| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 19 日 星期四  |
19-2-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期四,要早番,
fall in完之後上Math堂,
A sir用掟粉筆廖子安,點知掟中我lor,勁衰lor
中文堂對工作紙
小息落左操場睇十名榜,
我R.E竟然係全級第四,O左,
不過呢科好似唔計分,冇咩用
I.S堂做左3個實驗,幾好玩
C.L堂好悶,但去左Andy個blog睇野,
大家有機會一定要上去睇下
食lunch果陣,聽講B班好多人發燒,
跟住我地玩就夾埋,
Miss Lee入課室果陣個個扮咳,咁當然冇用啦,
仲要比Miss Lee玩番轉頭= =
英文堂對補充都對左45分鐘,
好快就落堂
放學去左choir,之後同蘇諾為,肥龍&Sunny踢波,
踢到5點半走
|
| 發表時間:2009-02-19 08:23 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 18 日 星期三  |
18-2-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期三,第一堂上L.S
只係教書,都幾悶
之後係R.E堂,冇帶到祈禱手冊,
不過都係第一次,好彩,
但係冇人聽佢講野,個個自己做自己野
Art 堂都係整個盒
Math堂只係教左半堂,之後A Sir同我地傾計,
仲教我地如何按一個穴道,搵左Eugene示範,好慘..
英文堂冇默書,因為講成績果d野,
講左半個鐘,之後就派成績表,冇咩特別
I.S堂好好笑,廖子安勁囉,搞到我地成班都笑,
笑到停唔到..仲播左段片,
果個男人狂吹自己個頭,勁好笑xddd
放學去打羽毛球,打到5點50分先走,
然後去左體能室玩左一陣,之後就走 |
| 發表時間:2009-02-18 08:41 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 16 日 星期一  |
| 16-2-2009 |
分類: 學校生活 |
今日係星期一,上去唔洗收功課
之後第一堂係Math,教完第2課
第2堂係中文,讀文章
普通話堂21-30演講
L.S堂成堂都係傾個Mini Project
English堂竟然話成績表有變動,
有幾個d 分高左,搞到有幾個人名次有變動,
我變左13啊!!唉!都唔知仲會唔會變..
之後1分鐘短講,仲未抽到我
Lunch去左choir,之後去左hall聽毒品
比個大風扇狂吹,吹到個頭勁痛,
放學去choir都冇咩心機啦 |
| 發表時間:2009-02-16 08:01 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 13 日 星期五  |
13-2-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期五,好遲先番到學校,
第一堂係Music,唱左Over the rainbow and 吹囍帖街,
小息好多人派朱古力,
有好多人都係自己整的,好有心機
中文堂睇關於「茶」的片段,睇左一堂-o-
中史堂,開始都仲有心機聽,
但30分鐘之後,真係撐唔住,好眼訓,真係好悶啊
Math堂終於有得休息啦^^,之後睇Iris佢地班true or Dare
蘇諾為同鄭皓文咀左啊,哈~
lunch去choir,好多男仔來左..
英文堂教左一個鐘之後,
半個鐘比我地自由活動,但係又冇功課,所以睇書,
放學去完choir之後,去左fitness rm玩,5點幾走 |
| 發表時間:2009-02-13 09:25 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 12 日 星期四  |
12-2-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期四,朝早番去fall in,
第一堂係Math,又係代課,
我果陣收功課,第一次收齊^^
中文堂講「茶」,有好多唔同的名詞
I.S堂實驗試,我係第4組,
但係只識做2題,就係Series & Parallel,
其實就唔識,應該唔合格..
跟住係C.L堂,完成個網頁,但呢堂真係好無聊..
lunch去左choir,但冇去到巡樓,搞到Miss等我,唉!
English堂,Miss Lee派成績單,名次第12,唔錯!!
中文總分都拉到岩岩合格,而Math都幾高分
之後講報紙,咁到3堂...
放學又去左choir,如果我地班邊個冇去,
Miss Lee就會罰,唉,好慘..
放左學同到周中佢地踢波,
之後就入左去踢,5vs5,
我地果隊就係上年1B比賽果d人,
真係好難得再一齊踢波,
同F.1踢完同F.3踢,雖然輸左,不過我都入左一球,^^
踢完去左小跳豆飲野,之後再一齊走。
Eugene生日快樂!!! |
| 發表時間:2009-02-12 08:16 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 50 | »
|