你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 16
累積人氣: 12602
2008 年 7 月 3 日  星期四   晴天


番小學! 開心 分類: 學校生活

  今日係星期四,好熱!今日我原本9點半番學,但因為我唔見左通告,阿sir叫我早d番問d老師,咁當然冇啦!咁9點半,我地全校都去hall,有學生會的活動,搞得好好,我最中意就係打頭陣果隊band,唱得好激,搞到d氣紛好高漲!之後好多都係唱歌,跟住有變魔術,有d好精彩,但有d我知個秘訣。放左學之後,我就約左Candy、Anna同Brian一齊番小學,玩左一陣24點,之後我同Brian都係出左球場打籃球,同d哥哥一齊打,我都有入波啊!不過就打到好攰!之後我地玩電話,話咩係理工打黎的,同你做個訪問,點知真係好人答左我好內,不過有d就cut線,真係好好玩!

發表時間:2008-07-03 07:26 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 2 日  星期三   晴天


水戰! 分類: 未分類

今日係星期二,係試後活動的第一日,今日好熱的!我地番到學校就上去hall進行宗教德育組的活動,都有d無聊,成日走來走去!10點半就新翼球場睇F.1同學打水戰,都幾搞笑,但美中不足的地方就係好曬,差唔多變燒豬,隻手黑曬!之後我玩水,比So Sir罰左,慘!

發表時間:2008-07-03 07:25 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 6 月 30 日  星期一   時晴時雨


打籃球(一) 愉快 分類: 日常生活

今日係星期一,雖然4點45分先訓,但係一訓落床就訓到,但係番學果陣就好眼訓。7點55分要去hall聽軍訓講座,之後R.E堂睇番中一活動的片段,真係好好笑;中文堂就謄文;English睇戲(Miss Cheung下年唔教啦!有d可惜!)最後普通話同Music─派卷,有好有唔好,好(普通話神奇地合格);唔好(Music差0.5分先合格),唉!

  放左學,之後同Chelly同耶穌傾電話,,之後就同泉泉、Brian打籃球,點知睇到林子楓,咁我地一齊打,我勁左好多啊!仲入左一球走籃tim,打到6點就番屋企。

發表時間:2008-06-30 06:35 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


好晚啦! 愉快 分類: 日常生活

依家係12點50分啦!係咪好晚呢?仲有7個鐘就要番學的,但係一陣有歐國盃睇,幾眼訓都抵啦!德國對西班牙,我支持西班牙的,希望佢地唔好令我失望啦!

  講番29號先,係星期日,一早阿叔約左我地一飲茶,睇到2點之後就比媽咪睇番法證大結局,我都睇左一陣,因為好好睇,之後我就去左訓覺,3點訓到6點,之後醒番就見到阿叔佢地來左食晚飯,10點先走!咁我就用電腦啦!

發表時間:2008-06-29 11:34 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 6 月 28 日  星期六   雨天


P.A.T.H.s+打波 愉快 分類: 學校生活

今日係星期六,本來唔洗番學,但係要番PATHS,聽個營前會。朝早9點半,約左Joyce同Anider在火車站等,之後一齊番學,上到A202都好少人,因為我地早左。之後又話玩d熱身遊戲,勁低能wo!之後Miss話每組唸d遊戲同學玩,咁就搞左3個鐘,浪費曬d時間!放學在小跳豆食lunch,跟住行番屋企,用左1個鐘電腦跟住同Brian、泉泉、Chan Mei打籃球,一路落雨一路打,好正!差唔多走果陣有人來訪問,叫我畫d公仔來形容下現在的心情,咁我咪時旦畫d野比佢,笑屎我!好彩我走得快,跟住落好大雨,仲打雷tim,真係好彩!

發表時間:2008-06-28 05:18 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]