你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 11
累積人氣: 12597
2008 年 10 月 25 日  星期六   晴天


踢波---見番個幼稚園同學 開心 分類: 未分類
今日係星期六,都冇咩做,

昨晚係我有史以來訓得最唔好的一日,

因為臨訓前肚痛,好難先訓得到...

點知訓訓下有好多蚊咬我,

搞到我訓下起身,訓下又起身,

So 訓得唔好.....

Lunch食意粉,好味!!!!!!!

之後睇下體育世界,

然後約左Andy、Brian and黃振泉踢波.

跟住有個高高地的人走來問我,

問我讀邊間幼稚園,錦我答佢lor,

佢又講左幾個人個名,咁我信佢...

踢波果陣,我有一球踢過左球場,

過左2條馬路,真係嚇得我,幾驚「爆波」啊= =

所以我都唔錦射得咁勁....

到左接近6點的時候,我地射波,

我重拾番射門鞋啦!!

有一球拉弓射人死角,

果陣覺得自己太勁啦,哈哈!!
發表時間:2008-10-25 09:29 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 24 日  星期五   晴天


F.2 School Outing Day 開心 分類: 學校生活

  今日係星期五,School Outing Day,

今日同Andy,Iris+Ada番學校,

之後搭車去清水灣郊野公園,

搭左成個鐘,有d暈車浪。

  去到之後,都有好多學校,

我地搵左個燒烤爐,然後燒野,

我食左唔係好多野,都係d腸同雞翼,

之後過左去另一邊玩,過左Andy佢地果邊,

去到佢地叫我影相,咁咪影lor,

佢地話扮cool樣^^

然後又去同陳曉鋒都小食部買野,

之後到左1點半,就要玩班會遊戲,

真係好悶,機本上冇人玩,完全唔知佢地講咩。

  跟住2點半走人lu~在車上,因為太攰,訓左,

冇唸過前面果d會影相lor...

不過我當然冇比佢地影到啦,但係影左陳浩揚,

佢訓左個樣真係好搞笑^^

番來之後,去左剪髮,就係咁,88!!

 跳相^^ 同Andrea合照 同Anider合照 同Miss Chan合照cool相= =

發表時間:2008-10-24 10:18 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 22 日  星期三   晴天


Test完lu~ 分類: 學校生活
今日係星期三,最後一日Test啦!!

首先今朝同Dennis一齊番,

搭小巴果個人蝦我地細想坤我地wo,

佢都傻的...

第一科係English,真係好難,特別Vocab..

不過其他Part都唔係好識...

之後係L.S,都ok啦!!得幾頁,仲以為好多。

放左學番完屋企食完野,

約左Joyce、Anider+Ernest在大圍大家樂等。

跟住就一齊搭車去沙田玩。

跟住Ivan都來左,然後見到好多人我地學校的同學,

個個地唔換校服的= =!!

跟住我地去左睇戲,Anider話睇鬼片─凶鏡,

又恐嚇又嘔心,d聲又大,真係嚇到傻都似。

之後去左MrDonald坐左一陣,我就搭巴士走lu~
發表時間:2008-10-22 08:19 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 21 日  星期二   晴天


Second Day Test 愉快 分類: 學校生活
今日係星期二啊!去到Test Day第二日,

今朝行去火車站,行行下先知唔記得帶錶= =

跟住去到火車站,點知8達通冇$$,唉!!

番到去第一科係Maths,見到份卷有成10Pages,

真係嚇左一跳,Test都要咁多,咁Exam會點呢...

結果冇帶錶,睇唔到時間,Miss話仲有5Mins我仲有2Pages未做,

所以做左d比較Easy 的Question,

可惜最後都係做唔曬...

第二科係中史,MC有D難,但係其他都ok的...

係問答真係好難...又係咁先lu~

放左學同左Joyce,Anider,Ivan,Ernest,Jasmine去左大家樂,

因為等So Sir的關係,我地又冇野做,

玩左d平常人都玩唔到的野^^

就咁hea左一個鐘...

之後同So Sir佢一齊食,好府1點幾就走lu!!



Anider Happy Birthday!!!
發表時間:2008-10-21 09:19 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 20 日  星期一   晴天


FirSt dAy TeSt 愉快 分類: 學校生活
今日係星期一,Test lu~

今日唔洗做Prefect,So 好似平日咁排番隊,

好耐都冇試過啦!!

上到去係果個新來的L.S Sir睇堂,

第一科係中文,份卷都ok的,

不過真係有部分唔識做...

第二科係I.S,炒硬,

唸住Section A拿多d分,

點知好多都唔識,Section更加唔知咩黎...

睇怕真係大去之期不遠啦!!

聽日考MATH同中史,希望考好d啦!!
發表時間:2008-10-20 08:19 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]