| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 28 日 星期四  |
身體檢查  |
分類: 未分類 |
今日係星期4,一早起身同媽咪and家姐去沙田診所做身體檢查,由於果度都ok近我屋企,所以行過去;去到竟然好多人,要等好內,之後見到李俊樂and阿鬼,佢地都好似自己來,首先去度高,我比07年果陣高左10cm^^,真係高左好多;跟住又去睇眼,左眼睇到6行、右眼睇到7行,超級正常。之後李俊樂去左見醫生,只見佢個樣好怪,跟住到最可怕的事,雖然醫生話我全部正常,但係....醫生就要睇下發育情況.....跟住就咁,咩自尊都冇啦= =!
之後去左禾 同舅母飲茶,行街,之後番來,佢地話悶,跟住我地打麻雀,我輸左好多啊!食完飯後,阿叔話打羽毛球,打到10點半走,真係好攰啊!
|
| 發表時間:2008-08-30 07:40 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 27 日 星期三  |
學長訓練  |
分類: 學校生活 |
今日係星期三,而且整個下午都好唔得閒,因為番左學校,有個學長訓練。1點45分去左AG02,去到比個Prefect叫左出黎跟大家介紹,真係幾驚訝;之後玩左幾個遊戲,然後就講解如果做一個好學長協助新中一生;
到左5點,就進行第2Part活動,又玩左「以訛傳畫」+「隔山打牛」目的都係訓練一d溝通的技巧,都幾好玩。最後Preffect,Heidi分配我地的學員同講下新一年的野,而我的學員來自下年1E,仲有個係小學識嫁TIM,真係好啦!而9月1日在So Sir果班(1B)舉牌,唔知大家仲記唔記得入學果陣都有Prefect係咁的呢? |
| 發表時間:2008-08-30 07:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 26 日 星期二  |
游水  |
分類: 日常生活 |
今日係星期二,終於做曬功課啦!輕鬆左d...
之後睇多啦A夢咩迷宮,幾好睇,呢幾日都有;
跟住無無聊聊,玩下電腦+睇下書,
到左下午5點,媽咪帶我同家姐去左恆峰游水,
點知洗池,在果度會所睇下報紙,等到6點就去游。
6點上水,d水唔係好凍,我今次游得唔錯啦,
不過還係未係好識吸氣,不過就游得幾快,
相信游多d就好快會熟識啦! |
| 發表時間:2008-08-30 07:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 24 日 星期日  |
北京奧運閉幕禮  |
分類: 日常生活 |
今日係星期日,搞掂左一份讀書報告,之後就睇下奧運,今日係最後一日喇!下午睇左美國對西班牙的籃球決賽,當然最後都係美國贏,不過西班牙都打得好好,只係輸11分,認真唔錯!晚上去左阿叔屋企食飯,同阿妹玩,愈大愈cute^^,食完睇奧運閉幕禮,d人真係表演得好勁啊 今次北京奧運真係搞得好好,真係提升左唔少中國在國際的形象!
今次奧運,中國奪得51金、21銀、28銅驕人成績,壓過美國成為北京奧運大贏家。 |
| 發表時間:2008-08-30 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
軍訓完畢  |
分類: 學校生活 |
因為颱風的關係,我地的軍訓提前一日完結,真係太好啦!因為真係好攰啊!
等我依家分享下呢3日2夜做左d咩啦!
19/8:我6點幾出門口,約左郭C俊在火車站等,番到學校上課室,因為等車來,跟住我地7點30分坐車到深圳過關,11點半到左軍校,見到d教官,個個教官都好似好惡咁...,之後去試衫,真係好鬆,如果冇皮帶真係唔知點好。之後食lunch,真係ok難食的,冇咩胃口,食完飯就番房休息,我當然訓覺啦!之間又要列隊訓練,2點半操到5點20分,跟住又食飯,晚上有個開幕儀式同學條令,見到流星啊,真係第一次見;10點鐘就訓覺,點知11點又要出去站崗,企到12點見可以訓,企到隻腳都痺曬。
20/8:呢日係軍訓的第2日,6點半集合,立即教軍體拳,我d汗流到隻腳,平日打波都冇咁勁;7點半先食早餐,之後又要列隊訓練,操到教官覺得我地ok先過去旁邊的户外活動,首先有得玩百米障礙賽,要10個人跳落個大「龍」,要合作上來,我第2個上到^^,然後去個又高又斜的平衡木上,我又係第2個到,不過真係好難啊!晚上去操場睇果d軍事片,悶到嘔啊!晚上唸住訓番個好覺,點知d教車係咁吹哨,以為做咩野,完來要行山,上到去真係好似夢遊咁,因為整日真係好攰;
21/8:今日係軍訓的第3日,朝早教曬d軍體半動作,然後操左一陣的列隊訓練,教官就帶我地去坐坦克,我地特登企後面,真係好激啊,好似玩過山車咁,搖得好勁,真係好好玩,係咁多活動以來最好玩的;食完午餐後,教官就話因為颱風要提早番香港,2點鐘有個結營儀式,同時要軍體拳表演,我地的表現都唔係咁好,我都到中間就唔係好記得喇!之後我地4點鐘就上車走啦!結束左3日2晚的軍訓營。 |
| 發表時間:2008-08-30 07:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | »
|