你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 17
累積人氣: 12603
2009 年 1 月 8 日  星期四   清涼


8-1-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期四,朝早幾凍,

穿左好多衫,今日考L.S,

朝早都幾早起左身溫

8點15分考,份卷有4條課外,

有2題都唸左好耐,不過d人d Ans都同我一樣.

之後d題目:溫左的就識,

Miss左溫果d就唔識,

希望呢科合格啦!
發表時間:2009-01-08 11:02 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 5 日  星期一   清涼


5-1-2009 分類: 學校生活
今日係星期一,第一日考試,

考English,今朝幾早起左身溫左陣,

不過後尾又肚痛,之後冇咩野,

但考緊果陣又發作,搞到唔係好集中...

好多人話英文好易,但係我錯左好多careless mistakes,

Vocab下低果part有字choose,不過好難...

我估都錯左好多啊!!

之後考R.E,個肚冇事啦!

份卷的份量唔多,不過填充有4個唔識...

應用題唔知自己寫咩= =

放左學同花師奶去影印,之後一齊走
發表時間:2009-01-05 08:21 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 2 日  星期五   晴天


2-1-2009 分類: 日常生活
今日係星期四,就來放完個假啦!

番學又要早起,所以呢幾日都遲d起身

訓到10點,食完早餐開始溫書,

今日溫L.S,可以話多,可以話少,

不過好彩唔洗考AGE OF Machine姐

溫到1點幾溫曬,之後用下電腦咁...

都冇咩做啦!所以都幾悶,

快d考完個試就好啦!
發表時間:2009-01-02 04:15 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 31 日  星期三   陰天


31-12-2008 開心 分類: 日常生活
今日係星期三,31號,

姐係2008年的最後一日,

仲有幾個鐘就到2009年啦!

希望新的一年做任何事都比08年好啦!

今日朝早10點先起身,

之後開始溫書,溫English,

不過今日只溫左Grammer,

聽日先溫Vocab

之後Download左最美麗的第7天睇,

睇左2集,睇到3點幾.

大家要好好享受剩下的08年啦!



Happy New Year!!

Welcome 2009
發表時間:2008-12-31 06:12 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 30 日  星期二   微雨


BBQ 開心 分類: 日常生活
今日係星期二,我地約左一班小學同學&老師去燒烤,雖然落住小小雨,不過都無阻我地興奮的心情;11點鐘大圍火車站等,我約左Andy10點45分一齊去,去到都好多人去左,也見到林老師等.....11點半,我地一齊坐火車去大埔,然後坐巴士,坐成半個幾鐘,都幾遠...

去到果度,放低左$$之後就開始燒,$70可以任燒,不過d野都好多,我食左D腸and雞翼,

食到差唔多,同林老師影相,不過影左3張姐^^林老師仲叫我地教佢講「潮語」,「屈機」、「o咀」、神級」果d,同以前的佢好唔同,依家好nice^^

之後玩遊戲,咩雞同鴨講啊果d,仲玩左一個遊戲─唔可以講4、7的數字,輸一次又要食焦左的食物,3次就要出去同d人講「新年快樂!!」超好玩..

玩到5點半一齊走,林老師問我地一條問題:「有上有落」同「有落有上」有咩分別,而個答案唔係咁簡單.睇下你地唸唔唸到,係一個情景黎,話比你知,係有分別,但係又有咩分別呢?
發表時間:2008-12-30 09:15 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]