| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 18 日 星期一  |
軍訓前彩排  |
分類: 學校生活 |
今日係星期一,2點鐘約左郭c俊在火車站等,我早過佢喇!之後Joyce+Anider相繼比之前生日禮物我,好中意啊!多謝曬!
番到學校,在操場傾左一陣計,就去左AG02彩排,我地男仔冇人唱,哈!其實識唱,但冇人開頭都唔唱嫁啦!不過d女仔有唱,但係真係好想笑,不過阿sir睇住,唔敢笑!
彩排完之後,叫左阿sir打籃球,射左一陣鬥波,我同啟途+Ernest一組,最後輸9比11,我都射入左2球,So Sir入曬,好似姚明...
番來屋企就即刻執野,因為聽日要去軍訓,22號先番,睇怕都會好攰嫁啦!
|
| 發表時間:2008-08-30 07:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
行街!  |
分類: 日常生活 |
今日係星期三,終於做完果本英文暑期作業啦!不過仲有中文同Maths!去到2點鐘,我同家姐一齊出左新城市廣場,媽咪在等我,我要買鞋啊,因為以前果對爛左!我地第一間去Converse,睇中左一對黑色皮的,幾靚,$419的,就咁就買左lu...跟住去左Super Sandwish果度食下午茶,食左一個焗薯仔...然後媽咪話同我買d衫,最後買左3件衫同一條褲,其中一件衫係『中國加油』tim,真係全城迎奧運啊!行到6點幾就走啦!今日我真係滿載而歸啊! |
| 發表時間:2008-07-30 07:21 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
打籃球(三)  |
分類: 日常生活 |
今日係星期二,氣溫32度,都幾熱嫁,我訓到好晚先起身,10點左右啦。
跟住就做暑假作業,真係好似進度慢左d...
然後玩左一陣《跑》,Brian就有人約我一陣打波,
我4點半去,估唔到林子楓訓覺遲左,
所以唔來,真係冇佢收!
搞到我地2打2,Andy射波真係超勁!
第一場同Brian一組,我地win左;
但係打到中途「篤魚蛋」,係無名指,
超痛,後來Andy又篤...
第2場同Chan Mei一組,就輸左;
跟住有2個人來左,都同佢地打左好多次啦!
鬼叫佢地咁好波,贏左我地呢隊所謂的傷殘隊,唉!
然後去左M記一陣,又番去打多一陣,跟住就走lu! |
| 發表時間:2008-07-30 07:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 28 日 星期一  |
飲酒  |
分類: 日常生活 |
今日係星期一,可能係就來有颱風,天氣特別熱,9點幾起左身,到左10點真係太熱,因此就開冷氣,真係有曬mood做功課,仲有2課就做完英文啦!唔知進度算唔算慢呢?食完飯之後,我用左一陣電腦之後,媽咪打電話來話有朋友來,來到同我地打麻雀,真係好爽啊!打到8點食晚飯,佢地買左d啤酒,都係第一次飲,飲左半杯,有少少苦,不過感覺都唔錯的,今晚有唐沁風暴之家好月圓,一定Support啊! |
| 發表時間:2008-07-30 07:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
上深圳  |
分類: 日常生活 |
今日係星期日,天氣真係好酷熱,真係唔想出街,但係今日媽咪要上深圳睇d野,我就陪左佢上,9點鐘我地出門,坐火車去羅湖,跟住就過關...我同媽咪坐的士去蓬塘,等阿叔們,阿妹都來左,佢好cute啊!一來到就叫我^^。之後去食午餐,入到酒樓好舒服,但出到去就勁酷!到左3點幾,天開始黑,跟住落勁大雨,搞到我地等好內,之後冇咩雨再上車,途中街道水浸,d水花飛到好高!我地跟住食完晚餐先走,今日真係好攰啊! |
| 發表時間:2008-07-30 07:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | »
|