| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 3 日 星期二  |
3-2-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期二,牛年番學第一日,
朝早番到fall in,之後入 hall聽野,
之後上去L.S堂,Miss Wong比我5分鐘收功課,
要收4樣,今年第一次收咁多樣...
收左2個小息差唔多收曬
P.E堂跑9分鐘,今次都係20個圈,
不過今次攰左好多..
跟住係I.S堂,秦Sir好嬲啊!!
阿澍真係好慘.....遲放= =
中文堂派卷一&聆聽
聆聽終於合格,ok高的
卷一都係岩岩合格...
放學番到大圍途中,
見到鄔Sir響呢頭揸車,
唔知佢去邊呢?
|
| 發表時間:2009-02-03 07:50 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 1 日 星期日  |
1-2-2009  |
分類: 日常生活 |
今日係星期日,又冇做功課lu,
朝早同媽咪落去買餸,
然後同阿叔、姑姐飲茶,
飲到接近2點,之後姑姐又來坐,
坐下傾下就4點,4點我約左人打波,
打到6點半先走,好攰,晚上又有人來食飯啦= = |
| 發表時間:2009-02-01 07:12 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 31 日 星期六  |
31-1-2009  |
分類: 日常生活 |
今日係星期六,天晴,
朝早起身後,冇唸住做功課,
因為差一樣,冇耐打人來拜年,
坐左一陣就走,大約12點半,
表姐來左屋企,買左好多野來,太客氣啦
之後同佢聯機玩NDS,估唔到佢玩得咁勁..
家姐番左來之後,3個人玩鬥地主,
後尾佢5點幾走 |
| 發表時間:2009-01-31 06:54 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 30 日 星期五  |
30-1-2009  |
分類: 日常生活 |
講番昨晚,5點20分同daddy去睇波,
去到球場已經踢緊季軍戰,
但係現場氣氛真係唔錯,
原來晚上睇波係比早上睇好好多的,
之後坐我後面的係公民果班球員,
應該係巴西的外援,
仲聽到佢講HK粗口tim,
大家唔好學...
季軍戰由港聯對水原藍翼,
最後踢成0:0,要射12碼,
頭4輪全中,不過第5輪祖行亞射唔入,
最後港聯輸4:5
冠軍戰由南飛聯對斯巴達,呢場氣氛仲好,
又玩人浪,所以南飛聯上半場領先2比0,
不過下半場比斯巴達入番球.
最後南華飛馬隊贏2比1
今日係星期五,訓到接近11點先起身,
因為實在太眼訓,起身之後睇左陣報紙,
之後就作文─春節隨想,
好難作,仲唸緊點作,
原來依家有阿旺新傳睇,好搞笑
 
 
|
| 發表時間:2009-01-30 01:47 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 29 日 星期四  |
29-1-2009  |
分類: 日常生活 |
今日係星期四,氣溫回升,
我今朝7點半起身,執好曬d野後,
9點半坐的士到拱北口岸,
去到果度就恐怖啦!
排好長隊,都唔知打左幾多個蛇餅,
排左1個鐘先過關到澳門,
然後經港澳碼頭到HK,
2點幾就番到黎啦!
Post左d相上facebook,想睇可以上去睇 |
| 發表時間:2009-01-29 04:26 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 50 | »
|