你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 5
累積人氣: 12611
2009 年 1 月 27 日  星期二   雨天


29-1-2009 愉快 分類: 日常生活
今日係星期二,我依家仲在珠海啊!

今朝仲要落雨,好凍,呢度應該係10度以下

食過早餐後,我同2位表姐去左超級買野,

我仲揸電單車tim啊!其實我昨日已經學識左嫁啦!

不過我都揸得好慢,但點知差d撞到個男人= =

嚇左我一跳...買完野之後,又揸返番來,

不過今次冇事lu~

食完午餐後,同婆婆打麻雀,得我一個輸...

好彩昨日贏得多姐^^

晚上如果唔落雨的話,就會買煙花燒,希望唔好落啦
發表時間:2009-01-27 04:51 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 23 日  星期五   陰天


23-1-2009 愉快 分類: 日常生活
今日係星期五,年廿八,

係新年假的第一日,

由於聽日會過珠海果邊,

29號先番來,所以今日趕住做功課。

不過都係做左I.S讀書報告&啟思工作紙,

果D作文、週記、對聯番來先做,

所以呢幾日都唔會打blog, but照去留個言,

留得愈多愈好,

最好番來果陣見到有20個以上,

thx,88,29號見
發表時間:2009-01-23 08:52 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 22 日  星期四   晴天


22-1-2009 開心 分類: 學校生活
今日係星期四,Music Day,

番到去就即刻上hall,冇練過

一開始係獨唱,Joyce第3個唱,

唱得好好啊!不過係個mic神神地...

跟住係班際,我地班第4隊出場,

唱果陣台下d反應都幾好,

不過有陣好似入唔到,

不過評判係Miss Lau啊!

佢真係好比面,比左個優異獎我地班,

同C班一樣,而Joyce都拿到獨唱季軍,恭喜曬!
發表時間:2009-01-22 12:19 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 21 日  星期三   晴天


21-1-2009 開心 分類: 學校生活
今日係星期三,番到去即刻改math卷,

之後上去第一堂係L.S,

要搵邊個係Killer,

竟然有個疑犯叫Tony...

佢仲要係外星人,傻傻地,

佢同我呢個Tony真係差好遠啊!!!

跟住係R.E堂,派最後的一份卷,

46分最高分,我竟然有41啊!

超開心!!課文果d差唔多岩曬,

多數都係錯吹水果d...

小息去搵Miss Lam,

佢比左件羽毛球隊件隊衣我,

不過當然要比$$啦!但係真係好型!!

Art堂去練歌,不過都係練唔到d咩...

Math做Quiz,唉!做錯左好多...不過好多人都係,

要即堂抄書,不過抄抄下,A Sir又收番,原來玩野..

Lunch同何梓聰食,見到Andy個家姐,

好潮啊!!又帶黑超,嚇左我地一跳

跟住係English堂,又去hall練歌,練到d啦!

不過都係麻麻地,聽日都......又係咁大啦!!

I.S堂,秦Sir一入黎向住我微笑-0-左

放左學同d F.3踢波,咁都比我入一球,勁!!

踢到成身大汗,攰!
發表時間:2009-01-21 07:11 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 20 日  星期二   晴天


20-1-2009 開心 分類: 學校生活
今日係星期二,要早番fall in,

編左新岡位,唔係Staff Rm啦!改左3樓...

又要遲番去上堂...

跟住上L.S,教Project Learning,

比左2個example我地討論

英文堂,以為因為昨日成班都冇去練歌,

會比Miss Lee罵,好彩冇野,

之後仲去左hall練,愈來愈覺得首歌好難唱...

跟住係PE堂,自由活動,勁多人踢波,

a班對b班,最後我地班贏左,

不過好多人一齊踢,唔好玩。

I.S堂,派卷,唔知聽邊位講一半唔合格,

不過好彩合格,本來係50分,

不過睇睇下Mr.Chun寫少左一分,

問番佢拿之後,51/80,唔錯唔錯!!

中文堂又做List,真係好驚做List,

次次都炒的...之後又寫中文功課,

又要寫對聯,好麻煩啊!

其實做都唔係問題,最大問題就係收果陣,

成3樣功課要收,真係唔知應該點收啦!

放左學之後要練歌,練到4點半就走
發表時間:2009-01-20 06:51 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]