| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 20 日 星期六  |
20-12-2008  |
分類: 日常生活 |
今日係星期六,朝早做左d功課,
跟住12點同媽咪去左沙田行街,
之後去左睇外套,買左一件..
跟住又去左睇牛仔褲,
幾好!不過長左少少...
跟住再行左一陣,
3點鐘番來,跟住4點落左去打波,
又傾下聚會d野,打到6點半走~
|
| 發表時間:2008-12-20 09:33 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 19 日 星期五  |
19-12-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期五,又係同好多人一齊番
第一堂係Music,但Miss Lee轉Eng堂,
一d人出去考oral,一d就做W.S
我都係今堂考oral,我堂Topic 3,
講完點知仲有時間....
之後係中文堂,背默桃花源記,痴線嫁!!
仲難過木蘭辭,唔記左一句...
中史堂教埋考試範圍
Math溫書,自己做下數咁...
Eng堂對功課,之後Paths,最後一堂
何姑娘派野食,完左Path之後,
不本唸住睇Music合唱,但係有個Prefect檢討會,
去4點45分,之後見到林梓豪佢地踢波,又打左陣羽毛球,
之後就走lu |
| 發表時間:2008-12-19 06:27 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 16 日 星期二  |
16-12-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期二,返番全日,
朝早fall in完,去左hall聽鄔Sir分享,
佢講的野好d幾感人,有d幾搞笑,
但係8點半先上去課室,搞到收唔到hw
第一堂L.S, Miss Wong教番,不過悶左d...
跟住係Eng,對書 and R.C
P.E堂首先20mins badminton考試,
只係開波,好簡單
之後就有自由活動,我地當然踢波啦,
我同皓文,浩泉,諾為一組,當然贏啦!
阿晉生好慘啊!比人省中左...
I.S堂有個QUIZ, AND教power
中文堂詩,成語test,寫左幾粒字啊!!!
派默書,(陌上桑)滿分啊!!!哈哈!
放學去choir,唱聖誕歌,只你識唱第1and4,
不過有好多人黎,好玩,4點30左右放 |
| 發表時間:2008-12-16 09:58 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 13 日 星期六  |
Learning Celebration(II)  |
分類: 學校生活 |
今日係星期六,Learning Celebration第2日,
照樣8點15分番到,點左名後,又上去當值,
朝早當4樓,我地班左一陣飛行棋,
但後來開始有人,所以冇玩,
之後秦Sir上左黎,冇走wo,又教我地點同d陌生人講野,
唉!又要我地坐直d...佢仲問我,
「點解dPrefect可以上4樓?」
「因為我地係工作人員!」
「點解冇工作人員證的?」
「有Prefect章嘛!」
佢就話我答得好啦!哈哈!
之後落左去睇一陣表演..
lunch同杜汶偉,禢進樂,何憬沛,林達文食
之後我當2樓,跟住我去左Art rm拿個「牛排」穿,
行左幾層,影左幾張相,原來真係好熱嫁!
辛苦曬果dF.1同學啦!
之後當到4點15走 |
| 發表時間:2008-12-14 01:52 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
Learning Celebration(I)  |
分類: 學校生活 |
今日係星期五,Learning Celebration,
Prefect要早番,So8點15分番到,
同平日冇咩分別...
之後就要當值,同陸星一齊當,
8點45分當到12點15分,
冇咩好做,我地當2樓,都冇咩人,
所以成日走左落去1樓玩..
又去左G16,竟然發現左上年1a d人的學生相,
有d變左好多,認唔到...
之後李錦wa講笑話,都幾好笑的...
lunch同Kennith and Ivan食,
食完又去當值,不過當4樓,
有8,9個prefect一齊,又冇人上黎,
跟住我地勁玩,我入左一間課室,
跟住佢地鎖左我入面,跟住冇耐我開門,
唐Sir又向我果面開,撞到我個頭腫左,
跟住落去搵RedCross,帶左我落去Medical rm
10分鐘之後上黎,順便去1樓玩。
又上番4樓,唐Sir揹我跑走廊,竟然見到有家長,
跟住落番黎...何x沛去fitness rm拿左個波,
跟住踢啦,點知彈中我隻腳從4樓飛左落地下,
又要跑落去執,之後唐Sir射中我隻腳又飛左落去,
又屈我落去執,跑到我勁熱,流曬汗...
跟住4點半走 |
| 發表時間:2008-12-12 07:30 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 50 | »
|