你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 7
累積人氣: 12613
2009 年 2 月 19 日  星期四   晴天


19-2-2009 開心 分類: 學校生活
今日係星期四,要早番,

fall in完之後上Math堂,

A sir用掟粉筆廖子安,點知掟中我lor,勁衰lor

中文堂對工作紙

小息落左操場睇十名榜,

我R.E竟然係全級第四,O左,

不過呢科好似唔計分,冇咩用

I.S堂做左3個實驗,幾好玩

C.L堂好悶,但去左Andy個blog睇野,

大家有機會一定要上去睇下

食lunch果陣,聽講B班好多人發燒,

跟住我地玩就夾埋,

Miss Lee入課室果陣個個扮咳,咁當然冇用啦,

仲要比Miss Lee玩番轉頭= =

英文堂對補充都對左45分鐘,

好快就落堂

放學去左choir,之後同蘇諾為,肥龍&Sunny踢波,

踢到5點半走
發表時間:2009-02-19 08:23 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 18 日  星期三   晴天


18-2-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期三,第一堂上L.S

只係教書,都幾悶

之後係R.E堂,冇帶到祈禱手冊,

不過都係第一次,好彩,

但係冇人聽佢講野,個個自己做自己野

Art 堂都係整個盒

Math堂只係教左半堂,之後A Sir同我地傾計,

仲教我地如何按一個穴道,搵左Eugene示範,好慘..

英文堂冇默書,因為講成績果d野,

講左半個鐘,之後就派成績表,冇咩特別

I.S堂好好笑,廖子安勁囉,搞到我地成班都笑,

笑到停唔到..仲播左段片,

果個男人狂吹自己個頭,勁好笑xddd

放學去打羽毛球,打到5點50分先走,

然後去左體能室玩左一陣,之後就走
發表時間:2009-02-18 08:41 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 16 日  星期一   陰天


16-2-2009 分類: 學校生活
今日係星期一,上去唔洗收功課

之後第一堂係Math,教完第2課

第2堂係中文,讀文章

普通話堂21-30演講

L.S堂成堂都係傾個Mini Project

English堂竟然話成績表有變動,

有幾個d 分高左,搞到有幾個人名次有變動,

我變左13啊!!唉!都唔知仲會唔會變..

之後1分鐘短講,仲未抽到我

Lunch去左choir,之後去左hall聽毒品

比個大風扇狂吹,吹到個頭勁痛,

放學去choir都冇咩心機啦
發表時間:2009-02-16 08:01 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 13 日  星期五   晴天


13-2-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期五,好遲先番到學校,

第一堂係Music,唱左Over the rainbow and 吹囍帖街,

小息好多人派朱古力,

有好多人都係自己整的,好有心機

中文堂睇關於「茶」的片段,睇左一堂-o-

中史堂,開始都仲有心機聽,

但30分鐘之後,真係撐唔住,好眼訓,真係好悶啊

Math堂終於有得休息啦^^,之後睇Iris佢地班true or Dare

蘇諾為同鄭皓文咀左啊,哈~

lunch去choir,好多男仔來左..

英文堂教左一個鐘之後,

半個鐘比我地自由活動,但係又冇功課,所以睇書,

放學去完choir之後,去左fitness rm玩,5點幾走
發表時間:2009-02-13 09:25 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 12 日  星期四   晴天


12-2-2009 開心 分類: 學校生活
今日係星期四,朝早番去fall in,

第一堂係Math,又係代課,

我果陣收功課,第一次收齊^^

中文堂講「茶」,有好多唔同的名詞

I.S堂實驗試,我係第4組,

但係只識做2題,就係Series & Parallel,

其實就唔識,應該唔合格..

跟住係C.L堂,完成個網頁,但呢堂真係好無聊..

lunch去左choir,但冇去到巡樓,搞到Miss等我,唉!

English堂,Miss Lee派成績單,名次第12,唔錯!!

中文總分都拉到岩岩合格,而Math都幾高分

之後講報紙,咁到3堂...

放學又去左choir,如果我地班邊個冇去,

Miss Lee就會罰,唉,好慘..

放左學同到周中佢地踢波,

之後就入左去踢,5vs5,

我地果隊就係上年1B比賽果d人,

真係好難得再一齊踢波,

同F.1踢完同F.3踢,雖然輸左,不過我都入左一球,^^

踢完去左小跳豆飲野,之後再一齊走。


Eugene生日快樂!!!
發表時間:2009-02-12 08:16 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]