| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 25 日 星期六  |
踢波---見番個幼稚園同學  |
分類: 未分類 |
今日係星期六,都冇咩做,
昨晚係我有史以來訓得最唔好的一日,
因為臨訓前肚痛,好難先訓得到...
點知訓訓下有好多蚊咬我,
搞到我訓下起身,訓下又起身,
So 訓得唔好.....
Lunch食意粉,好味!!!!!!!
之後睇下體育世界,
然後約左Andy、Brian and黃振泉踢波.
跟住有個高高地的人走來問我,
問我讀邊間幼稚園,錦我答佢lor,
佢又講左幾個人個名,咁我信佢...
踢波果陣,我有一球踢過左球場,
過左2條馬路,真係嚇得我,幾驚「爆波」啊= =
所以我都唔錦射得咁勁....
到左接近6點的時候,我地射波,
我重拾番射門鞋啦!!
有一球拉弓射人死角,
果陣覺得自己太勁啦,哈哈!!
|
| 發表時間:2008-10-25 09:29 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 24 日 星期五  |
F.2 School Outing Day  |
分類: 學校生活 |
今日係星期五,School Outing Day,
今日同Andy,Iris+Ada番學校,
之後搭車去清水灣郊野公園,
搭左成個鐘,有d暈車浪。
去到之後,都有好多學校,
我地搵左個燒烤爐,然後燒野,
我食左唔係好多野,都係d腸同雞翼,
之後過左去另一邊玩,過左Andy佢地果邊,
去到佢地叫我影相,咁咪影lor,
佢地話扮cool樣^^
然後又去同陳曉鋒都小食部買野,
之後到左1點半,就要玩班會遊戲,
真係好悶,機本上冇人玩,完全唔知佢地講咩。
跟住2點半走人lu~在車上,因為太攰,訓左,
冇唸過前面果d會影相lor...
不過我當然冇比佢地影到啦,但係影左陳浩揚,
佢訓左個樣真係好搞笑^^
番來之後,去左剪髮,就係咁,88!!
跳相^^ 同Andrea合照 同Anider合照 同Miss Chan合照 cool相= = |
| 發表時間:2008-10-24 10:18 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 22 日 星期三  |
| Test完lu~ |
分類: 學校生活 |
今日係星期三,最後一日Test啦!!
首先今朝同Dennis一齊番,
搭小巴果個人蝦我地細想坤我地wo,
佢都傻的...
第一科係English,真係好難,特別Vocab..
不過其他Part都唔係好識...
之後係L.S,都ok啦!!得幾頁,仲以為好多。
放左學番完屋企食完野,
約左Joyce、Anider+Ernest在大圍大家樂等。
跟住就一齊搭車去沙田玩。
跟住Ivan都來左,然後見到好多人我地學校的同學,
個個地唔換校服的= =!!
跟住我地去左睇戲,Anider話睇鬼片─凶鏡,
又恐嚇又嘔心,d聲又大,真係嚇到傻都似。
之後去左MrDonald坐左一陣,我就搭巴士走lu~ |
| 發表時間:2008-10-22 08:19 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 21 日 星期二  |
Second Day Test  |
分類: 學校生活 |
今日係星期二啊!去到Test Day第二日,
今朝行去火車站,行行下先知唔記得帶錶= =
跟住去到火車站,點知8達通冇$$,唉!!
番到去第一科係Maths,見到份卷有成10Pages,
真係嚇左一跳,Test都要咁多,咁Exam會點呢...
結果冇帶錶,睇唔到時間,Miss話仲有5Mins我仲有2Pages未做,
所以做左d比較Easy 的Question,
可惜最後都係做唔曬...
第二科係中史,MC有D難,但係其他都ok的...
係問答真係好難...又係咁先lu~
放左學同左Joyce,Anider,Ivan,Ernest,Jasmine去左大家樂,
因為等So Sir的關係,我地又冇野做,
玩左d平常人都玩唔到的野^^
就咁hea左一個鐘...
之後同So Sir佢一齊食,好府1點幾就走lu!!
Anider Happy Birthday!!! |
| 發表時間:2008-10-21 09:19 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 20 日 星期一  |
FirSt dAy TeSt  |
分類: 學校生活 |
今日係星期一,Test lu~
今日唔洗做Prefect,So 好似平日咁排番隊,
好耐都冇試過啦!!
上到去係果個新來的L.S Sir睇堂,
第一科係中文,份卷都ok的,
不過真係有部分唔識做...
第二科係I.S,炒硬,
唸住Section A拿多d分,
點知好多都唔識,Section更加唔知咩黎...
睇怕真係大去之期不遠啦!!
聽日考MATH同中史,希望考好d啦!! |
| 發表時間:2008-10-20 08:19 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 50 | »
|