| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 11 日 星期五  |
打籃球(二)  |
分類: 學校生活 |
今日係星期五,仲有一日就完左F.1這個美好的校園生活,都有D唔捨得,得下星期一再慢慢同大家分享!首先依家講下今日的事!
今日難得的8點鐘番學,又要好早起身,麻煩!今早我行去火車站,在馬鐵站見到奶粉同Andrea,跟住同奶粉一路行一路傾!番到去搵果個衰人!佢話罰我下年留堂!只係唔見左個班長章only,洗唔洗咁啊!跟住上去HAll聽運動講座,好悶!半個鐘小息後,去AG02聽運動講座Part2,冇咁悶,都差唔多啦!
跟住以為可以早放,點知阿Sir叫我地唸黃埔軍校果陣的表演,好唔合作,搞到鬼佢地鬼咁怒氣,真係冇佢地收!搞到1點先放!
放左學之後,約左Chan Mei、Andy、泉泉、翅哥打籃球,今日都打得幾好,入左好多,最後想走果陣,有D哥哥話同我地鬥波,最後我地TEAM 贏21比14,我仲入左4分Tim,呵呵!
|
| 發表時間:2008-07-13 04:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 10 日 星期四  |
P.A.T.H.s rehearsal  |
分類: 未分類 |
今日係星期四,原本唔洗番學,但係要番學去果個P.A.T.H.s rehearsal,2點鐘要去到,約左Joyce1點15分火車站等,岩岩去到,冇遲!去到見到體操隊練習!跟住Ernest同一班人來左,佢地話等左我好內,但我冇約佢地!跟住上左去A202,要彩排星期日果個嘉許禮,要準備講稿,最後我地組講得最好,真係愈來愈勁!之後我地就睇番camp的話劇片,原來我做得都唔錯!^^ |
| 發表時間:2008-07-10 09:45 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 9 日 星期三  |
參觀香港藝術館  |
分類: 未分類 |
今日係星期三,10點先要番學!我地要參觀香港藝術館!10點15分到出發,坐旅遊巴去,我同林梓豪+茄途坐,比佢地狂「支」我,好痕啊!最怕呢家野!去到之後,我地有自由時間,參下觀,玩下!11點05分要跟導賞員參觀,So Sir編左31至40跟A班,我係32,都要,真係慘lu!!!1點鐘坐車回學校,跟住同Joyce+Anider走,Joyce唱歌噢!超勁,好聽噢!佢拿獎真係實至名歸的!
2點15分番到屋企,食左飯之後,都2點半,約左3點去剪髮,好趕,不過好彩最後剪得唔錯! |
| 發表時間:2008-07-09 08:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 7 日 星期一  |
P.A.T.H.s Camp(5/7,6/7,7/7)  |
分類: 學校生活 |
7月5日,星期六,晴天,我參加左P.A.T.H.s Camp,有成74個人參加左,下午2點15分,約左Joyce同Anider在火車站等,之後見到屎、Andy 、周中、耶穌嵐、林梓豪、Lam Fai、馮起明、Andrea,我地一齊番學,好多人,好似打仗咁!之後去AG02集合,3點正坐旅遊巴去烏溪沙青年新村,去到果度,跟住就分房間,分得好好,大部分都係我地班D friends,仲有肥龍咁,佢好得意啊!咁就搞到6點,食晚飯,要有男女一組,咁同左(林梓豪、茄途、魚佬、單澤陽、婷姐、屎、Tuesday),d野都ok啦!晚上玩遊戲,我地組真係好勁,第一名,跟住有宵夜食,有得食杯麵!12點,老師Check房,我同周中、Lam Fai和偉哥一間Room,偉哥仲要唔着衫訓! 我地傾計傾到2點幾,我地仲掉床訓tim!
7月6日,星期日,落雨wo!都唔知邊鬼個,一早就大叫,搞到5點幾起左身,我昨日又唔係訓左好內,仲要有d暈,真係好煩,好彩食左粒必利痛之後冇野!跟住又玩一d計分Games,果個黃姑娘好惡啊!又叫我地做掌上壓wo,好攰啊!跟住就玩咩小型奧運會,有擲波、小型賽車等!,食完飯後,同林桿豪去左打桌球,同Andy打康樂棋,好好玩噢!晚上落勁大雨,搞到對鞋濕曬,浸曬!好唔舒服,晚上有話劇同行CatWalk Show,我係做話劇,做小明!點知我地組最高分!好勁!晚上同茄途、LamFai、Andy、Chan Fung、Ernest訓,我地去左女仔房拿對講機,晚上傾計;果個周耀聰成日整果對眼,仲要用電筒照,變態的!我1點到就訓左,因為都幾攰!
7月7日,星期一,係呢個Camp的最後一日,朝早我拿左Andy把扇吹鞋,其實都吹唔到d咩啦!跟住9點至10點半有個Free Time,So Sir話要報番上次打Table tennis輸我的仇,跟住打3局2勝,我都輸曬!最後打7局4勝,我輸1:4,但仲算贏左一局!打完之後,唸住番去執野的時候,又勁大雨,於是便跑過去,點知勁扇,我成個人跌倒,勁痛,擦損了!跟住番Hall到有d活動,就係班獎,在74個人裹選30個人下年再參加P.A.T.H.S,佢話呢d係表現好的同學,當然有我份啦!12點幾,去飯堂食Lunch,呢餐可以話最好味,因為果d都係我中意食的野!跟住1點中坐番旅遊巴番KTS。 |
| 發表時間:2008-07-07 07:58 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 4 日 星期五  |
同So Sir打波  |
分類: 學校生活 |
今日係星期五,又係番9點半,而且又好好太陽,紫外線指數仲極高,我今朝行落去,好熱,番到學校聽果個Eng話劇,關於孫悟空的,都幾好睇!11點完,之後上課室,阿sir講頭20名,好彩我都有,不過都係麻麻地!之後阿Sir 放番F.1的片,有Wetland Park(屎、鬼、Nancy),好搞野wo!之後講有關黃埔軍校的野,Miss Leung做代班主任,o左!大約1點幾,我同Andy Chan 、Ernest都左大家樂拿位,我買左野先,跟住我霸左3張枱,真係好勁!So Sir都有食,好多人!之後番左學校打排球,好左一陣同Lam Fai打Table Tennis,打7局4勝,我win4比1,Yeah!跟住So Sir上左黎,我又同佢打,打左3次,最後果次贏左,好開心啊!跟住唸住落去同周中佢地踢波,點知佢地咁快走左,咁我地等左一陣,So Sir去Toilet拿左個籃球,一齊去左新翼球場打,玩Key,So Sir超勁,打左2Round都過左我,黎穎嵐都好勁!估唔到;跟住Anider同Joyce來左,佢地又打,Anider都ok,Joyce就...好難入,可能好少打,阿Sir話佢入到一球都請佢飲野,最後都入到,恭喜!最後阿Sir話要在第3Round過我,點知打到好激,比佢過左之後,我突然手風好順,連入2球罰球,跟住同So Sir打到3分球,,好其實好渣,咁我用拋大石,不過唔得,但阿Sir唔入,我用番正確的手勢,點知入左,最後阿Sir話請曬我地飲野,真係好喇! |
| 發表時間:2008-07-04 09:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | »
|