| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2009 年 10 月 29 日 星期四  |
29-10-2009  |
分類: 學校生活 |
Test Day 就快過完啦,唔經唔覺又一日,
考埋聽日就考完,又可以休息一段時間啦
講番今日,考英文,PHY,Geog
英文雖然考一個鐘,但都差d做唔曬,
vocab唔比字可能會更好
跟住考PHY,溫習時間往往都好嘈,溫唔入腦
不過份卷唔算太難,都ok的~
至於Geog,實在做得太大意啦,每次測驗都犯呢d錯,
幾時先唔會再大意啊?!希望聽日唔會啦
|
| 發表時間:2009-10-29 09:55 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 17 日 星期六  |
17-10-2009  |
分類: 日常生活 |
今日係星期六,又要好早起身,
因為參加左明愛義工計劃.一早約左黃梓朗大圍等
之後一齊去荔景,很遠的路程. 去到冇幾耐就見到徐姑娘
之後就出發到總部,點知又要坐程小巴先去到
去到之後,先知道原來要服務的對象係智障人士,
Oh my God!我最怕就係呢d人,唔知點解
不過今日只係聽野,唔洗服務,但係就好悶,
好彩有黃梓朗&波鋒陪姐,最終涯到1點幾先放
跟住再一齊去沙田食野,食完上左波鋒屋企溫書,
不過都係溫唔入腦,最後仲玩左陣,玩到5點幾先走
仲未開始溫書,害怕唔夠時間溫,唉! God bless me |
| 發表時間:2009-10-17 07:59 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 8 日 星期四  |
09/10 Sport Day (1)  |
分類: 學校生活 |
今日係星期四,係一年一度的陸運會,
不過仍係要好早番,所以都好早起身,
fall in完之後,第一場賽事就係400米,我係第3組,
有林梓豪果d,d人好勁,所以都唔理係輸定贏,
最後好似係跑第6,慢林梓豪0.4秒............
不過跑完之後兩隻腳都抽筋,個頭仲有d暈暈地,
跟住去左Redcross果度治理,決定以後都唔跑400
之後的時間都係當值,超攰,一日當三更,好彩聽日唔洗再當
食完飯之後又有800米,同梁樂謙一齊,佢肯陪我hea住跑,
真係十分感謝。之後又要當值,冇得同班一齊打氣,不過聽日可以啦
今日我地班的2項接力都好似冇獎拿,聽日要加油啦! |
| 發表時間:2009-10-08 06:16 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 5 日 星期一  |
5-10-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期一,放左一個短假期又要番學,
朝早起身好攰,一來尋晚睇醫生睇到太夜,
二來可能係d藥的副作用,可能搞到Sport Day都冇得跑..
首先朝早收功課,有好多野交,不過唔記得左寫家長信,
聽日補番...之後有部分人要調位,我要同王治權對調,
依家同林惠藍坐,原來佢都係一個暴力狂-.-
第一堂係Math,check功課,得我一個有對答案^^
跟住英文堂默書,溫得唔熟,so好多唔識,但應該合格
中文堂對文言文,冇咩特別
之後係普通話堂,依家除左miss 成日'cam'之外,都冇咩好笑
所以都好悶,林惠藍叫我玩天下太平,玩得太顯眼,
之後比人罰企= =企左好耐都唔叫人坐番低...
之後的Music堂很無聊,Geog好悶,放學好早走人 |
| 發表時間:2009-10-05 04:44 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 3 日 星期六  |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 50 | »
|