| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
5-12-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期五,7點54分先番到學校,
好彩冇遲到...上到去老師開會,冇老師,
第一堂係Music,要帶Eng書落去,因為要趕書。
之後係中文堂,教一首詩,寫左好多野...
中史堂Test,得果20分,但足夠令你唔合格,
一條問答14分,變態,好大機會唔合格
Math收Book Report,全部都打回頭,
又要再做過,煩!
lunch上左去同MIss Chan食,我請左佢粒魚蛋,
佢請番我食朱古力,真好!
之後有PATHs,又係好無聊,之後唔小心寫左去第2階段,
依家真係要參加,唉!真係唔想lor,又冇人...
放左學去左學生會玩,阿Sean扮野真係好勁!good
|
| 發表時間:2008-12-05 09:29 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 4 日 星期四  |
4-12-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期四,要早番fall in,
比陸星昆左去第一行,我都未去過第一行,
勁驚做錯lor....
之後上去課室收功課,中文有好多野收..
跟住第一堂Math,突然有個突擊測驗,
測第6課,全部都係文字題,我唸係Level3的題目,
機本上你唔識的
中交堂冇咩野,都係對w.s
I.S堂教書,都冇咩野...
c.l堂都係整網頁,
整完我地上學校睇上年sport day d相,d人個樣好唔同lu~
lunch1:25分上is lab試車,我地班輸曬啊!2C贏第1,2名,勁啦!
之後的eNG堂,我唸係咁耐以來最好玩的一堂,
因為Miss Lee話我地班Sport Day表現好好,
所以請我地食雪糕、雪條,太好啦!
之後仲可以調位,咁耐以來第一次調啦!
我同陳曉鋒坐,前係Pamela,後係黃慧君,
右係陳皓揚,都唔錯的...
跟住放學當完值後就走啦! |
| 發表時間:2008-12-04 08:27 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 2 日 星期二  |
Sport Day2/12/2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期二,又係要7點30分番到,
So我自己番,岩岩好到...
之後fall in完就當值,要當到10:15分,
好彩有6星一齊姐^^
之後入去Toilet睇人捉棋,勁好笑^^
跟住又有d F.1問我地IQ題,
果D真係極無聊lor,好快就答完...
就黎lunch果陣,我地班啦啦隊強番,
多得溫卓饒姐姐的領導!!
lunch之後有好多接力賽,
不過我地班男、女都係第4名,冇計~
老師果d接力就精彩啦!
連Mr.Dyer、家寶Sir等果d都跑,
真係搞笑,So Sir依然係咁快,
唐Sir都唔錯啊^^
跟住4點30放,Prefect Team影完相先走,
同So諾為走,見到周中佢地,
跟住Say左個hi and傾左一陣就走,88 |
| 發表時間:2008-12-02 08:49 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
Sport Day1/12/2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期一,Sport Day,
要早番,7點半要去到,
我約左蘇諾為7點05分沙田等。
7點25分去到,fall in完唱一陣校歌,
跟住就比賽,400米同跳遠同左時間,
跟住去跳遠請假...
跑400米lu~去左跳遠果邊幾攰,
不過最後果100堂追番,第3名,
不過後尾睇番入唔到決賽,11/18,76'06''
跟住跳遠,恭喜Eugene 拿左冠軍^^
跟住就去左當值,當到lunch,企左好耐!!
到左2點半,到200米lu~我同好多勁人一組,
最後跑第5,麻麻地啦!如果朝早跑可能會好d的
跟住又去當值啦!唉!好彩今次有得坐姐!!當到放學,
同蘇諾為走。 |
| 發表時間:2008-12-01 06:30 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
30-11-2008  |
分類: 日常生活 |
今日係星期日,朝早9點半起身,
都幾凍嫁!!之後去左沙田還書,
搞左一陣,11點半番來...
之後玩左電腦好耐,
跟住就去左踢波,同果d勁人踢,
不過我地7對3lor,波都唔知去左邊,
不過我咁醒目,當然有入波啦!不過1球姐,
但係1球已經好勁嫁啦!人地都係1球成名啦^^
玩到6點番來,有d攰啊!!
聽日Sport Day lu~我跑200+400,
希望大家高台貴手,比比面,讓下小弟啦!
講笑姐,唔跑最後都算好lu~
|
| 發表時間:2008-11-30 08:51 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 50 | »
|