你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 8
累積人氣: 12584
2008 年 12 月 5 日  星期五   寒冷


5-12-2008 愉快 分類: 學校生活
今日係星期五,7點54分先番到學校,

好彩冇遲到...上到去老師開會,冇老師,

第一堂係Music,要帶Eng書落去,因為要趕書。

之後係中文堂,教一首詩,寫左好多野...

中史堂Test,得果20分,但足夠令你唔合格,

一條問答14分,變態,好大機會唔合格

Math收Book Report,全部都打回頭,

又要再做過,煩!

lunch上左去同MIss Chan食,我請左佢粒魚蛋,

佢請番我食朱古力,真好!

之後有PATHs,又係好無聊,之後唔小心寫左去第2階段,

依家真係要參加,唉!真係唔想lor,又冇人...

放左學去左學生會玩,阿Sean扮野真係好勁!good
發表時間:2008-12-05 09:29 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 4 日  星期四   晴天


4-12-2008 開心 分類: 學校生活
今日係星期四,要早番fall in,

比陸星昆左去第一行,我都未去過第一行,

勁驚做錯lor....

之後上去課室收功課,中文有好多野收..

跟住第一堂Math,突然有個突擊測驗,

測第6課,全部都係文字題,我唸係Level3的題目,

機本上你唔識的

中交堂冇咩野,都係對w.s

I.S堂教書,都冇咩野...

c.l堂都係整網頁,

整完我地上學校睇上年sport day d相,d人個樣好唔同lu~

lunch1:25分上is lab試車,我地班輸曬啊!2C贏第1,2名,勁啦!

之後的eNG堂,我唸係咁耐以來最好玩的一堂,

因為Miss Lee話我地班Sport Day表現好好,

所以請我地食雪糕、雪條,太好啦!

之後仲可以調位,咁耐以來第一次調啦!

我同陳曉鋒坐,前係Pamela,後係黃慧君,

右係陳皓揚,都唔錯的...

跟住放學當完值後就走啦!
發表時間:2008-12-04 08:27 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 2 日  星期二   晴天


Sport Day2/12/2008 開心 分類: 學校生活
今日係星期二,又係要7點30分番到,

So我自己番,岩岩好到...

之後fall in完就當值,要當到10:15分,

好彩有6星一齊姐^^

之後入去Toilet睇人捉棋,勁好笑^^

跟住又有d F.1問我地IQ題,

果D真係極無聊lor,好快就答完...

就黎lunch果陣,我地班啦啦隊強番,

多得溫卓饒姐姐的領導!!

lunch之後有好多接力賽,

不過我地班男、女都係第4名,冇計~

老師果d接力就精彩啦!

連Mr.Dyer、家寶Sir等果d都跑,

真係搞笑,So Sir依然係咁快,

唐Sir都唔錯啊^^

跟住4點30放,Prefect Team影完相先走,

同So諾為走,見到周中佢地,

跟住Say左個hi and傾左一陣就走,88
發表時間:2008-12-02 08:49 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 1 日  星期一   酷熱


Sport Day1/12/2008 開心 分類: 學校生活

  今日係星期一,Sport Day,

要早番,7點半要去到,

我約左蘇諾為7點05分沙田等。

7點25分去到,fall in完唱一陣校歌,

跟住就比賽,400米同跳遠同左時間,

跟住去跳遠請假...

跑400米lu~去左跳遠果邊幾攰,

不過最後果100堂追番,第3名,

不過後尾睇番入唔到決賽,11/18,76'06''

跟住跳遠,恭喜Eugene 拿左冠軍^^

跟住就去左當值,當到lunch,企左好耐!!

到左2點半,到200米lu~我同好多勁人一組,

最後跑第5,麻麻地啦!如果朝早跑可能會好d的

跟住又去當值啦!唉!好彩今次有得坐姐!!當到放學,

同蘇諾為走。

發表時間:2008-12-01 06:30 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 30 日  星期日   寒冷


30-11-2008 愉快 分類: 日常生活

  今日係星期日,朝早9點半起身,

都幾凍嫁!!之後去左沙田還書,

搞左一陣,11點半番來...

之後玩左電腦好耐,

跟住就去左踢波,同果d勁人踢,

不過我地7對3lor,波都唔知去左邊,

不過我咁醒目,當然有入波啦!不過1球姐,

但係1球已經好勁嫁啦!人地都係1球成名啦^^

玩到6點番來,有d攰啊!!

聽日Sport Day lu~我跑200+400,

希望大家高台貴手,比比面,讓下小弟啦!

講笑姐,唔跑最後都算好lu~

 

 

發表時間:2008-11-30 08:51 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]