| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 10 日 星期二  |
10-2-2009  |
分類: 學校生活 |
今曰係星期二,朝早竟然7點5分先起身,
早餐都冇食就番學,第一次唔食早餐...
Fall in完後,第一堂係L.S.分組傾Mind Map
English Miss Lee頒英文頭3名&進步獎3名,
我竟然有進步獎wo,哈!
P.E堂要跑城門河,加長左路段,好似2.5公里,
同朱嘉濤跑,點知跑錯左,跑左個大圈,慢成2,3分鐘,
結果我跑16'36'',第5個番到來,唔錯
I.S堂 秦sir冇番,所以又係果位書法老師代,
所以好嘈and我同Eugene傾計^^
lunch冇去choir,因為要收野,
中文 x 3,又係分組做Mind Map
放學去choir,遲d去咪好lor,比Miss Lee叫唱,
唉!!!今次真係囉到爆啦
|
| 發表時間:2009-02-10 07:23 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 9 日 星期一  |
9-2-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期一,課室早會,
第一堂係Math,教左好多野,
因為下星期一先再會有math堂上,
但係今日教果d好難..要深入d了解
跟住係中文,半堂教左好少野
普通話堂估祝賀語,我估左2個
L.S堂都係教Project learning,
Englisg堂做Listening
lunch去左choir,好熱..
之後係DT堂,重鋸果個筆座,
今次終於冇斷
放學去左choir,得果幾個男仔...
有d無聊...= = |
| 發表時間:2009-02-09 07:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 6 日 星期五  |
6-2-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期五,早會去左check校服,
我check 3D班,好多人被捉左,
而中二and中三校服儀容欠住的人就有好多...
上到班房先知原來Miss Lee冇番^^
今日有5堂係佢的堂,真係正!!
music堂,有老師代,我預先做左Math EX2B,
做左20題,原來Math真係有呢樣功課
中文堂教寫作,教左4 pages
中史堂冇咩特別,
math堂教左半個鐘書,半個鐘做數,
由於我做曬,所以做其他野,做中文功課,
lunch去左Art RM食,Miss Chan又有請食野啦^^
English X 3 ,首先你Miss Tam監堂,
嘈到拆天,個個都玩,只係秦Sir周不時入來...
跟住係miss Tsang監堂,
我搵到本中文筆記,所以可以做埋最後一樣功課,
落堂前做完,番屋企唔洗做啦^^
放左學去左Fitness RM玩,4點半走 |
| 發表時間:2009-02-06 08:30 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 5 日 星期四  |
5-2-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期四,fall in完之後,
要落playground check校服,
check d F.1,捉左3個人,哈~
聽日到F.2 & F.3啦!
第一堂係Math,都係教第2課,
但有個quiz好似默書的...岩曬
中文堂要自習篇章測驗,
小息去左Music RM抽班際朗誦的簽,
我地班第4隊,都唔錯的
I.S堂做Experiment
C.L堂上左ChanalK個網睇片
English幾搞笑,
Miss Lee問陳皓揚行路的姿態,
終於有老師發現到啦!!全班都笑>
放學去G16聽野,
同陸星and呂澤興走 |
| 發表時間:2009-02-05 06:20 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 4 日 星期三  |
4-2-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期三,起身個要飛起曬,
點整都整剩小小...
第一堂L.S,Miss Wong冇番,
不過都要做Mind MAP..
之後RE堂,呢堂冇人聽Miss Tam講野,
佢的教學可能有d問題...
Art堂都係整野
Math堂教第2課,暫時都幾容易,
Lunch唔洗choir,去左圖書館睇野,
睇左d搞笑野^^
跟住Eng堂,派番d卷and講班d野
I.S堂,問秦Sir問我問題,好彩識答姐-3-
放學羽毛球隊,打到5點走 |
| 發表時間:2009-02-04 07:57 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 50 | »
|