| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
11-11-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期二,朝早好凍,
我穿多左衫啊!而今日也可以換季,
不過今日有好多人d校服都唔係好整齊,
比我地摘左名...
上到去,終於派成績單啦!
唉!Average咋!!!點好啊?!
第一堂L.S,又有人來講解義工,
吉sIR冇番,一個miss講,
真係極悶...
第二堂係English,作文,最後Miss Lee請我地食糖。
跟住係P.E堂,教跳高,真係好「HIGH」啊!
之後係I.S堂,發生左d勁好笑的野,
秦Sir問我去邊度買齒輪,我咪話旺角,
跟住佢就話我把聲好聽,叫我講句野..
佢叫我講:「Halo,我叫咩名?」
咁我就以為叫我講佢個名,
我答:「Halo,你叫秦Sir!」
跟住全班笑,咁我就知我囉左啦= =
跟住我就講番:「Halo,my name is Tony!」
真係勁好笑!!
Lunch之後係3堂中文,鄭皓文成堂都唔講野,
因為一講野就要作文,不過最後都要作...
放左學去Choir,好多人去,好好玩。
放學果陣,第一次見到秦石瘋婆,好恐怖!!
|
| 發表時間:2008-11-11 08:59 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
旺角半日遊  |
分類: 日常生活 |
今日係星期日,早上去左沙田借書,
之後12點約左蘇諾為去旺角,
因為要買番個Solar Panel Car的齒輪,
蘇諾為影左一張地圖,
我地先去先達廣場睇下,不過去搵唔到,
之後又去下第2間,行左好耐,又問人,
終於搵到間千里達模型店,
終於搵到果個齒輪,不過唔知岩唔岩...
我地用左1個幾鐘先買到。
跟住我提議去旺角大球場睇下,
原來有天水圍飛馬對東方睇,
跟住我地就去睇,
蘇諾為話坐龍門後面,因為記者可能會影到...
最後由伊達(13'),安杜(34'),麥保美(64')的入波,
贏東方3比0,幾好睇!跟全仲有得睇南華的,
不過蘇諾為話攰,SO就走啦!
點知走途中,去到新世紀中心果陣,
見到關楚耀唱歌,幾驚訝!!估唔到咁都見到...跟住我地5點就走左。
  |
| 發表時間:2008-11-09 07:26 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 8 日 星期六  |
7/11-8/11-2008(Prefect Training Camp)  |
分類: 學校生活 |
7/11/2008,P.A.T.H.s後,
我去左Prefect Training Camp,
首先要分番組,然後一齊去買送,
$150要買3送一湯,都好難,不過我地岩岩好..
果陣5點鐘,我立即跑番屋企沖涼換3,
6點鐘要返番去學校,我早5mins到...
之後就開始整野,基本上我只係切野;
最後都唔係食得好飽..
食完野後,就開始玩Check Point,
有咩蜻蜓點水、過紅外線等好多好多,
玩到超攰,沖左涼都冇用。
到左11點,我地要番去各自的課室,
我地果間有好多人來,玩7級豬和Killer玩左4個幾鐘.
到左3點幾接近4點,
我同陸星、羅家豐等仲有2個落左Playground玩,
原來Playground可以見到好多星星,好靚!!
跟住玩到5點後就訓左一個鐘,好攰。
-----------------------------------------------------------------------
8/11/2008早上有人整早餐,食通粉,整左好多...
之後又有2個Task做,不過唔記得左個名啦!!
係要好似DT咁..Lunch阿Sir訂左宏利飯,
好味!跟住又同阿Sir踢波,踢到3點半就走 |
| 發表時間:2008-11-08 06:55 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 6 日 星期四  |
Go to Disneyland  |
分類: 學校生活 |
今日係星期四,要去Choir表演,
地點係Disneyland .
首先好似平日咁番學,
之後8點半落去Music Room練多一陣歌,
之後就搭車出發,今次好快就去到啦!!
去到好似10點15分果度真係好曬+好熱,
,之後我地要去後台準備,
去Toilet果陣,F.3果班響入面玩。
11點半出去表演,冇咩人睇的,
唔知點解做動作果陣,手腳有d唔協調....
好快就唱完,然後就換衫去玩,
我同Joyce,Coco,Sunny,Sarah,Kelly,李偉良,凌曉容一齊玩,
玩左3次Space Mountain,巴斯光年,咖啡杯等等,
都玩左好多,好攰,仲影左d相,
之後6點番到學校解散。
 
|
| 發表時間:2008-11-06 09:27 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
5-11-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期三,番學果陣見到謝x德+Chelly+Alice,一齊番...
謝x德問左幾條爛gag,都幾爛...
第一堂係L.S,幾好啊!!唔悶..
第二堂係R.E,呢個真係極悶,好想wU SiR教番,
我睇過,都有好多人訓左...
第三堂係Art,終於自畫啦!我畫到個頭勁大!!
之後係Maths堂,首先睇片,跟住就教得好快,
何梓聰同A Sir的對話好好笑^^
Lunch後去左Choir,睇住個F.1 D動作真係好好笑^^
之後I.S堂在課室上,秦sir叫我起身答問題
''Tony,Let you Try''好彩我識答姐....
跟住放學又去練Choir啦!!聽日去迪士尼lu~正! |
| 發表時間:2008-11-05 09:09 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 50 | »
|