你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 7
累積人氣: 12583
2008 年 12 月 29 日  星期一   晴天


29-12-2008 愉快 分類: 日常生活
今日係星期一,遲左起身,

不過今日就略略溫左d中文,

但係溫溫下果陣,

發覺冇楊修之死的Ans,

因為果日都左迪士尼...

早知果日唔去啦!!

溫左1點鐘,之後有人來屋企,

我入左房訓覺,咁就過左一個下午啦!

所以放假訓覺係最好的!

聽日約左班小學同學and老師燒烤,

希望聽日唔好落雨就好啦!
發表時間:2008-12-29 07:35 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 27 日  星期六   晴天


27-12-2008 愉快 分類: 日常生活
今日係星期六,朝早遲左d起身,

因為昨晚去左睇燈飾,想睇想去facebook啦!

10點幾同媽咪去左紅磡的觀音廟還神,

有一個死肥婆勁9

之後去食雲吞面,跟住去中港城拿眼鏡,

要習慣下...之後就走

1點幾番到黎,冇咩做,

睇下體育世界and溫左少少Math,

冇咩野啦!!考試要加油啊!
發表時間:2008-12-27 05:45 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 25 日  星期四   晴天


Merry Christmas!! 愉快 分類: 日常生活
今日係星期四,Merry Christmas!

今日冇溫書啊!因為睇我們這一家電影,

一睇就睇到12點半,之後用左陣電腦,

2點鐘同媽咪落左街食野,

之後問Brian借籃球打波,

「我要增高」!!!

打到6點走lu~

雖然今日係聖誕,不過冇打算出街,

等聽日先同一家人出去。

晚上阿妹過左黎玩,

玩左半個鐘走lu~
發表時間:2008-12-25 09:00 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 24 日  星期三   晴天


24-12-2008 愉快 分類: 日常生活
今日係星期三,朝早起身做曬d功課,

終於開始溫書啦!!今朝溫中史,

只係溫左五代十國&宋朝,

溫到12點溫完...

之後家姐Download左d戲睇,

一齊睇,睇左2個幾鐘

之後唸住落去踢波,

不過聽講球場有人唔見左電話,

有人報左警,所以最後都冇落去,

廢事惹禍...所以都係留番在屋企..

祝大家平安夜快樂!!!
發表時間:2008-12-24 07:03 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 22 日  星期一   清涼


Christmas Party 開心 分類: 學校生活
今日係星期一,係學校的Christmas party,

可以穿便服,不過比$10,機本上全班穿曬.

跟住玩班的遊戲,冇上年咁好玩,不過都ok的,

有玩踩波,我同陳韻如贏左^^

之後落去Music Rm練左一陣歌就去hall,

仲以為上台唱,點知在台下唱大聲d果d lor...

祈禱完之後,落左去playground行,食左d野,

去係光顧2E班果檔。

12點半走,同左花師奶去蘇諾為屋企玩,

勁大啊!環境又好,但最衰佢屋企有隻狗,

我叫佢將隻狗鎖入間房。

跟住花師奶入去玩電腦,我同Kennith玩winning

但唔係好識玩...不過我都贏到一場

跟住同佢入房玩電腦,花師她在廳睇戲,

點知佢阿妹放左隻狗出來,隻狗喪跑,

我地聽到花師奶大叫,笑屎我地^^

跟住同Kennith落左去踢波,佢射左個波入游泳,

但唔知佢點拿番,5點同花師奶走人
發表時間:2008-12-22 07:11 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]