| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 21 日 星期五  |
21-11-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期五,又要上hall聽野,
應該都係欺凌果件事啦!!
之後係Music堂,練果首歌,我都廢事唱,
都唔想唱呢首!!!
之後係中文堂,我要補番個成語,
今次得左啦^^不過昨日問我問題d人,
下次我一定有咁多問咁多嫁!
跟嘍係中史堂,唔知點解超眼訓,
我辛苦啊!差唔多訓嫁啦!
不過好彩Math堂令我提番神,
因為A sIr又吹水啦!呢d野我地就好留心聽^^
lunch果陣d人玩粉筆,連陳韻如都玩wo,
真係估唔到,果陣個場面好亂!
之後我地玩同D班一齊去探訪長者,
我地組同個婆婆傾計and做家務,
做到4點,再番黎學校Prsent番,
5點先放,之後再同23,26,37踢波,
5點45一齊走
|
| 發表時間:2008-11-21 08:13 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
18-11-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期二,番學途中比人叫左去做調查,
搞左我2分鐘...不過好彩冇遲Fall in。
8點鐘入左hall早會,陳Sir分享體育精神,
又比熱刺對阿仙奴果場波我地睇,
成600幾人一齊睇,好正啊!一個新突破。
第一堂係L.S,新mIss教,好彩都唔算太嘈...
跟住的English堂,去左MMLC做Eng Builder,
好快完左一堂。
之後係P.E堂,玩跳高,我跳到1米1就跳唔到啦!!
不過我試左1米3,原來真係好高,同我差唔多啦!!
然後上I.S堂,試車啦!!我地嫁車行到,不過倒後行lo
Lunch睇F.5踢西瓜波,要射12碼,F.5射12碼真係好勁!
好想快d到我地踢啊!!
之後果3堂中文做左Listening+對W.S,
放左學又要上I.S Lab試車,竟然行唔到..慘lu!!
Selina果組8秒就行完,超勁!
跟住同左蘇諾為and陳皓揚踢波,
陳皓揚d球技真係笑到傻左^^,5點半就走 |
| 發表時間:2008-11-18 08:42 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
15-11-2008  |
分類: 日常生活 |
今日係星期六,最relax的一日,
而且昨日做曬d功課,今朝訓到10點。
之後開左電視,在上海台有得睇突圍行動,
做左2個鐘,好睇!
lunch之後睇澳門格蘭披治賽車,
雖然我對賽車冇咩興趣,但係就幾中意呢個賽事。
到左4點,我落左去同班fds踢波,我又入波啦!!
跟住玩到6點就走啦!!
今晚的台慶,我估夏雨+米雪拿Leading actor/actress |
| 發表時間:2008-11-15 08:32 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 14 日 星期五  |
14-11-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期五,天氣又好似冇咁凍,
不過涼涼地,幾好.
跟住第一堂係Music堂,吹左一陣笛,
然後就講Music Day 果首歌,
都唔知邊個講HSM lo,都唔知點唱...
跟住係中文堂,妖!比Miss Leung就咁記左留堂,
中學以來第一次,今次事源係我用舊書,
冇擦走d答案,仲話咩心律不正...唉!
跟住係中史堂,對W.S,要幫廖穎朗對埋...
Maths差小小完左Pyth.thm,A sIR同何梓聰d gag超勁!!
Lunch之後果堂係Eng,不過PATHs,唔洗上...
Paths果陣要寫一件深刻的事,何姑娘話我講得最好,
跟住叫左我出來分享,最後有糖食xdd
放左學同左鄭皓文、蘇諾為、陳皓揚踢波,
開頭仲以為陳皓揚踢波都ok,不過今日之前....
我對佢已經改觀啦!! |
| 發表時間:2008-11-14 09:34 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
13-11-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期四,要早番上去fall in,
我又係最早番到,最早番到原來好悶的....
第一堂係Maths堂,差唔多完左畢氏定理。
第2堂係中文,Miss leung話又要好似上年咁,
要睇果d圖書wo,又要我呢個科長負責
,真係又多一樣野煩...
跟住係I.S堂,冇咩特別...
C.L堂打字考試,6分鐘打70個字,
35個字就Pass,最後我打左54個,easy啦!!
lunch之後係Eng,教報紙 and 睇戲,
果3堂好快就過左啦!!
放左學落左去踢西瓜波,同dF.4踢,
連個波都「hi」唔到...
跟住4點半走lu~ |
| 發表時間:2008-11-13 08:10 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 50 | »
|