你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 19
累積人氣: 12605
2008 年 7 月 16 日  星期三   晴天


暑假的第2日 愉快 分類: 未分類

  今日係星期三,暑假的第2日,仲漫漫長路,因為昨晚去左飲,So 好晚番,今日好遲起身,一起身就做暑假作業,做曬中文先!

  講番昨晚,6點半出門口,行落大圍,跟住坐火車站果陣見到一個人,佢就係P.A.T.H.s的曾姑娘,一入火車就見到佢,不過佢傾緊計,所以冇叫佢,Sorry!大約7點15分去到旺角(海港),去到都未係好多人,仲要9點先開始食,真係好悶同好肚餓;到左9點,開始食飯,有:「鴻運燒豬」、「珊瑚單花枝」、「威尼斯海鮮卷」、「魚翅」、「清蒸大清斑」、「燒雞」、「錦繡炒飯」、糖水」、「水果盆」;真係好飽,跟住阿叔車左我地番黎。

發表時間:2008-07-18 10:06 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 15 日  星期二   雨天


暑假第一日 鬱悶 分類: 未分類

   今日係星期二,暑假假期的第一日,都幾悶下,一早起身就有人打黎,點知連緊線,我又未訓醒,之後醒左再傾左一陣。跟住我就做左小小暑假作業,勁多係作文,麻鬼煩!跟住就玩跑,d人係咁用外掛,所以我升得好快,不過如果一路都係咁過都唔係辦法,唔通暑假就係咁?我真係好想番學啊!

   仲有今日Dennis生日 Happy Birthday!!!                                                        

發表時間:2008-07-15 02:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 14 日  星期一   晴天


1B 愉快 分類: 未分類

今日係7月14日,姐係F.1生活的最後一日,

對於這麼親切的1B,當然好值得留戀,所以

就簡單講下我地的So Sir同1B同學啦!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

So Sir:一個好關心同學的老師,怪不得曾經給你教過的學生現在還很「愛你」,你是一個很好的老師,也很負責任,能做你的學生都感到很光榮。

(1)陳筠儀:你係一個品學兼優的學生,也很善良,和你做朋友感到好開心,雖然下年應該不是跟你一班,但我們還是好朋友,友誼永固!

(2)陳善甄:雖然我同你不是好fd,也不是經常跟你說話,但我覺得你份人都好nice,好容易與人相處,而且成績又好,真係一個好學生!

(3)陳韻如:一位很好的女班長,負責任,成績又好,也很感謝你這一年幫了我不少,由其是我岩岩當上班長時,我又不知道如果辦理班上的事,全有你的幫助,我才很快悉應!下年又可以同你同班啦!

(4)陳婉羚:一位運動健將,咩運動都咁勁!你的笑聲真係好搞笑,把我們感染了!

(5)陳怡廷:你的口音真係好搞笑,不是有心笑你,但我估你唔會介意!你的普通話真係冇得頂,好勁!第日可以請教下你!

(6)黎穎嵐:一開始番學果陣,你坐在我附近,問你野又唔答,覺得你好串,所以冇咩野同你講;但係後來同你都幾好傾,不過你有d古怪,仲有唔好打我!

(7)劉寶琪:你係第一個我坐的人,也是全年唯一一個同我坐過的女同學,雖然你有時好惡,但有d都ok,算係咁啦!

(8)梁焯寧:你個人真係好nice,又幾好傾,最開心就係同你地一齊唱k,真係難忘!

(9)梁展慧:你真係動靜階宜,文又得、武又得,讀書考第一,真是好想問你一個問題─「你是天才嗎?」

(10)李芷晴:你真是一個樂觀的人,經常都笑,同你一班真係日日都開心!

(11)謝莉莎:你真係一位搞笑的同學,記得同你坐過幾日,果幾日裹面,我發覺你是很搞笑的同學!

(12)謝欣欣:唔知點介紹你,你真係好惡,如果你可以改下,你一定會有好多朋友的!

(13)徐穎雯:你係一個好健談的人,又好樂觀,同你做同學真係好開心,希望下年可以同你一班啦!

(14)溫卓饒:當時同你坐左幾日,發兜你也是一個好健談的人,真不愧真我地班偉大的康樂,「小豬」有你呢個Fans真係三生有幸啊!

(15)黃曉微:你係一位文靜的學生,又讀得書,好學生!

(16)黃凱珊:你畫畫真係好靚,真係未來的大畫家啊!

(17)黃愷婷:你的成績愈來愈好啦!你一定下了一不少的苦功先有這樣的成績,加油啊!

(18)邱荷鑫:你真係好好人,又開朗,唱歌非常之好聽,成績又好,在P.A.T.H.s同你一組果陣,你成日幫助人;雖然下年都應該唔係同你同班,但我地還是好朋友的!

(19)葉雅雯:你係唯一一位小學同學,在小學同你都不是太熟,但上了中學之後,同你多野講左,你既搞笑,又樂於助人,真係一位好朋友!「屎」加油啊!

(20)陳展泰:你真係一個搞得笑的人,成日講d野出黎都搞到人地捧腹大笑,希望有機會再同你一班啦!

(21)陳曉峰:「花師奶」就係你,你雖然好似一個女人,你把聲都好高,搞d gag都好好笑,我們也是好朋友啊!

(22)陳昫賢:很喜歡搞笑的同學,總給人一個快樂的感覺,也很大膽,可以對住咁多人面前跳舞,Good!

(23)陳啟途: 你讀書好叻,計仔又多,搞d gag都幾好笑,真係名副其實的「Gag途」,你都很幫助同學,真係一位好Prefect!

(24)蔡智安:你很有科學的頭腦,但係你卻很「大頭蝦」,要比d責任感。

(25)周耀聰:你的成績好好,又幫得人,和你都幾好傾,在PATHs其間使我更認識你,我們都是好朋友啊!

(26)蔡紹寧:你有時好好人,但有時都覺得你有d...,你真係好有頭腦,學業成績超勁,真係要好好向你學習。

(27)馮起明:我地要最高的人,同So Sir差唔多,成績好勁;而你千萬不要太介意比人改人花名,遲d d人就會忘記的。

(28)何耀星:雖然你成績唔係咁好,但見到你今次有進步,都表示你有下苦功,你也有時好乖,不過不要在堂上亂講野 。

(29)郭駿偉:你係我中學第一個識的同學,而且同你坐的時候,使我更加認識你,你仲跑得好快,比你讓我我都輸比你,你運動真係好勁!

(30)郭司俊:你都可以話同我志趣相投,都係中意足球,而每日都同你一齊番學,每日都討論足球野,真係傾得好投契,而且你轉筆都好勁,真係好西利!

(31)郭 大智:你都大過仔啦!不要在胡亂說話,仲有唔知Gag係咩就唔好亂講,同你坐果陣發覺你上堂都不太集中,要留心上堂啊!

(32)林正康:你地話比我聽啦!

(33)林振輝:開學果陣問你野又唔答,成日都好似扮曬野咁(唔好介意),點知同你一齊坐果陣,卻覺得你唔cool ,而且都幾好傾,原來你Maths係咁勁的!打波又好,好Enjoy同你打波果陣。

(34)林思禮:「懶型」,成日搞個頭,真係頂你唔順,雖然你成績好好,,但卻好串咀,謙d啦唔該!

(35)林梓豪:好朋友,開學果陣發覺你唔係好出聲,不過在全運會中,你表現出你活潑的一面,同你相處都幾開心,同你打波果陣都好搞野,最難忘都係成日同你去Toilet。

(36)李俊彥:你有時都好煩,不過你做Drama真係好勁,未來的明星啊!

(37)李俊樂:你係第一個來我屋企的人,見到你真係o左,仲有你d gag真係好爛啊!

(38)雷開傑:你真係好惡,仲有唔好扮型啦!好討厭的!

(39)謝縉德:你真係名副其實的爛gag王,冇人比得上你啦!贈你一句:「早睡早起精神好啊!」

(40)邱健雄:你好鬼Cute啊!上英文堂經常「Miss」你,唔好介意啊!你是我的好朋友!

發表時間:2008-07-14 09:03 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


散學禮! 感動 分類: 學校生活

  今日係星期一,最後一日的School Day,意味住F.1隨今日放學就完結,真係好唔捨得噢!

  首先今日8點正番到學校,之後就落hall,一開始有片睇,好搞野的!跟住就頒獎,最強就係頒進步獎果陣,我地班d同學最多,上到台好似選美咁,坐我地後,面的F.4哥哥就狂笑,仲話黃愷婷好老tim^^,真係笑到我地屎屎下!之後上班房,有好多野派(暑期作業、通告、成績表、獎狀等),我都有4張^^,不過都唔特別lo,最後So Sir派相和「爽」,成班難民咁走去搶,場面驚人!仲有最後最後,So Sir送禮物比在暑假生日的同學,當然有我啦!估唔到So Sir仲記得,多謝!

  放學去左食大家樂,跟住番學校執書,點知Miss Ng執曬,所以我地走人lu!

發表時間:2008-07-14 09:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 12 日  星期六   晴天


P.A.T.H.s嘉許禮 愉快 分類: 學校生活

  今日係星期六,都係要番學,因為今日P.A.T.H.s嘉許禮,係P.A.T.H.s的大日子。

首先要12點鐘去到學校,約左Joyce,在火車站見到好多人,呵呵!跟住約左Chan Mei去到學校門口,比d野佢!上到Halll 進行最後的彩排,我都要上去分享感受,不過可能有d緊張,分享得唔係咁好!之後到左2點鐘,見到有好多家長、嘉賓等來到,仲有一d老師tim,一開始就係分享感受,到我分享果陣,我今次拿左張紙上去睇,點知真係好好多,都幾流暢,最後仲有「PATHs真係幫到你」呢句好正!今次真係講得唔錯!之後頒獎,冇份!最後有個茶會,d人成隻餓鬼咁,一個人飲成幾盒野,唔洗10分鐘就清曬成枱野,係邊個就唔講啦,咪又係果d人!今日都算唔錯啦!一陣會都我阿叔屋企,同堂阿妹慶祝生日!

發表時間:2008-07-13 04:33 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]