| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 29 日 星期一  |
29-12-2008  |
分類: 日常生活 |
今日係星期一,遲左起身,
不過今日就略略溫左d中文,
但係溫溫下果陣,
發覺冇楊修之死的Ans,
因為果日都左迪士尼...
早知果日唔去啦!!
溫左1點鐘,之後有人來屋企,
我入左房訓覺,咁就過左一個下午啦!
所以放假訓覺係最好的!
聽日約左班小學同學and老師燒烤,
希望聽日唔好落雨就好啦!
|
| 發表時間:2008-12-29 07:35 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 27 日 星期六  |
27-12-2008  |
分類: 日常生活 |
今日係星期六,朝早遲左d起身,
因為昨晚去左睇燈飾,想睇想去facebook啦!
10點幾同媽咪去左紅磡的觀音廟還神,
有一個死肥婆勁9
之後去食雲吞面,跟住去中港城拿眼鏡,
要習慣下...之後就走
1點幾番到黎,冇咩做,
睇下體育世界and溫左少少Math,
冇咩野啦!!考試要加油啊! |
| 發表時間:2008-12-27 05:45 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 25 日 星期四  |
Merry Christmas!!  |
分類: 日常生活 |
今日係星期四,Merry Christmas!
今日冇溫書啊!因為睇我們這一家電影,
一睇就睇到12點半,之後用左陣電腦,
2點鐘同媽咪落左街食野,
之後問Brian借籃球打波,
「我要增高」!!!
打到6點走lu~
雖然今日係聖誕,不過冇打算出街,
等聽日先同一家人出去。
晚上阿妹過左黎玩,
玩左半個鐘走lu~ |
| 發表時間:2008-12-25 09:00 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 24 日 星期三  |
24-12-2008  |
分類: 日常生活 |
今日係星期三,朝早起身做曬d功課,
終於開始溫書啦!!今朝溫中史,
只係溫左五代十國&宋朝,
溫到12點溫完...
之後家姐Download左d戲睇,
一齊睇,睇左2個幾鐘
之後唸住落去踢波,
不過聽講球場有人唔見左電話,
有人報左警,所以最後都冇落去,
廢事惹禍...所以都係留番在屋企..
祝大家平安夜快樂!!! |
| 發表時間:2008-12-24 07:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
Christmas Party  |
分類: 學校生活 |
今日係星期一,係學校的Christmas party,
可以穿便服,不過比$10,機本上全班穿曬.
跟住玩班的遊戲,冇上年咁好玩,不過都ok的,
有玩踩波,我同陳韻如贏左^^
之後落去Music Rm練左一陣歌就去hall,
仲以為上台唱,點知在台下唱大聲d果d lor...
祈禱完之後,落左去playground行,食左d野,
去係光顧2E班果檔。
12點半走,同左花師奶去蘇諾為屋企玩,
勁大啊!環境又好,但最衰佢屋企有隻狗,
我叫佢將隻狗鎖入間房。
跟住花師奶入去玩電腦,我同Kennith玩winning
但唔係好識玩...不過我都贏到一場
跟住同佢入房玩電腦,花師她在廳睇戲,
點知佢阿妹放左隻狗出來,隻狗喪跑,
我地聽到花師奶大叫,笑屎我地^^
跟住同Kennith落左去踢波,佢射左個波入游泳,
但唔知佢點拿番,5點同花師奶走人 |
| 發表時間:2008-12-22 07:11 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 50 | »
|