你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 9
累積人氣: 12595
2008 年 12 月 20 日  星期六   晴天


20-12-2008 開心 分類: 日常生活
今日係星期六,朝早做左d功課,

跟住12點同媽咪去左沙田行街,

之後去左睇外套,買左一件..

跟住又去左睇牛仔褲,

幾好!不過長左少少...

跟住再行左一陣,

3點鐘番來,跟住4點落左去打波,

又傾下聚會d野,打到6點半走~
發表時間:2008-12-20 09:33 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 19 日  星期五   晴天


19-12-2008 愉快 分類: 學校生活
今日係星期五,又係同好多人一齊番

第一堂係Music,但Miss Lee轉Eng堂,

一d人出去考oral,一d就做W.S

我都係今堂考oral,我堂Topic 3,

講完點知仲有時間....

之後係中文堂,背默桃花源記,痴線嫁!!

仲難過木蘭辭,唔記左一句...

中史堂教埋考試範圍

Math溫書,自己做下數咁...

Eng堂對功課,之後Paths,最後一堂

何姑娘派野食,完左Path之後,

不本唸住睇Music合唱,但係有個Prefect檢討會,

去4點45分,之後見到林梓豪佢地踢波,又打左陣羽毛球,

之後就走lu
發表時間:2008-12-19 06:27 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 16 日  星期二   晴天


16-12-2008 愉快 分類: 學校生活
今日係星期二,返番全日,

朝早fall in完,去左hall聽鄔Sir分享,

佢講的野好d幾感人,有d幾搞笑,

但係8點半先上去課室,搞到收唔到hw

第一堂L.S, Miss Wong教番,不過悶左d...

跟住係Eng,對書 and R.C

P.E堂首先20mins badminton考試,

只係開波,好簡單

之後就有自由活動,我地當然踢波啦,

我同皓文,浩泉,諾為一組,當然贏啦!

阿晉生好慘啊!比人省中左...

I.S堂有個QUIZ, AND教power

中文堂詩,成語test,寫左幾粒字啊!!!

派默書,(陌上桑)滿分啊!!!哈哈!

放學去choir,唱聖誕歌,只你識唱第1and4,

不過有好多人黎,好玩,4點30左右放
發表時間:2008-12-16 09:58 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 13 日  星期六   晴天


Learning Celebration(II) 開心 分類: 學校生活
今日係星期六,Learning Celebration第2日,

照樣8點15分番到,點左名後,又上去當值,

朝早當4樓,我地班左一陣飛行棋,

但後來開始有人,所以冇玩,

之後秦Sir上左黎,冇走wo,又教我地點同d陌生人講野,

唉!又要我地坐直d...佢仲問我,

「點解dPrefect可以上4樓?」

「因為我地係工作人員!」

「點解冇工作人員證的?」

「有Prefect章嘛!」

佢就話我答得好啦!哈哈!

之後落左去睇一陣表演..

lunch同杜汶偉,禢進樂,何憬沛,林達文食

之後我當2樓,跟住我去左Art rm拿個「牛排」穿,

行左幾層,影左幾張相,原來真係好熱嫁!

辛苦曬果dF.1同學啦!

之後當到4點15走
發表時間:2008-12-14 01:52 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 12 日  星期五   和暖


Learning Celebration(I) 開心 分類: 學校生活
今日係星期五,Learning Celebration,

Prefect要早番,So8點15分番到,

同平日冇咩分別...

之後就要當值,同陸星一齊當,

8點45分當到12點15分,

冇咩好做,我地當2樓,都冇咩人,

所以成日走左落去1樓玩..

又去左G16,竟然發現左上年1a d人的學生相,

有d變左好多,認唔到...

之後李錦wa講笑話,都幾好笑的...

lunch同Kennith and Ivan食,

食完又去當值,不過當4樓,

有8,9個prefect一齊,又冇人上黎,

跟住我地勁玩,我入左一間課室,

跟住佢地鎖左我入面,跟住冇耐我開門,

唐Sir又向我果面開,撞到我個頭腫左,

跟住落去搵RedCross,帶左我落去Medical rm

10分鐘之後上黎,順便去1樓玩。

又上番4樓,唐Sir揹我跑走廊,竟然見到有家長,

跟住落番黎...何x沛去fitness rm拿左個波,

跟住踢啦,點知彈中我隻腳從4樓飛左落地下,

又要跑落去執,之後唐Sir射中我隻腳又飛左落去,

又屈我落去執,跑到我勁熱,流曬汗...

跟住4點半走
發表時間:2008-12-12 07:30 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]