| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 28 日 星期日  |
28-9-2008  |
分類: 日常生活 |
今日係星期日,話咁快個9月就黎完啦!
時間真係過得好快...
今日真係冇咩做,因為Yesterday又做曬功課,
所以朝早就溫下來緊個星期要默書的野,
分別溫左L.S、中文、Maths等。
跟住睇下電視,球迷世界番來啦!
好中意睇,不過得果30分鐘...
之後4點鐘落左去同班fds打波,
點知愈來愈多人,又多波飛過黎,
一時唔留意都會比個波打中...
跟住打到6點就番來lu~
好似聽日有羽毛球選拔,
我依家唸緊點樣擺在書包...
希望聽日可以打得好d啦!
最後要恭喜神洲7號成功著落!!!
昨日我上yahoo知識睇神7d野,
有人問「神洲7號會唔會遇到長江7號?」
呢個問題你會點答?哈~
|
| 發表時間:2008-09-28 07:06 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 26 日 星期五  |
26-9-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期五,d堂都幾好玩。
首先早上去hall聽野,之後就係Music堂。
Music堂要表演啊!點知真係抽中左我.....
我吹木牧笛,首歌係阿旺新傳,
其實都唔算難,但係出到去好緊張啊!!!
搞到吹錯左小小音,唉!
之後的中文都ok...
再跟住係中史,幾搞野(個Miss)
之後的Maths就開始好悶,唔知點解好攰= =
lunch同Sunny溫English Dict,但係.......
完來所謂的默書係出黑版寫,仲要係畫畫=.=
好無聊....跟住FTP堂,我地投票去邊度旅行,
不過好似冇咩人聽班會之後講的野...
放左學之後去左小跳豆,見到好多人,
跟住就吹水lu~~~ |
| 發表時間:2008-09-26 09:44 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
好耐冇打lu!  |
分類: 學校生活 |
因為qooza有問題,所以真係好耐冇打,
不過我打左在yaHOO bLOg的,
講番呢幾日的野先.................
23/9有P.E堂,我地男仔要跑9分鐘,
不過有d雨,A Sir就話加我地一個圈,
而我今次+1之後,Total跑左20個圈,
冇停低過,第一次跑咁多圈^^
Lunch之後去左Choir,覺得今年比上年好玩,
因為有好多人加入,正!
放學原本去羽毛球選拔,不過好似話打8號風球,
所以取消。大約6點左右真係打8號^^
24/9首先要多謝一個人,佢係黑格比,
多得佢先至唔洗番學,我都係媽咪話我知我先知。
我同家姐都好開心,一來唔洗番學,
二來就係我地都同樣冇I.S堂^^
所以我就在呢日溫下書,
仲有就係睇番家好月圓的大結局,真係好好睇!
25/9今日d堂真係好可怕,
又有中、Eng、Maths、I.S(各2堂)
超級超級難頂。不過中文堂都ok的!
而C.L堂,我同Sarah都上左Facebook,
我玩義勇仔女online,阿Sir唔知嫁^^
lunch之後係English,d同學要講故事,
黃晉生講果個咩Father Fung勁好笑,
講得好精彩^^! |
| 發表時間:2008-09-26 06:14 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 11 日 星期四  |
會見學員  |
分類: 學校生活 |
今日係星期四,朝早要番去Fall in,
所以早d番去,Fall in 之後,
上左去3樓會見d學員,跟住同佢地傾下計,
仲約左食飯,林俊彤都在我果組,咁就方便得多啦。
睇來佢地都幾nice。
第一堂又係Maths,我地又可以傾計啦!
不過係最後一日啦!之後的堂都差唔多,
lunch去左1B班一齊食飯,不過我在下面食左,
只係上黎傾計,感覺好溫暖啊!
放左學之後,同鄭晧文and蘇諾為仲有好多前1C的人打波,
不過4點幾走左。 |
| 發表時間:2008-09-11 08:25 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 10 日 星期三  |
check 校服  |
分類: 學校生活 |
今日係星期三,今日又好似平日咁約佢地一齊番學。
跟住早會之後,要上去3樓check校服,
仲要果d係F.4 tim,有好多都同家姐d fd~
入到去,佢地真係狂笑,跟住個男仔仲問我有冇髮夾,
擺明玩野......不過果陣我都有笑的^^
之後第一堂係L.S,去左207室搵資料;
然後係R.E,都估到真係好悶......
之後有V.A,畫畫.....
Maths堂代課,同Sunny佢地傾計,又玩下,勁搞野。
最後的Eng+I.S都好悶(特別係Eng)
我隔離果個-------訓左^^
放左學之後,上左空中花園打Table Tennis,
打到5點左右先同肥龍一齊走 |
| 發表時間:2008-09-10 06:15 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 50 | »
|