| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
8-1-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期四,朝早幾凍,
穿左好多衫,今日考L.S,
朝早都幾早起左身溫
8點15分考,份卷有4條課外,
有2題都唸左好耐,不過d人d Ans都同我一樣.
之後d題目:溫左的就識,
Miss左溫果d就唔識,
希望呢科合格啦!
|
| 發表時間:2009-01-08 11:02 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 5-1-2009 |
分類: 學校生活 |
今日係星期一,第一日考試,
考English,今朝幾早起左身溫左陣,
不過後尾又肚痛,之後冇咩野,
但考緊果陣又發作,搞到唔係好集中...
好多人話英文好易,但係我錯左好多careless mistakes,
Vocab下低果part有字choose,不過好難...
我估都錯左好多啊!!
之後考R.E,個肚冇事啦!
份卷的份量唔多,不過填充有4個唔識...
應用題唔知自己寫咩= =
放左學同花師奶去影印,之後一齊走 |
| 發表時間:2009-01-05 08:21 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 2 日 星期五  |
| 2-1-2009 |
分類: 日常生活 |
今日係星期四,就來放完個假啦!
番學又要早起,所以呢幾日都遲d起身
訓到10點,食完早餐開始溫書,
今日溫L.S,可以話多,可以話少,
不過好彩唔洗考AGE OF Machine姐
溫到1點幾溫曬,之後用下電腦咁...
都冇咩做啦!所以都幾悶,
快d考完個試就好啦! |
| 發表時間:2009-01-02 04:15 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 31 日 星期三  |
31-12-2008  |
分類: 日常生活 |
今日係星期三,31號,
姐係2008年的最後一日,
仲有幾個鐘就到2009年啦!
希望新的一年做任何事都比08年好啦!
今日朝早10點先起身,
之後開始溫書,溫English,
不過今日只溫左Grammer,
聽日先溫Vocab
之後Download左最美麗的第7天睇,
睇左2集,睇到3點幾.
大家要好好享受剩下的08年啦!
Happy New Year!!
Welcome 2009 |
| 發表時間:2008-12-31 06:12 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
BBQ  |
分類: 日常生活 |
今日係星期二,我地約左一班小學同學&老師去燒烤,雖然落住小小雨,不過都無阻我地興奮的心情;11點鐘大圍火車站等,我約左Andy10點45分一齊去,去到都好多人去左,也見到林老師等.....11點半,我地一齊坐火車去大埔,然後坐巴士,坐成半個幾鐘,都幾遠...
去到果度,放低左$$之後就開始燒,$70可以任燒,不過d野都好多,我食左D腸and雞翼,
食到差唔多,同林老師影相,不過影左3張姐^^林老師仲叫我地教佢講「潮語」,「屈機」、「o咀」、神級」果d,同以前的佢好唔同,依家好nice^^
之後玩遊戲,咩雞同鴨講啊果d,仲玩左一個遊戲─唔可以講4、7的數字,輸一次又要食焦左的食物,3次就要出去同d人講「新年快樂!!」超好玩..
玩到5點半一齊走,林老師問我地一條問題:「有上有落」同「有落有上」有咩分別,而個答案唔係咁簡單.睇下你地唸唔唸到,係一個情景黎,話比你知,係有分別,但係又有咩分別呢? |
| 發表時間:2008-12-30 09:15 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 50 | »
|