你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 18
累積人氣: 12604
2009 年 2 月 10 日  星期二   晴天


10-2-2009 愉快 分類: 學校生活
今曰係星期二,朝早竟然7點5分先起身,

早餐都冇食就番學,第一次唔食早餐...

Fall in完後,第一堂係L.S.分組傾Mind Map

English Miss Lee頒英文頭3名&進步獎3名,

我竟然有進步獎wo,哈!

P.E堂要跑城門河,加長左路段,好似2.5公里,

同朱嘉濤跑,點知跑錯左,跑左個大圈,慢成2,3分鐘,

結果我跑16'36'',第5個番到來,唔錯

I.S堂 秦sir冇番,所以又係果位書法老師代,

所以好嘈and我同Eugene傾計^^

lunch冇去choir,因為要收野,

中文 x 3,又係分組做Mind Map

放學去choir,遲d去咪好lor,比Miss Lee叫唱,

唉!!!今次真係囉到爆啦
發表時間:2009-02-10 07:23 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 9 日  星期一   晴天


9-2-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期一,課室早會,

第一堂係Math,教左好多野,

因為下星期一先再會有math堂上,

但係今日教果d好難..要深入d了解

跟住係中文,半堂教左好少野

普通話堂估祝賀語,我估左2個

L.S堂都係教Project learning,

Englisg堂做Listening

lunch去左choir,好熱..

之後係DT堂,重鋸果個筆座,

今次終於冇斷

放學去左choir,得果幾個男仔...

有d無聊...= =
發表時間:2009-02-09 07:35 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 6 日  星期五   晴天


6-2-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期五,早會去左check校服,

我check 3D班,好多人被捉左,

而中二and中三校服儀容欠住的人就有好多...

上到班房先知原來Miss Lee冇番^^

今日有5堂係佢的堂,真係正!!

music堂,有老師代,我預先做左Math EX2B,

做左20題,原來Math真係有呢樣功課

中文堂教寫作,教左4 pages

中史堂冇咩特別,

math堂教左半個鐘書,半個鐘做數,

由於我做曬,所以做其他野,做中文功課,

lunch去左Art RM食,Miss Chan又有請食野啦^^

English X 3 ,首先你Miss Tam監堂,

嘈到拆天,個個都玩,只係秦Sir周不時入來...

跟住係miss Tsang監堂,

我搵到本中文筆記,所以可以做埋最後一樣功課,

落堂前做完,番屋企唔洗做啦^^

放左學去左Fitness RM玩,4點半走
發表時間:2009-02-06 08:30 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 5 日  星期四   晴天


5-2-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期四,fall in完之後,

要落playground check校服,

check d F.1,捉左3個人,哈~

聽日到F.2 & F.3啦!

第一堂係Math,都係教第2課,

但有個quiz好似默書的...岩曬

中文堂要自習篇章測驗,

小息去左Music RM抽班際朗誦的簽,

我地班第4隊,都唔錯的

I.S堂做Experiment

C.L堂上左ChanalK個網睇片

English幾搞笑,

Miss Lee問陳皓揚行路的姿態,

終於有老師發現到啦!!全班都笑>
放學去G16聽野,

同陸星and呂澤興走
發表時間:2009-02-05 06:20 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 4 日  星期三   晴天


4-2-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期三,起身個要飛起曬,

點整都整剩小小...

第一堂L.S,Miss Wong冇番,

不過都要做Mind MAP..

之後RE堂,呢堂冇人聽Miss Tam講野,

佢的教學可能有d問題...

Art堂都係整野

Math堂教第2課,暫時都幾容易,

Lunch唔洗choir,去左圖書館睇野,

睇左d搞笑野^^

跟住Eng堂,派番d卷and講班d野

I.S堂,問秦Sir問我問題,好彩識答姐-3-

放學羽毛球隊,打到5點走
發表時間:2009-02-04 07:57 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]