你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 1
累積人氣: 12607
2008 年 10 月 10 日  星期五   晴天


10-10-2008 分類: 學校生活
今日係星期五,唔洗早番,
首先第一堂係Music,都係d同學表演,
最估唔到陳曉鋒和黃晉生彈piano,
兩個都彈得好好,而黃晉生就和搞笑...
Miss Lee話佢好似Mr.Bean,真係有同感。
之後係中文堂,主要係教詩和默書,好快就一堂lu~
中史堂真係好慘,我冇帶作業,好彩唔洗留堂,
不過就要抄書,仲要畫地圖5次,唉!!
之後係Maths堂,A Sir用左10幾分鐘完成Ch.4最後一Part,
之後佢同我地傾下計咁,勁好笑啊!
Lunch上左Classroom同Miss Lee食,睇到佢手機個女^^
Eng堂去左Hall睇Drama,好好笑,我地坐第一排,仲好笑...
放左學要去PATHs,肥龍入左我地果組,真係笑足成堂...
發表時間:2008-10-10 07:28 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 9 日  星期四   晴天


9-10-2008 開心 分類: 學校生活
今日係星期四,個書包最重的一日,

因為好多重要的堂...第一堂係Maths,

終於冇咁眼訓lu~今日教果d都ok,

不過係d功課多lor,要做曬EX.4E+部分4F;

第2堂係中文,冇默書,因為趕住教詩...

之後係I.S,多左做experiment,冇咁悶。

C.L堂最好玩啦!全堂on左facebook,

又在facebook同人傾計^^好正!!

lunch在學校食,同肥龍、Sunny、

Eugenes、黃晉生佢地食,

果隻肥龍拿個樽扮多啦A夢的空氣炮,

勁好笑,搞到我飲緊的野噴左去黃晉生碗野度,

真係Sorry曬!!!

之後的Eng堂,Miss Lee開新課,又要睇果段片,

有d人手指甲極長、頭髮有幾層樓高等;

仲要有d好嘔的野,唸起都毛管棟啊!!

放左學去左Library同Joyce、Anider+Ernest做功課,

Anider早走,我地5點走lu...
發表時間:2008-10-09 10:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 8 日  星期三   晴天


Go to 九龍寨城公園 開心 分類: 學校生活

  今日係星期三,陽光普照,

今朝一早行去火車站,一d都唔熱。

番到學校第一堂係L.S,幾好多的;

跟住係R.E,好耐都冇上lu~好悶

教左「祝您平安」...

之後係Art堂,ok啦!

Maths堂就好眼訓,好難頂...

lunch之後,我地要去九龍寨城公園,

大約2點15分去到啦!去到之後影大合照。

影完我地就分組行動,我同Charlie、Jenny+陳曉霖一組,

之後就周圍影相...最好玩都係果個衙門^^

我地最後一個地點係荷花池,果度好靚...

之後就走人lu~

 呢張好玩野...我+charlie

其實唔比入去入面的^^

發表時間:2008-10-08 07:15 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 7 日  星期二   晴天


7-10-2008(重陽節) 愉快 分類: 日常生活

  今日係星期二,重陽節,所以唔洗番學。

今日成10點先起身,因為昨日太攰,

所以要遲d先起到身^^

起左身之後就溫下書,溫左中史的隋朝,

唐朝就仲未溫。到左12點,

我地一家就去左飲茶.飲到1點半,

跟住同左媽咪買餸,然後我去體育店買左隻羽毛球拍,

應該都幾好打的...留來之後,就溫星期四要Dict的中文默書─

《陌上桑》,都幾易背的。

晚上叔叔來食飯,我又可以同阿妹玩啦^^

發表時間:2008-10-07 06:50 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 6 日  星期一   晴天


6-10-2008 愉快 分類: 學校生活

  今日係星期一,最中意今日^^

第一堂係Maths,都ok啦!有d悶姐

第2堂係中文,得半個鐘,又要默書,

都冇咩時間嫁啦^^

之後的PTH,「He老師」好搞野...

跟住果堂係L.S,d人狂叫So 諾為,

如果抽到我,等我都叫下佢先^^

再之後的Eng Drama,因為單數個Miss冇番,

所以全班一齊上Miss Wendy果班...

而我地玩GAmEs贏左,而個禮物就係---貼紙,

Lunch比左chelly lu~

H.E堂整西蘭花,整得好好味啊!!

放左學去左羽毛球隊,Miss Lam教我地d基本功,

我打到4點50分就要快,因為約左人,而隻手就好攰啦!!

而我約左Brian5點鐘,不過我番到去都5點07分,

我極快咁跑去體育館打Table Tennis,

仲有佢2個fds,佢地好勁,打唔贏佢,

打到7點鐘番屋企。

發表時間:2008-10-06 08:58 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]