你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 9
累積人氣: 12585
2009 年 3 月 7 日  星期六   陰天


7-3-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期六,朝早做功課,

仲有好幾樣未做..星期一又要Quiz,好煩啊!!

而2點15分要番Path,我1點45分出門口,

搭馬鐵果陣見到唐Sir,佢話要番黎拿d野..

番到去之後去AG02,玩左d熱身遊戲,幾好玩

之後係Drama,只須做d情景出黎,

陳御好搞笑xddd,狂講衝路漢^^

之後都冇咩野,一直都係做Drama,

其實都幾悶,要去到5點半先放
發表時間:2009-03-07 07:14 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 6 日  星期五   驟雨


6-3-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期五,昨晚被打雷聲吵醒,

點知今朝冇落雨,神奇!不過早會仍在課室上,

比人抽中量體溫,但果d儀器都唔準的

第一堂係Music,吹超人&睇廣告

中文堂落左去練集誦,練練下開始落雨

中史堂幾有趣,Miss Choi話我地好留心

math堂成個鐘都係做數,要做成40幾題啊

lunch冇出去食,排小食部果陣,有成20幾個插入黎,

搞到好遲先買到,然後就上Art RM食,開左好多零食黎食

1點30分去Choir,跟住English堂做listening,又係做左好耐,

然後對補充練習,對到3點Miss Chan黎上班主任堂

放學首先去左G16食雪條,好凍啊!!然後再去choir,4點幾走
發表時間:2009-03-06 07:26 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 5 日  星期四   暴雨


5-3-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期四,落雨,所以上課室早會

第一堂係Math堂,教左少少8F,都幾難..好混亂

跟住係中文堂,落左去正門練,miss leung話我地有進步

I.S堂教Chapter 10,只係教左2pages

C.L堂又係教Excel,差d唔夠時間做

Lunch去左15分鐘choir,之後要巡樓

之後係English x3,用左45分鐘做listening

跟住果d時間竟然用來練集誦?! Miss唔知係咪冇野教呢?

放學去左choir,差唔多5點先放
發表時間:2009-03-05 06:39 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 3 日  星期二   陰天


3-3-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期二,朝早要fall in,

岩岩好番到..

第一堂係L.S,都係教Project d野

英文堂開頭對Grammer Book,

之後每日都要出黎話句句子,比miss Lee搞到勁囉..

P.E堂走籃,終於得左,可以過隔離打波,

不過d勁人都一組,我就同d冇咁勁的一隊,

以為會輸啦,點知我入左ok多球,贏左3場,真係好運

I.S堂做Experiment,Mr.Chun話我地果組做得好^^

中文堂練集誦途中,班長發現唔見左點名簿,

後尾又搵番,秦Sir懷疑有人故意收埋,

跟住係咁搵人出去問,第一批就搵左我同花師奶,

但係我地話去choir,都冇番過黎課室,所以冇咩野,

之後陸續有人出去,到3點10分先齊人,

跟住就落左去學校正門排位,放學又上左Lab,

不過去左一陣秦sir就叫choir果d走先,今次choir真係幫到手啦
發表時間:2009-03-03 06:31 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 2 日  星期一   晴天


2-3-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期一,以為要交成語,

原來改左聽日,所以唔洗收

第一堂係Math,教埋8D之後做數

中文堂我地組要出去present,唉!好差..

普通話堂幾好玩,不過好嘈

L.S都係講Project

英文堂對Grammer Book,跟住都冇咩野做

lunch去左choir,之後係DT堂,

阿Sir教我畫果d手繪圖,都幾難畫..

放左學原來唔洗choir,所以同林梓豪佢地踢波.

踢左冇耐,周中傳左球靚波比我射入^^,我入得都好靚

之後有人跟隊,我地踢另一場果陣,

射波果陣唔小心扭到,超痛,所以踢唔到..

不過半個鐘後冇咁痛,再踢到5點半先走
發表時間:2009-03-02 07:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]