| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 21 日 星期一  |
我生日啊!=]  |
分類: 日常生活 |
今日係星期一,7月21日,我生日啊!好開心,有好多人同我講生日快樂!佢地就係Candy、Anna、Fina、Andy、Dennis、Joyce、Chelly、Alice+Candy個朋友 YoYo,多謝曬!今日朝10點幾起身,因為昨晚我地一家人打麻雀,打左3個鍾,我贏左$30,可能真係生日,手風都順d!跟住11點開左電腦,見到人地比我的message;到左2點,我地一家人去左明星海鮮酒家飲茶,到左4點約左Andy、Dennis、Chan Mei、林子楓打籃球同踢波,今日天氣真係好好,不過也太熱啦!番到黎點知有少少燒,食左粒藥,晚上仲有Birthday Cake食,好耶!
|
| 發表時間:2008-07-21 06:47 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 20 日 星期日  |
暑假第6日  |
分類: 日常生活 |
今日係星期日,陽光普照,10點鐘陪左媽咪去買餸,好熱,又見到熟人,媽咪同佢地傾左好內,不過落黎幫手又當係做運動!番到黎開冷氣,跟住睇書(「偶像插班生」)跟住用左一陣電腦,約左Brian、Andy、Chan Mei、林子楓打籃球,個波仲係岩岩買的,今日手風好順,入左好多波,打21分我同Andy+Brain仲贏左21比14,我入左14分到...,最後成身濕曬tim! |
| 發表時間:2008-07-20 08:08 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 7月19日 |
分類: 日常生活 |
今日係星期六,上午有d雨,下午陽光普照,變幻無常!今朝好晚起身,因為昨夜成1點先訓,所以就遲左!起身之後,就做一陣暑期作業,跟住睇下書,之後就開電腦,Candy幫我申請左個Facebook Acount,我叫Tony Lam Ching Hong,可以加我!到左4點,約左Joyce去富嘉打Badminton,不過真係好大風,好難打,但係都好多汗,好玩!做多d運動對身體都好d! |
| 發表時間:2008-07-19 11:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 18 日 星期五  |
譚兆惜別會  |
分類: 日常生活 |
今日係星期五,係一個百感交集的日子,因為今日係東華三院譚兆小學惜別會,姐係我的小學!首先我今日同林永康、Anna、Candy1點鐘去左學校幫手,跟住幫謝Sir去買野;買完番黎玩7級豬,又係Anna輸左(估到啦!)等左好內終於到5點半,但真係好想時間遲d,我地仲見左好多6A班的同學,大家傾得好開心,又同D好內冇見的老師傾計,Miss Su難得番左黎,真係好難得!6點半開始入席,冇咩位在,因為有成500多名譚兆小學昔日的學生在禮堂裹,好熱鬧同好難得,連20幾年前都在;首先唱校歌,我唸都係最後一次lu,所以唱得特別好;到左Miss Lam(林校長)演講,當講到學校即將結束,佢喊,真係好感動;之後我地就食野,Dennis整到d野落年衣服,跟住走左!最後我地一齊搵老師影相,9點鐘走,也意味住東華三院譚兆小學光榮結束!

上左起:李淑恩、我、Dennis;下左起:Anna、Candy

我同Miss Su+Dennis合照

左起:Dennis、我、葉雅雯、葉翠萍

我同家姐+鍾老師

我和譚主任合照

我同李老師(一至四年級班主任) |
| 發表時間:2008-07-19 11:08 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 17 日 星期四  |
番小學幫手!  |
分類: 未分類 |
今日係星期四,暑假的第3日,好早起左身,用左一陣電腦,跟住就做下暑期作業,之後我約左Anna、Candy、Andy同Brian再番小學,去到幫手剪下野咁,跟住我地就玩pair牌,玩7級豬,Anna又做左啦!第3次,3連勝,超勁!
到左5點,學校關門,跟住去左籃球場,見到胡德龍佢地,同佢地踢波,我同Brian+Andy一隊,我唔小心踩到胡德龍隻腳,自己扭親,勁痛!之後都ok的,最後我都入左3球,贏5比4,其實我地輸左好內,不過佢地球球 中柱,冇運,最後先贏左,不過真係好熱+辛苦。
聽日小學惜別會,真係好唔捨得啊! |
| 發表時間:2008-07-18 10:06 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | »
|