| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
去書展=]]  |
分類: 日常生活 |
今日係星期六,7點半起左身,因為約左Brian、Anna、Candy去書展。我約左Anna在美林等,居然比佢早過我;跟住行落大圍,就見到佢地;我地一齊坐火車,在紅磡落,我去左增值,而且惡夢就開始,因為......果個Anna叫人行過尖東天星碼頭,係「紅磡去尖東」配合個太陽,簡直如萬里長征一樣...辛苦。佢就因為少果$2,就要我地陪佢受苦,我成身濕曬!坐完天星小輪去到會展之後,我地買左野食,跟住上去,冇咩人,首先睇Hall 1,睇到好多明星的書:阿嬌的《天使在人間》、台灣歌手的雜誌,多不勝數...跟住去我最中意的Hall2,因為有足球的攤位啊!我買左一疊球星咭,共28張,有AC、巴塞、皇馬、車仔、祖雲達斯,賣$25,最後我仲買左d文具咁...,跟住聽到d人叫Teresa,就知佢來左,為佢本寫真集簽名,我地都逼左入去,但因為太多人,好熱,所以最後都走番出來,不過連走都好難;佢仲送左一張前係皇馬、後係曼聯的poster比我;最後我仲買左d文具咁...,2點鐘我同Brian走人先,因為我地番到去打籃球!
|
| 發表時間:2008-07-26 06:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 25 日 星期五  |
無奈+冇癮  |
分類: 未分類 |
今日係星期五,陽光普照,所以約左Dennis一早去顯田游水;我6點半起身,跟住一齊坐車落火車站,next行過去,好曬,7點終於去到,點知果2個阿嬸問我地有冇家長,我地當然冇啦!咁佢地話要學生證,Dennis有,但我冇,心知不妙,平日總知帶個銀包;跟住我地行番大圍,唸住問人借電話,d人就咁行過,一d人情味都冇,不過香港人就係咁嫁啦,唉!最後我地都冇去游,Dennis仲好唔開心tim,me2! |
| 發表時間:2008-07-25 05:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 24 日 星期四  |
留在家中...悶!  |
分類: 日常生活 |
今日係星期四,
似乎退左燒,
但係仲要留左家中稍作休息;
今日都幾早起身,媽咪出左去做野,
得番我同家姐,
我地睇電視,
TVB播得慢,
果個台播得快,
劇情有d亂...跟住Dennis約我出去游水,
但媽咪唔比,
冇得去!
咁我又做下暑假作業,
英文做左一大半啦!
今日就係咁過,都幾悶! |
| 發表時間:2008-07-24 08:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 23 日 星期三  |
游水=]  |
分類: 日常生活 |
今日係星期三,我冇發燒啦!但今日真係好熱好熱,早上狂睇潮爆大狀,因為一個大陸台有播,之後1點鐘家姐出街,媽咪3點番來;Daddy放早,我靈機一動,我話不如去游水啦!佢話好!跟住執好野,我地坐完小巴去大圍,之後行過顯田游泳池,嘩!勁多人,好似夏日嘉年華咁;換完衣服,一出去熱到飛起,但落水好舒服!不過d水真係好「續」,唔係咁清楚!我地游到6點半,跟住走人,好攰啦!番到來食左好多野! |
| 發表時間:2008-07-23 08:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 22 日 星期二  |
| 2008-07-22 |
分類: 未分類 |
今日係7月22日,星期二,一年一度的大暑,真係爆熱,
中午都頂唔順要開冷氣,而且昨日打波唔知係咪熱得濟,
搞到發燒,今日都仲未好番,成身都好興,探左熱之後仲係38.3度,
都唔知係咪真係中暑呢?今日真係要休息一下啦! |
| 發表時間:2008-07-22 07:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | »
|