你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 14
累積人氣: 12600
2008 年 9 月 28 日  星期日   晴天


28-9-2008 愉快 分類: 日常生活

   今日係星期日,話咁快個9月就黎完啦!

時間真係過得好快...

今日真係冇咩做,因為Yesterday又做曬功課,

所以朝早就溫下來緊個星期要默書的野,

分別溫左L.S、中文、Maths等。

跟住睇下電視,球迷世界番來啦!

好中意睇,不過得果30分鐘...

之後4點鐘落左去同班fds打波,

點知愈來愈多人,又多波飛過黎,

一時唔留意都會比個波打中...

跟住打到6點就番來lu~

  好似聽日有羽毛球選拔,

我依家唸緊點樣擺在書包...

希望聽日可以打得好d啦!

最後要恭喜神洲7號成功著落!!!

昨日我上yahoo知識睇神7d野,

有人問「神洲7號會唔會遇到長江7號?」

呢個問題你會點答?哈~

發表時間:2008-09-28 07:06 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 26 日  星期五   晴天


26-9-2008 愉快 分類: 學校生活

   今日係星期五,d堂都幾好玩。

首先早上去hall聽野,之後就係Music堂。

Music堂要表演啊!點知真係抽中左我.....

我吹木牧笛,首歌係阿旺新傳,

其實都唔算難,但係出到去好緊張啊!!!

搞到吹錯左小小音,唉!

之後的中文都ok...

再跟住係中史,幾搞野(個Miss)

之後的Maths就開始好悶,唔知點解好攰= =

lunch同Sunny溫English Dict,但係.......

完來所謂的默書係出黑版寫,仲要係畫畫=.=

好無聊....跟住FTP堂,我地投票去邊度旅行,

不過好似冇咩人聽班會之後講的野...

放左學之後去左小跳豆,見到好多人,

跟住就吹水lu~~~

發表時間:2008-09-26 09:44 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 25 日  星期四   颱風


好耐冇打lu! 開心 分類: 學校生活

  

因為qooza有問題,所以真係好耐冇打,

不過我打左在yaHOO bLOg的,

講番呢幾日的野先.................

23/9有P.E堂,我地男仔要跑9分鐘,

不過有d雨,A Sir就話加我地一個圈,

而我今次+1之後,Total跑左20個圈,

冇停低過,第一次跑咁多圈^^

Lunch之後去左Choir,覺得今年比上年好玩,

因為有好多人加入,正!

放學原本去羽毛球選拔,不過好似話打8號風球,

所以取消。大約6點左右真係打8號^^

24/9首先要多謝一個人,佢係黑格比,

多得佢先至唔洗番學,我都係媽咪話我知我先知。

我同家姐都好開心,一來唔洗番學,

二來就係我地都同樣冇I.S堂^^

所以我就在呢日溫下書,

仲有就係睇番家好月圓的大結局,真係好好睇!

25/9今日d堂真係好可怕,

又有中、Eng、Maths、I.S(各2堂)

超級超級難頂。不過中文堂都ok的!

而C.L堂,我同Sarah都上左Facebook,

我玩義勇仔女online,阿Sir唔知嫁^^

lunch之後係English,d同學要講故事,

黃晉生講果個咩Father Fung勁好笑,

講得好精彩^^!

發表時間:2008-09-26 06:14 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 11 日  星期四   晴天


會見學員 愉快 分類: 學校生活

   今日係星期四,朝早要番去Fall in,

所以早d番去,Fall in 之後,

上左去3樓會見d學員,跟住同佢地傾下計,

仲約左食飯,林俊彤都在我果組,咁就方便得多啦。

睇來佢地都幾nice。

  第一堂又係Maths,我地又可以傾計啦!

不過係最後一日啦!之後的堂都差唔多,

lunch去左1B班一齊食飯,不過我在下面食左,

只係上黎傾計,感覺好溫暖啊!

  放左學之後,同鄭晧文and蘇諾為仲有好多前1C的人打波,

不過4點幾走左。

發表時間:2008-09-11 08:25 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 10 日  星期三   晴天


check 校服 開心 分類: 學校生活

   今日係星期三,今日又好似平日咁約佢地一齊番學。

跟住早會之後,要上去3樓check校服,

仲要果d係F.4 tim,有好多都同家姐d fd~

入到去,佢地真係狂笑,跟住個男仔仲問我有冇髮夾,

擺明玩野......不過果陣我都有笑的^^

  之後第一堂係L.S,去左207室搵資料;

然後係R.E,都估到真係好悶......

之後有V.A,畫畫.....

Maths堂代課,同Sunny佢地傾計,又玩下,勁搞野。

最後的Eng+I.S都好悶(特別係Eng)

我隔離果個-------訓左^^

放左學之後,上左空中花園打Table Tennis,

打到5點左右先同肥龍一齊走

發表時間:2008-09-10 06:15 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]