| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 13-1-2009 |
分類: 學校生活 |
今日係星期二,今日我唸係最凍嫁啦!
我穿左校褸,不過後尾有d熱,考果陣冇穿
上到去考中文作文,我作身一個題目,
唔知點解今日作文作得好慢作左成50分鐘...
之後有1點半鐘先考聆聽,果陣傾計
11點上去考,Part I都ok的,
不過去到part II真係唔係好知講咩,
比15分鐘我地做果度,我真係唔明點用,
去到仲有5分鐘,我發覺只寫左3、4題,
果陣好緊張啊!之後就亂咁撞,
睇怕今次的聆聽................係咁大啦= =
|
| 發表時間:2009-01-13 06:04 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 12 日 星期一  |
12-1-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期一,都係咁凍,
今日穿多左一件冷衫,都唔係好凍...
今日考中史,Miss Leung(梁貞貞)
佢講野太好笑啦!!!
之後開始考,d地圖唔識啊!!慘啦!
算啦!問答都ok的
放學去左小跳豆,多謝Joyce粒糖啊!!
番來休息左一陣,之後溫左陣中文作文,
睇下d格式,跟住I.S聽日先溫lu~ |
| 發表時間:2009-01-12 06:56 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
11-1-2009  |
分類: 日常生活 |
今日係星期日,朝早10點先起身,
之後溫中史,溫到12點溫完,
之後唸住睇荷蘭足球大賽精華,
點知完來11點35分做左,失望!!
不過轉左中央一台睇情深深雨夢夢,
不過都係睇左一陣,然後再溫左一陣,
之後同媽咪落左去大圍買餸,6點幾番黎...
---------------------------------------------------
1.叫咩名: Tony
2.幾歲: 13嚕-.-
3.住邊: 沙田
4.嗜好: 作文xdxd
5.準備好做呢個100問未: ready- -
6.對呢個100問有冇信心: 有
學校>v<
7.讀邊間: KTSCSS
8.f.幾: f.2
9.咩班: 2A
10.班主任係: Miss Lee&Chan
11.↑↑好唔好人:ok啦
12.校規嚴唔嚴: 幾嚴
13.校服靚唔靚: 幾好
14.學校大唔大: ok啦
15.你戈班團唔團結: 幾啦!
16.同學好唔好人: 都幾好
17.點返學: 撘火車xd
18.同邊個返: /
19.小息玩咩: 當值啊= =
朋友
20.邊個最靚仔: 個個都靚
21.邊個最靚女: 個個都靚
22.邊個最串: fd:/
23.邊個最可愛: fd唔知
24.邊個最姣:唔知
25.邊個識得最耐,幾耐: Andy,Dennis,Candy,Anna(小學)
26.岩岩識ge fd係,F.2果D
愛情
27.鍾意左邊個: 唔知呢
28.識左佢幾耐: 1年掛
29.佢幾歲: 唔知呢
30.佢知唔知你鍾意佢:知
31.你鍾意佢d咩:^^
32.點識佢: ….
33.佢係男定女:女
☆★家人*~<
34.屋企有邊個:媽咪Daddy,家姐
35.計埋你有幾男幾女:唔知呀!
36.鍾唔鍾意屋企:一直都咁中意!
37.最鍾意屋企邊個:媽咪Daddy
38.最憎屋企邊個:當然冇啦!!!
39.想唔想離家出走:唔想
40.why:我愛我家
☆★選擇題._.
41.tvb/atv:tvb
42.有線定now:NOW
43.freeze定hotcha: : Hotcha
44.濱崎步 定 安室奈美惠: 唔識佢
45.陳柏宇 定 洪卓立:洪卓立
46.zoie定kelena:唔知
47.鄭希怡 定 蔣雅文: 蔣雅文
48.黑定白:黑
49.金定銀:金
50.台灣定日本:maybe台灣
51.大小愛吃 定 康熙來了:大小愛吃
52.港女定潮童:唔知
53.大長今 定 醫道:大長今
54.貓定狗:唔中意
55.雞肉定鴨肉: 雞肉
56.人定鬼:人
57.電腦定電視:電腦
58.屋企定學校:2個都中意
59.monday定yes:唔知問咩
60.msn定icq:msn
☆★your favourite-v-
61.歌手:唔知啊
62.歌:潮行曲
63.電視:卡通片. TV
64.人: 仔!
65.顏色:黑
66.牌子:adidas
67.食物:好多wo
68.飲品:好多 wo
69.語言:廣東話and Eng
☆★your hate:]
70.歌手: Freeza
71.歌: 勁慢的歌
72.電視"鬼片
73.人:.no
74.顏色:no
75.牌子:no
76.食物:屎?!
77.飲品:涼茶
78.語言:冇接觸wo
☆★現在=]
79.幾號:11x01x09
80.幾點:19:13
81.室外氣溫幾多度:應該好低
82.相對濕度百分之:點知姐
83.做咩:做緊100問.
84.聽咩歌:冇聽歌
85.↑↑邊個唱:都造冇
86.心情點:幾好啦
87.同邊個msn/傾電話:冇呀!
88.上咩網:Rubbishman 論壇
89.講緊咩:做緊100問-.-
☆★呢個100問^o^
90.覺得呢個100問點:ok啦
91.個100問係咪好煩:唔算的
92.d問題題材係咪好敏感:都ok
93.今次係第幾次做100問: 2
94.下次會唔會再做: 得閒的話做lor
95.想唔想做多次: fd點我做我一定做
96.做左幾耐: 好耐
97.就快做完la,開唔開心ar:開心
98.仲有2題(唔計呢題)就做完la捨得
99.點10個人做la: 想做就做啦"但係點左你就最好做啦
係我blog友果d啦
100.佢地唔做ge後果: 冇咩野的 |
| 發表時間:2009-01-11 08:17 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 10 日 星期六  |
10-1-2009  |
分類: 日常生活 |
今日係星期六,今日好似冇咁凍,
可能在屋企的關係啦!
朝早9點半起身,之後就溫I.S
因為呢科之後個假期都未溫過,
而且呢科我都好弱...
溫到1點幾之後,用左陣電腦,
之後訓左陣覺,
然後同人傾msn...
星期一考中史,我要拿高分! |
| 發表時間:2009-01-10 08:27 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
9-1-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期五,超級凍的一日,
不過我都只係穿一件冷衫,
但我下次唔會嫁啦!
今日考English作文,Miss Lam Man Shan監考,
佢一來到把口都冇停過,
但佢講d野太好笑啦!
講到我地都冇咩留意個時間,打鐘先唔講野
Christmas Carol果篇只作100字,
但我估我作唔只咁多。
之後第2篇看圖作文,唸唔到有好多野作....
放學本來去小跳豆,不過又未開,
陳曉鋒又話好凍,所以就走lu~ |
| 發表時間:2009-01-09 06:11 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 50 | »
|