你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 3
累積人氣: 12589
2008 年 9 月 8 日  星期一   晴天


番全日 傷心 分類: 未分類

   今日係第一日番全日,

所以要3點半先至放學.

  而第一堂係Maths,

都唔知點解超肚痛,

之後去左toilet.

  之後係中文,普通話,L.S等等,

跟住有ENG堂,但係去AG02上Drama,

玩左好多games;好好玩.

Lunch去左空中花園打Table Tennis,

見到一個F.1的高手,跟住我同佢打,

比佢贏左...佢.....有前途

最後上H.E,一個字------悶.

今日真係冇咩心情,唔係因為上面所提的事,但係真係好

發表時間:2008-09-08 07:31 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 5 日  星期五   雨天


9月5日 愉快 分類: 學校生活

  今日係星期五,朝早唔洗fall in ,

所以可以唔洗咁急番。

  7點半約左郭c俊同謝縉duck,

我仲比佢地早啊!番到去第一堂係Music,

Miss Lee講解一下未來要做的野,仲有野填,

我寫左choir啊!而且個班都ok有人的,

至少都有男仔.....之後中文冇咩特別,

而之後的中史就第一之上,Miss 蔡教,

總結左中一所教的野。

  Maths堂,A Sir又搞爛gag啦!

之後的English,抽左幾個人自我介紹,

不過仲未到我.....最後果20分鐘,

有d班會的人出來介紹下,不過就冇咩人聽啦!

發表時間:2008-09-05 05:11 PM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 3 日  星期三   晴天


9月3日 滿足 分類: 學校生活

  今日係星期三,早上落好大雨,所以好多人在等小巴。

我7點15分落去,竟然排到7點26分先可以上車,

搞到7點32分先去到馬鐵站,跟住同郭C俊、謝縉duck+肥星一齊番,

不過後來就冇咩雨啦!

  首先上第一堂係L.S,Miss Wong叫我地分組做Project,

Andy+Chan Fung都係一組;之後去左Hall有Meeting,

Mr Lee講d野都幾悶.....所以我同黃文韜傾計^^,

之後Mr Lee一直講,講到仲遲左小息tim...

跟住有V.A、Maths、English and I.S,

而我地Maths分大細班,得8、9個去小班,

我在大班,A Sir教,都幾好啊!

  跟住就12點45分放學啦!

發表時間:2008-09-04 04:52 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 2 日  星期二   驟雨


正式上課 滿足 分類: 未分類

  今日係星期二,開始正式上課,

今日番到去耍Fall in,不過暫時睇下點操,

之後落去下面站崗,竟然有74個同學遲到,

不過完來學校個鐘效快左5分鐘,所以唔計;

  第一堂係L.S,Miss Wong Hiu Kwan教,

好似幾好人^^。之後Miss Lee 的English,

同我地玩左個games訓練左右腦,好正!

然後P.E堂,度高磅重,見到Anider佢地;

跟住最可怕的I.S堂,果個阿Sir好麻煩,又惡,

好想So Sir教番啊!

  最後上中文,又係Miss Leung教,佢話以前做開,

所以叫左我做中文科長,其實我想做中史的,

Anyway,我會做好的。

發表時間:2008-09-03 01:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 1 日  星期一   晴天


開學日 愉快 分類: 學校生活

  今日係星期一,漫長的暑假終於過去啦!係時候又要番學,而我今日都係第一日係做Prefect啊!所以一定早d番。首先約左郭c俊一齊番去,之後8點鐘就去左舉牌啦!不過果陣真係好熱。早會完左,又上番課室,而Miss Lee and Miss Chan收完功課就去Check儀容、排隊(我排第2^^)、調位,竟然同左個好似A班的女仔,同佢真係冇咩傾過計,都幾悶,但又唔可以訓,因為坐左老師枱前的位,真係慘!跟住小息,成班1B班上左去搵So Sir傾計,不過小息好快過,然後就去左Hall進行開學禮,真係有d悶的...放左學,等曬E班的1B同學,然後去小跳豆傾計,接近1點先番到屋企。

發表時間:2008-09-03 01:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]