
分類: 學校生活 |
呢排d氣溫真係好奇怪,前幾日熱到咩咁,
琴日又凍到咩咁,今日就好番d,涼涼地
今朝要去AG02聽野,打鐘都未講完,最後遲左上去,
好彩係CL堂,冇咩野.之後CL教剪片,睇番之前拍果d片,
真係好鬼無聊,人地果d組好似好好笑咁,但我地果組就真係.....
之後Bio堂派卷,個分唔錯,終於派野卷,鬆一口氣!
英文堂派番琴日份Listening,林思禮得15分竟然有貼紙,
不過張貼紙寫住'Work Harder',應該係串佢-,-
之後要小組討論,德哥要出去講,佢個Heart 'Decrease'真係笑死xd
PE堂要跑9分鐘,第一批hea住跑,好鬼正.跑完之後踢左一陣波,
病完真係好耐冇踢過啦.lunch去左M記食,李俊樂又見到xxx啦
佢地真係好有緣=)中文堂講詩,講完做短講,打鐘都要叫我出去,真係搞笑
放學仲要傾辯論,仲要6點先走得.下星期又要做無聊的巡遊lu |
| 發表時間:2010-04-16 09:01 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 30 日 星期二  |
30-3-2010  |
分類: 學校生活 |
今日係星期二,終於TEST完啦!
開頭仲以為要番埋星期三,原來係唔洗,
實左太好啦,番少一日!今日考BIO&中史
好多野要記,溫完bio已經唔係好記得中史d野
bio唔知果題係tooth定periodontal disease,我寫左前者,
但又有人話係後者,算啦,唔理啦,中史其實都ok,不過差d做唔曬
11點考完,之後去左沙田食lunch,食完去mcdonald出面打winning
玩到1:25pm先意識到要走,開頭仲話跑番去,
不過以我地的速度一定番唔到去,所以最後選擇taxi,個司機好gag-,-
話仲未打鐘不如兜番轉,睬佢都傻啦,會起錶嫁嘛!1:35pm番到
之後派hist,ok咁啦,同好多人同分.之後payer meeting,年年都咁悶-,-
點解唔取消le個活動啊....去到4點先放,有個漫長的假期,正啊
|
| 發表時間:2010-03-30 09:17 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 12 日 星期五  |
| 12-3-2010 |
分類: 日常生活 |
今日係係星期五,朝早準備出門口之際,
發覺唔係好舒服,探下熱之後原來38度幾
所以唔番學.梳洗完之後落去睇醫生,
等左個幾鐘先有得睇....睇完之後問媽咪下午冇事可唔可以番,
因為本詩集在學校,自習篇章又好似夾左在中文書裹,
不過仲未退燒,最後都係冇番,
星期一就要測驗,家陣唯有要上網搵資料,
之後訓到6點先起身,問左人有咩功課,
要做英文書同Math,2本書都在學校,又唔洗做-,-
冇番一日學真係唔掂.....
|
| 發表時間:2010-03-12 08:59 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 50 | »
|