你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 6
累積人氣: 12582
2009 年 2 月 3 日  星期二   晴天


3-2-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期二,牛年番學第一日,

朝早番到fall in,之後入 hall聽野,

之後上去L.S堂,Miss Wong比我5分鐘收功課,

要收4樣,今年第一次收咁多樣...

收左2個小息差唔多收曬

P.E堂跑9分鐘,今次都係20個圈,

不過今次攰左好多..

跟住係I.S堂,秦Sir好嬲啊!!

阿澍真係好慘.....遲放= =

中文堂派卷一&聆聽

聆聽終於合格,ok高的

卷一都係岩岩合格...

放學番到大圍途中,

見到鄔Sir響呢頭揸車,

唔知佢去邊呢?
發表時間:2009-02-03 07:50 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 1 日  星期日   晴天


1-2-2009 愉快 分類: 日常生活
今日係星期日,又冇做功課lu,

朝早同媽咪落去買餸,

然後同阿叔、姑姐飲茶,

飲到接近2點,之後姑姐又來坐,

坐下傾下就4點,4點我約左人打波,

打到6點半先走,好攰,晚上又有人來食飯啦= =
發表時間:2009-02-01 07:12 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 31 日  星期六   晴天


31-1-2009 愉快 分類: 日常生活
今日係星期六,天晴,

朝早起身後,冇唸住做功課,

因為差一樣,冇耐打人來拜年,

坐左一陣就走,大約12點半,

表姐來左屋企,買左好多野來,太客氣啦

之後同佢聯機玩NDS,估唔到佢玩得咁勁..

家姐番左來之後,3個人玩鬥地主,

後尾佢5點幾走
發表時間:2009-01-31 06:54 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 30 日  星期五   晴天


30-1-2009 開心 分類: 日常生活

  

講番昨晚,5點20分同daddy去睇波,

去到球場已經踢緊季軍戰,

但係現場氣氛真係唔錯,

原來晚上睇波係比早上睇好好多的,

之後坐我後面的係公民果班球員,

應該係巴西的外援,

仲聽到佢講HK粗口tim,

大家唔好學...

季軍戰由港聯對水原藍翼,

最後踢成0:0,要射12碼,

頭4輪全中,不過第5輪祖行亞射唔入,

最後港聯輸4:5

冠軍戰由南飛聯對斯巴達,呢場氣氛仲好,

又玩人浪,所以南飛聯上半場領先2比0,

不過下半場比斯巴達入番球.

最後南華飛馬隊贏2比1

今日係星期五,訓到接近11點先起身,

因為實在太眼訓,起身之後睇左陣報紙,

之後就作文─春節隨想,

好難作,仲唸緊點作,

原來依家有阿旺新傳睇,好搞笑

發表時間:2009-01-30 01:47 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 29 日  星期四   晴天


29-1-2009 愉快 分類: 日常生活
今日係星期四,氣溫回升,

我今朝7點半起身,執好曬d野後,

9點半坐的士到拱北口岸,

去到果度就恐怖啦!

排好長隊,都唔知打左幾多個蛇餅,

排左1個鐘先過關到澳門,

然後經港澳碼頭到HK,

2點幾就番到黎啦!

Post左d相上facebook,想睇可以上去睇
發表時間:2009-01-29 04:26 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]