你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 6
累積人氣: 12592
2008 年 11 月 21 日  星期五   晴天


21-11-2008 開心 分類: 學校生活
今日係星期五,又要上hall聽野,

應該都係欺凌果件事啦!!

之後係Music堂,練果首歌,我都廢事唱,

都唔想唱呢首!!!

之後係中文堂,我要補番個成語,

今次得左啦^^不過昨日問我問題d人,

下次我一定有咁多問咁多嫁!

跟嘍係中史堂,唔知點解超眼訓,

我辛苦啊!差唔多訓嫁啦!

不過好彩Math堂令我提番神,

因為A sIr又吹水啦!呢d野我地就好留心聽^^

lunch果陣d人玩粉筆,連陳韻如都玩wo,

真係估唔到,果陣個場面好亂!

之後我地玩同D班一齊去探訪長者,

我地組同個婆婆傾計and做家務,

做到4點,再番黎學校Prsent番,

5點先放,之後再同23,26,37踢波,

5點45一齊走
發表時間:2008-11-21 08:13 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 18 日  星期二   和暖


18-11-2008 開心 分類: 學校生活
今日係星期二,番學途中比人叫左去做調查,

搞左我2分鐘...不過好彩冇遲Fall in。

8點鐘入左hall早會,陳Sir分享體育精神,

又比熱刺對阿仙奴果場波我地睇,

成600幾人一齊睇,好正啊!一個新突破。

第一堂係L.S,新mIss教,好彩都唔算太嘈...

跟住的English堂,去左MMLC做Eng Builder,

好快完左一堂。

之後係P.E堂,玩跳高,我跳到1米1就跳唔到啦!!

不過我試左1米3,原來真係好高,同我差唔多啦!!

然後上I.S堂,試車啦!!我地嫁車行到,不過倒後行lo

Lunch睇F.5踢西瓜波,要射12碼,F.5射12碼真係好勁!

好想快d到我地踢啊!!

之後果3堂中文做左Listening+對W.S,

放左學又要上I.S Lab試車,竟然行唔到..慘lu!!

Selina果組8秒就行完,超勁!

跟住同左蘇諾為and陳皓揚踢波,

陳皓揚d球技真係笑到傻左^^,5點半就走
發表時間:2008-11-18 08:42 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 15 日  星期六   和暖


15-11-2008 愉快 分類: 日常生活
今日係星期六,最relax的一日,

而且昨日做曬d功課,今朝訓到10點。

之後開左電視,在上海台有得睇突圍行動,

做左2個鐘,好睇!

lunch之後睇澳門格蘭披治賽車,

雖然我對賽車冇咩興趣,但係就幾中意呢個賽事。

到左4點,我落左去同班fds踢波,我又入波啦!!

跟住玩到6點就走啦!!

今晚的台慶,我估夏雨+米雪拿Leading actor/actress
發表時間:2008-11-15 08:32 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 14 日  星期五   晴天


14-11-2008 無奈 分類: 學校生活
今日係星期五,天氣又好似冇咁凍,

不過涼涼地,幾好.

跟住第一堂係Music堂,吹左一陣笛,

然後就講Music Day 果首歌,

都唔知邊個講HSM lo,都唔知點唱...

跟住係中文堂,妖!比Miss Leung就咁記左留堂,

中學以來第一次,今次事源係我用舊書,

冇擦走d答案,仲話咩心律不正...唉!

跟住係中史堂,對W.S,要幫廖穎朗對埋...

Maths差小小完左Pyth.thm,A sIR同何梓聰d gag超勁!!

Lunch之後果堂係Eng,不過PATHs,唔洗上...

Paths果陣要寫一件深刻的事,何姑娘話我講得最好,

跟住叫左我出來分享,最後有糖食xdd

放左學同左鄭皓文、蘇諾為、陳皓揚踢波,

開頭仲以為陳皓揚踢波都ok,不過今日之前....

我對佢已經改觀啦!!
發表時間:2008-11-14 09:34 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 13 日  星期四   寒冷


13-11-2008 愉快 分類: 學校生活
今日係星期四,要早番上去fall in,

我又係最早番到,最早番到原來好悶的....

第一堂係Maths堂,差唔多完左畢氏定理。

第2堂係中文,Miss leung話又要好似上年咁,

要睇果d圖書wo,又要我呢個科長負責

,真係又多一樣野煩...

跟住係I.S堂,冇咩特別...

C.L堂打字考試,6分鐘打70個字,

35個字就Pass,最後我打左54個,easy啦!!

lunch之後係Eng,教報紙 and 睇戲,

果3堂好快就過左啦!!

放左學落左去踢西瓜波,同dF.4踢,

連個波都「hi」唔到...

跟住4點半走lu~
發表時間:2008-11-13 08:10 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]