| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 10 日 星期五  |
| 10-10-2008 |
分類: 學校生活 |
今日係星期五,唔洗早番,
首先第一堂係Music,都係d同學表演,
最估唔到陳曉鋒和黃晉生彈piano,
兩個都彈得好好,而黃晉生就和搞笑...
Miss Lee話佢好似Mr.Bean,真係有同感。
之後係中文堂,主要係教詩和默書,好快就一堂lu~
中史堂真係好慘,我冇帶作業,好彩唔洗留堂,
不過就要抄書,仲要畫地圖5次,唉!!
之後係Maths堂,A Sir用左10幾分鐘完成Ch.4最後一Part,
之後佢同我地傾下計咁,勁好笑啊!
Lunch上左Classroom同Miss Lee食,睇到佢手機個女^^
Eng堂去左Hall睇Drama,好好笑,我地坐第一排,仲好笑...
放左學要去PATHs,肥龍入左我地果組,真係笑足成堂...
|
| 發表時間:2008-10-10 07:28 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 9 日 星期四  |
9-10-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期四,個書包最重的一日,
因為好多重要的堂...第一堂係Maths,
終於冇咁眼訓lu~今日教果d都ok,
不過係d功課多lor,要做曬EX.4E+部分4F;
第2堂係中文,冇默書,因為趕住教詩...
之後係I.S,多左做experiment,冇咁悶。
C.L堂最好玩啦!全堂on左facebook,
又在facebook同人傾計^^好正!!
lunch在學校食,同肥龍、Sunny、
Eugenes、黃晉生佢地食,
果隻肥龍拿個樽扮多啦A夢的空氣炮,
勁好笑,搞到我飲緊的野噴左去黃晉生碗野度,
真係Sorry曬!!!
之後的Eng堂,Miss Lee開新課,又要睇果段片,
有d人手指甲極長、頭髮有幾層樓高等;
仲要有d好嘔的野,唸起都毛管棟啊!!
放左學去左Library同Joyce、Anider+Ernest做功課,
Anider早走,我地5點走lu... |
| 發表時間:2008-10-09 10:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 8 日 星期三  |
Go to 九龍寨城公園  |
分類: 學校生活 |
今日係星期三,陽光普照,
今朝一早行去火車站,一d都唔熱。
番到學校第一堂係L.S,幾好多的;
跟住係R.E,好耐都冇上lu~好悶
教左「祝您平安」...
之後係Art堂,ok啦!
Maths堂就好眼訓,好難頂...
lunch之後,我地要去九龍寨城公園,
大約2點15分去到啦!去到之後影大合照。
影完我地就分組行動,我同Charlie、Jenny+陳曉霖一組,
之後就周圍影相...最好玩都係果個衙門^^
我地最後一個地點係荷花池,果度好靚...
之後就走人lu~
 呢張好玩野... 我+charlie
其實唔比入去入面的^^ |
| 發表時間:2008-10-08 07:15 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 7 日 星期二  |
7-10-2008(重陽節)  |
分類: 日常生活 |
今日係星期二,重陽節,所以唔洗番學。
今日成10點先起身,因為昨日太攰,
所以要遲d先起到身^^
起左身之後就溫下書,溫左中史的隋朝,
唐朝就仲未溫。到左12點,
我地一家就去左飲茶.飲到1點半,
跟住同左媽咪買餸,然後我去體育店買左隻羽毛球拍,
應該都幾好打的...留來之後,就溫星期四要Dict的中文默書─
《陌上桑》,都幾易背的。
晚上叔叔來食飯,我又可以同阿妹玩啦^^ |
| 發表時間:2008-10-07 06:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 6 日 星期一  |
6-10-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期一,最中意今日^^
第一堂係Maths,都ok啦!有d悶姐
第2堂係中文,得半個鐘,又要默書,
都冇咩時間嫁啦^^
之後的PTH,「He老師」好搞野...
跟住果堂係L.S,d人狂叫So 諾為,
如果抽到我,等我都叫下佢先^^
再之後的Eng Drama,因為單數個Miss冇番,
所以全班一齊上Miss Wendy果班...
而我地玩GAmEs贏左,而個禮物就係---貼紙,
Lunch比左chelly lu~
H.E堂整西蘭花,整得好好味啊!!
放左學去左羽毛球隊,Miss Lam教我地d基本功,
我打到4點50分就要快,因為約左人,而隻手就好攰啦!!
而我約左Brian5點鐘,不過我番到去都5點07分,
我極快咁跑去體育館打Table Tennis,
仲有佢2個fds,佢地好勁,打唔贏佢,
打到7點鐘番屋企。 |
| 發表時間:2008-10-06 08:58 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 50 | »
|