你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
Canadian Dru... (Chassype)
Buy Orlistat... (Chassype)
Acyclovir No... (Chassype)
Buy Miodar ... (Chassype)
Baclofene Li... (RoberJoyday)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 2
累積人氣: 12578
2010 年 4 月 22 日  星期四   雨天


22-4-2010 分類: 學校生活

  今朝要早番,但遲左去身,好彩趕得到fall in

跟住早會完左之後,已經見到有人被抽中考tsa,

搞到我感受唔到抽之前的感覺...抽唔中我xd

所以照常上堂.LS可以調位坐,由於比人坐左個位,

所以同Ernest坐.之後MAth做數,又係做曬先走

PHY成堂都冇聽到書,因為我果組的人實在太健談

中文堂講詩,悶到呢~跟住就落起大雨,真係好大!

仍然出街食,番來已經冇落到

RE堂要帶祈禱with朗爺....鄔sir隊到支咪勁埋,點講?!

同埋我d普通話真係要好好改善....不過朗爺其實唔會好我好多

"禱文第xx「則」'佢讀左jur..笑死我xd

跟住英文堂睇戲,睇完左,仲要做review....應該都係上維基搵資料...

放學好好彩冇落下,如果唔係又變落湯雞!

發表時間:2010-04-22 06:55 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 4 月 20 日  星期二   晴天


20-4-2010 分類: 學校生活

  今朝去hall聽徐姑娘講劍道,佢講到走音...笑了x)

之後係Art,又話頭一個鐘練習,之後就做書法,

但佢一味講講講,講到9點幾先上去,結果咪用埋小息lor

跟住佢唸果d動作真係幾廢下,仲要出黎做,唉........

math成堂做數,第一次做曬先走.

DT堂仲係做果樣野,一早做曬,唯有聽子安唱歌

lunch之後上2堂英文,真係好悶,之後睇戲,

咁細個就做埋d咁的野,還有兩個男仔( )唉.....

睇完真係有d不安,放左學辯論,我地班主場出擊,

有好多人黎睇,不過士氣就比對方低落......

台下發問果陣個腦塞曬......最後我地班輸左,唉.....

發表時間:2010-04-20 08:17 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 4 月 16 日  星期五   陰天


16-4-2010 分類: 學校生活

  呢排d氣溫真係好奇怪,前幾日熱到咩咁,

琴日又凍到咩咁,今日就好番d,涼涼地

今朝要去AG02聽野,打鐘都未講完,最後遲左上去,

好彩係CL堂,冇咩野.之後CL教剪片,睇番之前拍果d片,

真係好鬼無聊,人地果d組好似好好笑咁,但我地果組就真係.....

之後Bio堂派卷,個分唔錯,終於派野卷,鬆一口氣!

英文堂派番琴日份Listening,林思禮得15分竟然有貼紙,

不過張貼紙寫住'Work Harder',應該係串佢-,-

之後要小組討論,德哥要出去講,佢個Heart 'Decrease'真係笑死xd

PE堂要跑9分鐘,第一批hea住跑,好鬼正.跑完之後踢左一陣波,

病完真係好耐冇踢過啦.lunch去左M記食,李俊樂又見到xxx啦

佢地真係好有緣=)中文堂講詩,講完做短講,打鐘都要叫我出去,真係搞笑

放學仲要傾辯論,仲要6點先走得.下星期又要做無聊的巡遊lu

發表時間:2010-04-16 09:01 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 3 月 30 日  星期二   晴天


30-3-2010 開心 分類: 學校生活

  今日係星期二,終於TEST完啦!

開頭仲以為要番埋星期三,原來係唔洗,

實左太好啦,番少一日!今日考BIO&中史

好多野要記,溫完bio已經唔係好記得中史d野

bio唔知果題係tooth定periodontal disease,我寫左前者,

但又有人話係後者,算啦,唔理啦,中史其實都ok,不過差d做唔曬

11點考完,之後去左沙田食lunch,食完去mcdonald出面打winning

玩到1:25pm先意識到要走,開頭仲話跑番去,

不過以我地的速度一定番唔到去,所以最後選擇taxi,個司機好gag-,-

話仲未打鐘不如兜番轉,睬佢都傻啦,會起錶嫁嘛!1:35pm番到

之後派hist,ok咁啦,同好多人同分.之後payer meeting,年年都咁悶-,-

點解唔取消le個活動啊....去到4點先放,有個漫長的假期,正啊

 

發表時間:2010-03-30 09:17 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 3 月 12 日  星期五   陰天


12-3-2010 分類: 日常生活

  今日係係星期五,朝早準備出門口之際,

發覺唔係好舒服,探下熱之後原來38度幾

所以唔番學.梳洗完之後落去睇醫生,

等左個幾鐘先有得睇....睇完之後問媽咪下午冇事可唔可以番,

因為本詩集在學校,自習篇章又好似夾左在中文書裹,

不過仲未退燒,最後都係冇番,

星期一就要測驗,家陣唯有要上網搵資料,

之後訓到6點先起身,問左人有咩功課,

要做英文書同Math,2本書都在學校,又唔洗做-,-

冇番一日學真係唔掂.....

 

發表時間:2010-03-12 08:59 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]