你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 5
累積人氣: 12591
2008 年 11 月 11 日  星期二   寒冷


11-11-2008 愉快 分類: 學校生活
今日係星期二,朝早好凍,

我穿多左衫啊!而今日也可以換季,

不過今日有好多人d校服都唔係好整齊,

比我地摘左名...

上到去,終於派成績單啦!

唉!Average咋!!!點好啊?!

第一堂L.S,又有人來講解義工,

吉sIR冇番,一個miss講,

真係極悶...

第二堂係English,作文,最後Miss Lee請我地食糖。

跟住係P.E堂,教跳高,真係好「HIGH」啊!

之後係I.S堂,發生左d勁好笑的野,

秦Sir問我去邊度買齒輪,我咪話旺角,

跟住佢就話我把聲好聽,叫我講句野..

佢叫我講:「Halo,我叫咩名?」

咁我就以為叫我講佢個名,

我答:「Halo,你叫秦Sir!」

跟住全班笑,咁我就知我囉左啦= =

跟住我就講番:「Halo,my name is Tony!」

真係勁好笑!!

Lunch之後係3堂中文,鄭皓文成堂都唔講野,

因為一講野就要作文,不過最後都要作...

放左學去Choir,好多人去,好好玩。

放學果陣,第一次見到秦石瘋婆,好恐怖!!
發表時間:2008-11-11 08:59 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 9 日  星期日   清涼


旺角半日遊 愉快 分類: 日常生活

  今日係星期日,早上去左沙田借書,

之後12點約左蘇諾為去旺角,

因為要買番個Solar Panel Car的齒輪,

蘇諾為影左一張地圖,

我地先去先達廣場睇下,不過去搵唔到,

之後又去下第2間,行左好耐,又問人,

終於搵到間千里達模型店,

終於搵到果個齒輪,不過唔知岩唔岩...

我地用左1個幾鐘先買到。

跟住我提議去旺角大球場睇下,

原來有天水圍飛馬對東方睇,

跟住我地就去睇,

蘇諾為話坐龍門後面,因為記者可能會影到...

最後由伊達(13'),安杜(34'),麥保美(64')的入波,

贏東方3比0,幾好睇!跟全仲有得睇南華的,

不過蘇諾為話攰,SO就走啦!

點知走途中,去到新世紀中心果陣,

見到關楚耀唱歌,幾驚訝!!估唔到咁都見到...跟住我地5點就走左。

     

發表時間:2008-11-09 07:26 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 8 日  星期六   晴天


7/11-8/11-2008(Prefect Training Camp) 疲倦 分類: 學校生活
7/11/2008,P.A.T.H.s後,

我去左Prefect Training Camp,

首先要分番組,然後一齊去買送,

$150要買3送一湯,都好難,不過我地岩岩好..

果陣5點鐘,我立即跑番屋企沖涼換3,

6點鐘要返番去學校,我早5mins到...

之後就開始整野,基本上我只係切野;

最後都唔係食得好飽..

食完野後,就開始玩Check Point,

有咩蜻蜓點水、過紅外線等好多好多,

玩到超攰,沖左涼都冇用。

到左11點,我地要番去各自的課室,

我地果間有好多人來,玩7級豬和Killer玩左4個幾鐘.

到左3點幾接近4點,

我同陸星、羅家豐等仲有2個落左Playground玩,

原來Playground可以見到好多星星,好靚!!

跟住玩到5點後就訓左一個鐘,好攰。

-----------------------------------------------------------------------

8/11/2008早上有人整早餐,食通粉,整左好多...

之後又有2個Task做,不過唔記得左個名啦!!

係要好似DT咁..Lunch阿Sir訂左宏利飯,

好味!跟住又同阿Sir踢波,踢到3點半就走
發表時間:2008-11-08 06:55 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 6 日  星期四   晴天


Go to Disneyland 愉快 分類: 學校生活

  今日係星期四,要去Choir表演,

地點係Disneyland .

首先好似平日咁番學,

之後8點半落去Music Room練多一陣歌,

之後就搭車出發,今次好快就去到啦!!

去到好似10點15分果度真係好曬+好熱,

,之後我地要去後台準備,

去Toilet果陣,F.3果班響入面玩。

11點半出去表演,冇咩人睇的,

唔知點解做動作果陣,手腳有d唔協調....

好快就唱完,然後就換衫去玩,

我同Joyce,Coco,Sunny,Sarah,Kelly,李偉良,凌曉容一齊玩,

玩左3次Space Mountain,巴斯光年,咖啡杯等等,

都玩左好多,好攰,仲影左d相,

之後6點番到學校解散。 

發表時間:2008-11-06 09:27 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 5 日  星期三   時晴時雨


5-11-2008 愉快 分類: 學校生活
今日係星期三,番學果陣見到謝x德+Chelly+Alice,一齊番...
謝x德問左幾條爛gag,都幾爛...
第一堂係L.S,幾好啊!!唔悶..
第二堂係R.E,呢個真係極悶,好想wU SiR教番,
我睇過,都有好多人訓左...
第三堂係Art,終於自畫啦!我畫到個頭勁大!!
之後係Maths堂,首先睇片,跟住就教得好快,
何梓聰同A Sir的對話好好笑^^
Lunch後去左Choir,睇住個F.1 D動作真係好好笑^^
之後I.S堂在課室上,秦sir叫我起身答問題
''Tony,Let you Try''好彩我識答姐....
跟住放學又去練Choir啦!!聽日去迪士尼lu~正!
發表時間:2008-11-05 09:09 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]